Unboxing: Březnový LOVELULA box


Už je to rok, co jsem začala pokukovat po různých českých i zahraničních beauty boxech. Loni v dubnu jsem si objednala úplně první krabičku krásy, a to anglický Lookfantastic beauty box. Nijak zvlášť jsem s ním ale spokojená nebyla. Pak se mi poštěstilo vyhrát pár DM boxů, které byly o něco lepší, ale pořád to nebylo ono. Loni na jaře jsem objevila kouzelný web s přírodní kosmetikou LOVELULA, který nabízí i měsíční krabičky krásy s překvapením. Dlouho jsem nevěděla jestli ano, nebo jestli ne. Jestli se mi to vyplatí, jestli tam jsou dostatečně skvělé produkty a kdesi cosi. Poctivě jsem sledovala recenze na blozích a minulé krabičky a líbilo se mi to čím dál víc. S mou vzrůstající láskou k přírodní kosmetice se i mé odhodlání zvyšovalo. Internetové slovo dalo slovo a v polovině března mi dorazil první LOVELULA beauty box.


Na první seznámení s krabičkou mě překvapilo, že je vlastně docela maličká a že to už je ono. Lookfantastic dorazil v obrovské krabici, ve které byla krabička další a menší, DM boxy jsou poměrně veliké. Všechny ty beauty krabičky jsou fyzicky hezké krabičky, kdežto LOVELULA je vlastně jen obyčejná krabička, ve které už všechno je hned rovnou, chápete, co tím chci říct? 

Tak znovu :D Poštou mi dorazila bílá krabička s logem. Po otevření na mě rovnou vykoukl obsah březnové nadílky přírodní krásy. Na průvodní kartičce byl kód na slevu na produkty z beauty boxu (platí do konce března - při objednávce stačí zadat BBMAR16 a sleva na značky, které byly v krabičce krásy, je vaše, mrk mrk :). Na druhé straně kartičky je krátký popisek jednotlivých produktů. 


Miluju překvapení a na LOVELULA beauty box jsem se těšila fakt jako malá. Tyhle krabičky krásy, kdy nevíte, do čeho jdete, jsou často zklamáním, se kterým se ale musí dopředu počítat. I já jsem se obrnila před případným zklamáním. Něco vám ale prozradím. Krabička krásy není to první, co jsem si z eshopu objednala. Už na podzim jsem si na zkoušku objednala dva balzámky na rty a kupu vzorečků. Z maličké objednávky jsem byla tak nadšená, že jsem šla i do velkého beauty boxu.

Pod víčkem a úvodním letáčkem byly samotné produkty březnového vydání beauty boxu, které byly zabalené v takových těch papírových ochranných krutonech. Všechny preparáty krásy dorazily v naprostém pořádku. 


Konečně se podíváme na to, co jsem v krabičce našla! Skin Blossom chci už hrozně dlouho vyzkoušet, v krabičce jsem našla plnou verzi čistícího pleťového mléka. V eshopu stojí £6.95.

Na fotce vpravo je v nadživotní rozmazané velikosti další věc z krabičky. Jedná se o přírodní balzám na rty Hurraw!, který naprosto miluju. Hurraw balzámky jsou naprosto skvělá věc, už mám vyzkoušenou variantu Chai Spice, kterou jsem si právě objednala na zkoušku na podzim. V krabičce jsem našla Hurraw! Moon Balm, který voní jako ten opravdovský vanilkový lusk. V eshopu stojí £3.99.

Důvod, proč jsem si na podzim objednávala balzámy na rty z anglického eshopu, byl ten, že mi žádný stávající z mé sbírky neseděl, měla jsem popraskané a suché rty a nechtělo se mi skupovat všechny Alverde, Alnatury a spol, abych vyzkoušela, jestli třeba nějaký přeci jen nepomůže (protože měsíčkový Alverde sice fajn, ale není to to pravé ořechové). Už při prvním namazání s balzámkem Hurraw! jsem věděla, že jsem našla doživotního favorita. Brzy vám o nich napíšu celou recenzi.


LOVELULA beauty box byl tentokrát podle obsahu zaměřený na péči o obličej. Jako další jsem v boxu našla tři různé produkty značky UrbanVeda: Face Wash, Face Polish a Day Cream. Face Wash je gel na mytí, Face Polish vypadá jako peeling a Day Cream je denní krém. Jsem na ně zvědavá. Jsou to malé lahvičky po 20 ml, krém pak 10 ml. V eshopu je nemůžu najít, takže je tipuji na vzorečky, které se dají z eshopu také objednat a jsou každý po jedné libře, dohromady tedy za tři.


Nejexotičtější a nejzajímavější věcí z celého balíčku je rašelinová maska na obličej TurBliss. Koukala jsem na ní nejdřív jako na zjevení, protože je úplně černá. Už jsem ji vyzkoušela a vypadá to hodně dobře. Dostala jsem 30 ml verzi. 60 ml stojí v eshopu £16, teď ji mají ve slevě za £12.80, takže poloviční je za £6.40 - 8. Jako poslední jsem v balíčku našla dva vzorečky, jeden od John Masters Organics, na který se ohromně těším, protože John Masters patří k těm, které jsem jsem si objednávala na podzim. Vzoreček dva je od Mádara. Oba vzorečky jsou po 50 pencích, dohromady za 1 libru. 


Upřímně, tohle sčítání cen nemám v bjůty boxech moc ráda, protože mi trochu kazí radost z celého překvapení. Celková hodnota balíčku se pohybuje něco málo přes dvacet liber, což je asi o pět liber víc, než mě vyšla pořizovací cena (takže juchů). Kdybych byla UK resident, vyjde mě balíček o dost levněji.

Nevím, jestli už jsem to říkala, ale jsem s krabičkou krásy LOVELULA ohromně spokojená! Všechno se mi líbí a všechno využiju. Nemůžu se dočkat dalších dvou krabiček (protože pro neanglány je nutné předplatit rovnou tři najednou). Můj arzenál s přírodní kosmetikou tak dostane nové rozměry a posunu se zase někam dál (jupí jajéééj). LOVELULA je skvělá i v tom, že mi jako autorce blogu dovoluje díky klikům na odkazy sbírat komise, takže neváhejte a klikejte na příval odkazů na stránky! Znáte to, čím víc se mi povede najít prostředků k živení blogu, tím víc recenzí bude.



Co vy a krabičky krásy nebo s jiným překvapením? Odebíráte nějaké? Jak se vám LOVELULA líbí?



Komentáře

  1. Jé, super, o téhle krabičce jsem taky kdysi uvažovala, ale tehdy obsah nebyl tak vychytaný a já měla míň peněz a dospěla k závěru, že bych to stejně nestíhala spotřebovat. Tak jsem ráda, že ho můžu okukovat aspoň u tebe. :) Obsah tohoto vydání se mi líbí, hlavně maska a balzám vypadají skvěle! Doufám, že na masku bude recenze. A všechny ty různé příchutě Hurraw balzámků v jejich nabídce vypadají super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím, mi trvalo opravdu skoro rok se k ní odhodlat po pečlivém zkoumání předchozích boxů a přehodnocení své obliby chodit do drogérek - krabička mi doplní to, co nemám :) Balzám je božský, ty si budu kupovat už na věky věků. Maska je hodně zajímavá, recenze bude na vše :)

      Vymazat
  2. Jůů to vypadá dobře, možná si jí někdy koupím :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. KRabičku vidím poprvé, a docela je zajímavá. Dříve jsem objednávala Ladybox, ale jen parkrát. A nijak mě to moc nechytlo.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se nápad na krabičky s překvapením moc líbí a LoveLula je zatím první, která mě nadchla opravdu hodně :)

      Vymazat
  4. Tuhle krabičku nepoznám, ale taky bych byla spokojená. Těším se na recenze a na odkazy jsem klikla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za klik :) Už se dávám do zkoušení, tak doufám, že budou i recenze tak nadšené, jaké já při rozbalování balíčku :)

      Vymazat
  5. To vypadá krásně! :) Já jsem nikdy žádný box neodebírala, protože když jsem se dívala na recenze, tak tam nebylo nic moc, co by mě zaujalo, jen třeba pár věcí, kvůli kterým by se mi nevyplatilo to objednávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ne vždycky je to to, po čem člověk touží a co potřebuje, ale ten HAZARD, kdy nevíš, co to bude, je hrozně lákavý... :D

      Vymazat
  6. Tohle neznam, obsah z casti vypada fajn. Ja jsem si brala dva lookfantastic a spokojenost. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JE to přírodní kosmetika, to mě na tom moc baví. Lookfantastic jsem měla jeden a byla jsem trochu zklamaná.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥