Jarní očista dočista s Dr. Popovem

Je jaro, ptáčci zpívají, stromy kvetou a voní, travička se zelená, pejsci rozdováděně pobíhají parkem, slunce svítí, lidé se smějí a já jsem unavená, chce se mi pořád spát, nic mě nebaví a nejradši bych zalezla do pelechu a na několik let si schrupla. Nejsem velký fanoušek newsletterů a zásadně všechny, co mi chodí, odhlašuji, a pokud nemají správně uvedené odhlašovací tlačítko, tak jim dokonce píšu a říkám, ať si to tam ze zákona doplní. Ale na některé kliknu, třeba na ten od šťáv UGO, který mi přišel na začátku dubna a hlásal slogan Očista dočista. To potřebuju! Tyjo, tři dny očistných šťáv za patnácet, to potřebuju? To je přece cena patnácti obědů! Co když mi nebudou ty šťávy chutnat? Zeleninové jsem ještě nikdy neměla a jednou jsem se málem pozvracela z rajčatové. No, hm, tak jak bych tu očistu provedla? 

I vzpomněla jsem si na sebe vloni, kdy jsem u Bebe vyhrála Originální balíček k pročištění organizmu od Dr. Popova. Vzpomněla jsem si, že si vlastně už dlouho schovávám do záložek všechny roztodivné a úžasné čaje a tinktury od Dr. Popova a řekla jsem si, že není lepší čas, než začít hned. Při projíždění eshopů většinou dávám do košíku úplně všechno, co se mi líbí, načež přichází zásadní rozhodnutí nakonec podle ceny. Postupně jsem naházela do košíku celkem 7 různých produktů. Děsíce se finálního rozhodování mezi tinkturami a čajíky, které všechny potřebuju, jsem otevřela nákupní košík a nevěřícně koukala, že všechny tyhle preparáty mě stojí ani ne třicet procent ceny odšťavné kúry u Uga. HAHÁ! BERU VŠECKOOO!


Objednávala jsem ve čtvrtek a dlouze se zamýšlela, jestli napsat doručovací adresu domů, nebo si to nechat přivézt PPLkem do práce, kde jsem každý den. Nakonec jsem balíček napsala na adresu domů. V sobotu ráno jsem se probudila a v telefonu na mě blikla SMSka - za chvíli vám přivezeme balíček, vaše PPL. COŽE? Co je za den? Chvilku jsem panikařila, že jsem si spletla dny a je teprve pátek nebo už pondělí (občas se mi to totiž stává), ale ne, opravdu byla sobota a opravdu mi balíček přivezli. Nevěřícně jsem pak převzala barevnou krabičku od Dr. Popova a vrhla se na rozbalování. Tu rychlost musím říct ještě jednou. Ve čtvrtek o půl osmé jsem objednala a v sobotu v jedenáct nula pět jsem balíček držela v ruce. Neskutečné!


Jarní detox jsem výběrem produktů zaměřila na játra, odkyselení organismu a potlačení stresu. Všechno to jde totiž ruku v ruce. Nyní přichází na řadu teorie alá babské moudrosti. Od dob, kdy jsem byla malá holčička, mám zvětšená/ztučnělá játra, ale nikdo neví proč. Pravidelně způsobuji záchvaty smíchu u své srdíčkové doktorky, která nemůže pochopit, jak můžu mít ztučnělá játra, když nejsem tučná (její slova, která vždy potěší, protože já si tučná přijdu, hlavně na nohách a v létě, ale asi to není tak zlé). Játra čistí organismus a mají za úkol jeho detoxikaci. Kdo má nemocná játra, ten je vzteklý, hněvivý, výbušný, bručoun, trpí výkyvy nálad, melancholií... Zdravá játra = zdravá mysl.


Odkyselení organismu je další krok v mé další očistě, protože mi na sonu vychází pravidelně překyselený žaludek. Nikdo mi neřekl proč, ale typovala bych, že je to za á spojeno s játry a za bé, že jím prostě hodně sladkých věcí. Těmi ale nemyslím jen čokošky a bombošky, ale i takový banán, po kterém mám někdy po ránu kyselý pocit v tlamči. A kafe. Spousty kafe. A mléčné výrobky. Prostě samé kyselé záležitosti.


Potlačení stresu je tutovka. Radši bych teda stres nepotlačovala, ale vyřešila, protože z dlouhodobého hlediska je potlačování syndromů asi stejně účinné, jako ovazovat zlomeninu pampeliškovými listy. Stres a játra jdou ruku v ruce. Když je tělo ve stresu, navozuje "bojový" režim, přestává trávit a tvořit nové buňky a soustředí všechnu energii na přežití. Jak by se mohl čistit a detoxikovat organismus, když je tělo v bojové stresové pozici, která odchod škodlivých látek z těla nedovolí? A propos stres je taky strůjcem řady civilizačních chorob.

Pouštím se tedy odvážně do zlepšení imunity, detoxikace a očisty svého těla a uvidíme, co mi tahle jarní kúra přinese.





Komentáře

  1. Tyto čaje od Dr.Popova znám, jen jsem bohužel neměla možnost je vyzkoušet, takže v nejbližší době určitě napravím! Jinak na mém blogu probíhá giveaway kdyby jsi se chtěla zapojit :)

    www.terripeterk.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak doufám, že se očista zadaří a budeš se cítit líp. :) Bude pak update článek?

    OdpovědětVymazat
  3. Asi mám trochu nemocný játra po vyjmenování těch vlastností, fakt se poslední dny cítím nějak divně. Takže bych měla nejspíš jít taky očistit svoje tělo :). Hned omrknu nabídku, potřebovala bych to myslím jako sůl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, oni mají i čaj podle zvěrokruhu, tak to slyším poprvé :) Je tam teda úplně obrovskej výběr

      Vymazat
    2. Očistou nic nezkazíš a trocha jarní únavy naštěstí nejde ruku v ruce s nemocnými játry. Játra spíš dělají nevolnost, tlaky, problémy se zažívání a tak, to bych ti nepřála. Rozhodně ale pití ostropestřecového čaje neublíží :)

      Čajíky podle zvěrokruhu jsou super, vyzkoušela jsem jich pár (i jiná znamení :D) a je to skvělý mix bylinek. Tuhle jsem zrovna kupovala Býka pro kamarádku, ale od Grešíka. Pokud budeš zkoušet něco od Dr. Popova, určitě dej vědět! Ráda si poslechnu tvůj názor :)

      Vymazat
  4. Přeji ti hodně štěstí při očistě! :) Ten banán nevadí, po ránu je banán super, protože obsahuje hodně vlákniny která zase čistí střeva. Spíš asi jak to kombinuješ s tou kávou a mléčnými věcmi, tak ti to pak dělá kyselý žaludek. Já jsem kávu milovala, ale uplně jsem ji přestala pít právě kvůli překyselení, kává a mléčné výrobky mě překyselovali mnohem víc než cokoliv jiného. A hodně lidí je toho názoru, že mléčné výrobky jsou mnohem větší zlo než maso pro tělo. Ale určitě ti přeju pevné nervy, ty to chtít bude určitě :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) I tobě hodně zdaru při Raw challenge! Ten banán - na kombinace rozhodně dávám pozor (nemám enzym, který tráví mléko :D), většinou snídám jeden samotný před cestou do práce a někdy z něj mám kyselý pocit v puse. Káva je další vykřičník na seznamu, o tom žádná.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥