Krémový korektor od Alverde


Zase až tak moc se nemejkapuju. Jedna jsem líná, druhak se mi nechce, třeťak si radši ráno o dvacet minut přispím. Ale někdy (hlavně po konzumování velkého množství čokolády) se mi udělají na pleti pupínky, které je potřeba schovat. Už takhle vypadám sotva na dvacet, s pupínky pak vypadám jako když právě přicházím do puberty. I řekla jsem si, že vyzkouším nějakou přírodní dekorativku a pořídila si krémový korektor od Alverde


Schválně, jaká vám přijde barva korektoru na obrázku? Pěkná? Tmavá? Moc růžová? Pleťová? Vhodná? Zkoumala jsem barvičky docela dlouho, protože testry zrovna nebyly. Vzala jsem si nakonec odstín 10 Natural beige, která při poměřování s mou pletí vypadala nejpřirozeněji. Ale ouha! Korektor je na pleti asi o tisíc odstínů světlejší a vůbec barevně neodpovídá tomu, jak vypadá. Schválně koukněte na swatch a řekněte mi, jestli jsem barvoslepá.


Ať je to jak chce, korektor je na mé pleti mnohem světlejší a růžovější, takže jsem se sekla a teď mám doma něco, co mi barevně vůbec neodpovídá. Nebylo by to poprvé, podzimní limitovaný pudr taky od Alverde mám zase moc tmavý. Alverde, Alverde, ty má dáváš zabrat!


Kromě toho malého faktu, že mám špatný odstín, je jinak krémový korektor Alverde super. Má překvapivě výborné krytí a dlouhou výdrž. Statečně ho používám a buď poťupkávám tak dlouho, až není bílé kolečko na mé tváři tak nápadné, anebo ho překryju ještě makeupem. Červené pupínky jsou hned pryč a nemusím se bát, že za chvilku zase vykouknou ven. Barevnou nevhodnost je možné využít i k nepřirozenému vykreslení kruhů pod očima, pokud aspirujete na simulanta roku a rádi byste se z něčeho ulili výmluvou na to, že vám není dobře.


Odstín 10 Natural Beige je vhodný pro narůžovělé bledule. I já se s ním nějak vypořádám, i když jsem se se svým barevným typem sekla. Příště si počkám na testery, protože je to opravdu dobrý produkt a věřím, že bych z něj byla ještě nadšenější, mít správný odstín.



Komentáře

  1. Mňa tak štve ,keď si chcem niečo kúpiť od Alverde a testery nikde. A bez ich si proste nevyberiem, lebo všetky odtiene sa mi zdajú tmavé. Už som si kukala korektory ,ale nakoniec som si vzala paletku korektorov od Catrice :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle případě bohužel "risk je zisk" rozhodně neplatí. Produkt není špatný, ale odstín jsem netrefila...

      Vymazat
  2. Takze vdaka za recenziu. Vyzera, ze odtienovo sa mi hodi :-)
    Btw. na testery by som sa velmi nespoliehala. Minimalne u nas su vzdy poprehadzovane a popreplovane tak aby nezodpovedali realite.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že k něčemu recenze byla :D U nás jsou testry ok, když už teda jsou :)

      Vymazat
  3. Na obrázku vypadá akorát, nepřijde mi ani světlý ani tmavý a zdá se že bude hutný. Každpádně je fajn že ALverde má zase konečně nějaký dobrý produkt. Myslím si že pořád lepší víc bílý než taková nehezká oranžáda. Kruhy pod očima nezakryje téměř žádný korektor tak moc dobře nebo já ho zatím nenašla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, lepší světlý, než oranžový, ale nejlepší by byl takový, který by mi na pleti nesvítil jako maják :)

      Vymazat
  4. haha, kreativní využití :)) (ty kruhy). Já bych taky ocenila žlutější odstín. Jinak tenhle korektor jsem měla, přišel mi fajn, ale korektory už nějak vůbec nepoužívám, protože stejně nezakryjí na 100 %, odstín je přeci jen jiný, tak buď naďubkám lokálně víc make-upu, nebo se otevřeně pyšním pupencem :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořizovala jsem ho opravdu v nouzi, kdy jsem potřebovala zakrýt celou bradu, abych se vyhnula pohledům "ty máš lepru?" :D nakonec jsem taky chodila pyšně s bradou nahoru a bylo :D

      Vymazat
  5. Já ho měla a byla jsem s ním spokojená, akorát jsem pak přešla na tekutou verzi, protože mi přišla víc hydratující. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥