Bi-Oil: Zázraky na počkání


Když se před půl rokem začal na blozích objevovat nový neznámý zázrak Bi-Oil, se zvědavostí jsem pročítala všechny recenze a snažila se vymyslet, na co by mi mohl tenhle podivný oranžový olejíček vlastně být. Je totiž hlavně na strie.

Dlouho jsem netušila, co to ty strie vlastně jsou. Až díky Bi-Oilu jsem si pořádně prohlédla své nohy a zjistila, kolik jich vlastně mám. Pěkně děkuju. Upřímně, mi jsou nějaké strie ukradené. Buď se mám ráda se špíčky na břiše, celulitidou a striemi, nebo se snažím usilovně všech neduhů přírody zbavit. Pro tu druhou možnost je tu právě ten Bi-Oil. Vyhrála jsem ho v soutěži u Blueberry Pink a s vervou se pustila do testování toho zázraku na počkání.


Co teda Bi-Oil je a na co se používá? Oranžový vodový jemný olejíček, který se představuje jako zázrak na jizvy, strie, sjednocování pleti, stárnoucí a dehydrovanou pokožku. Aby Bi-Oil správně fungoval, měl by se používat alespoň tři měsíce při aplikaci dvakrát denně. Příbalový letáček ale statisticky sliboval výrazné zlepšení už po dvou měsících. Nu, mi to jedno balení vydrželo zhruba měsíc, což závisí na velikosti místa, kam olej aplikujete. Já se zaměřila na nohy.


Myslím si, že pokud nějaká kosmetika, lék či úprava stravy fungují, poznáte to hned. Neříkám, že do druhého dne po hubnoucím odvaru z bylinek shodíte pět kilo, ale myslím si, že to prostě poznáte. Je to vaše tělo, jste to vy a víte, jestli vám to či ono dělá či nedělá dobře. S tímto svým přesvědčením jsem zpozorovala, že s mými striemi na nohách nedělá Bi-Oil vůbec nic. Ono je totiž mnohem těžší zbavovat se x letitého neduhu, než používat olejíček třeba během těhotenství na rostoucí bříško (si myslím, zkušenosti nemám).


Po asi čtrnácti dnech, kdy mi plácání oleje na stehna přišlo stejně účinné jako házet hrách srnám, jsem se zamyslela nad tím, s čím by mi to mazání mohlo pomoct a rozhodla jsem se snížit oblast působení na holeně a lýtka. Proč? Protože mám tuhle holící oblast poškrábanou, protože se nejen neumím namalovat bez toho, aniž bych si řasenkou obarvila pomalu i nos, ale taky si neumím normálně oholit nohy. Takové poškrábané nohy se hojí docela těžko (zvlášť, když vás ještě baví si ňoupat zarostlé chloupky), takže tady by mohl ten zázrak pomoci víc.


Tady se ukázala má výše popsaná potucha o tom, co člověku dělá dobře. Hned druhý den jsem cítila, že to zabírá a že je mé holenní části nohou mnohem líp. Bi-Oil totiž hojení drobných ranek urychloval a sjednocoval barvu. Rovnou ale říkám, že měsíc používání opravdu nestačí a do dalších balení jsem nešla, takže jestli bych měla po třetím měsíci nohy hladké jak z časopisu, nebo dokonce i bez strií, to je ve hvězdách. Rozhodně ale můžu říct, že na něco to opravdu účinkuje.


Co se mi na tom haló okolo Bi-Oilu v Čechách nelíbí, je taky to, že se tu z něj dělá luxusní high-end kosmetika. Když jsem totiž Bi-Oil viděla u pokladny v Londýnském Primarku za pár libřiček, málem mi vypadly oči z ďůlků. Primark je pro mě taková levná hrabárna a pokud se tam prodává i u nás na piedestalu opěvovaná kosmetika, zřejmě se pravý význam ztratil někde cestou přes kanál La Manche. Nebo si místní prodejci myslí, že jsme národ tupý a prostě na to nepřijdeme.


Zkoušeli jste Bi-Oil? Co na něj říkáte?


Komentáře

  1. Ono je to tím, že některá populární blogerka dostane produkt, který vychválí a ostatní ho začnou bezhlavě kupovat a vychvalovat. Hezká recenze.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel. Klidně to ale může být dobrý produkt, každému účinkuje něco jiného :)

      Vymazat
  2. No vidíš a já na něj už četla tolik recenzí, že na strie opravdu funguje a nic z toho. Takže jsi mi ušetřila pár korun, děkuji. Opravdu jsem přemýšlela nad tím, že ho vyzkouším, když ho všichni tak chválí.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, třeba po doporučené době používání opravdu funguje, ale s jedním balením jsem se zázraku bohužel nedočkala :)

      Vymazat
  3. Osobně žádné strie nemám, tak jde tohle asi trochu mimo mě, každopádně jsem si ráda rozšířila obzory, koneckonců se to ještě může hodit :)
    vlasopece.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem mu nějak nepřišla na chuť. Asi za to mohla i ta vysoká cena, což mi přišlo trochu moc. Byl to vlastně produkt, který je objevil zničehonic a ještě tak drahý.

    Interbeauty Prague

    OdpovědětVymazat
  5. Tento produkt znám, ale nezkoušela jsem ho :) Pár strií mám, ale jsou spíš takový bílý než např. když má někdo fialovo-červený.

    OdpovědětVymazat
  6. V tehu jsem spotrebovala 5 lahvicek. Strie mam hrozne. Vyhozene penize

    OdpovědětVymazat
  7. Když se mi vzorek Bi-Oilu dostal konečně do rukou, byla jsem naradovaná, copak že je to za novinku. Pak jsem zjistila, jaké má složení. A vzápětí mě ještě omráčila cena.

    Asi takhle... Hluboce se klaním tomu, kdo má na starosti marketing a PR Bi-Oilu. Ten člověk je génius! Zpropagovat tuhle "srajdu" za 500 Kč za 125 ml tak, aby po nákupu zatoužily zástupy lidí, to je podle mě umění. Přitom nechápu, v čem je Bi-Oil lepší, než obyčejný Aviril za 20 Kč. Vždyť i to složení mají podobné a základ stejný!

    Jinak chválím za pěknou recenzi. Hlavně poslední odstaveček mě pobavil a plně se s ním ztotožňuju :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥