Mylo: Oh La La


Víte, co je můj nejoblíbenější pocit? Když upravuju fotky, zmáčknu "auto fix" a ONO to funguje a nemusím pak ručně upravovat křivky a úrovně a jasy a kontrasty a barvy. Nepotřebuju toho ke štěstí moc, fungující autofix na mě zapůsobí vždycky. Oblíbené pocity mám spojené i s vůněmi. Znáte tu vůni, která se line ze starých sklepů a někdy je cítit v metru? Pravděpodobně je to něco hodně nechutného, vlhkost a plíseň (?). Tak tohle vůni naprosto zbožňuju, protože mi vždycky připomene babiččin sklep, chození pro brambory a krásné dětské vzpomínky na překonávání strachu z toho, jestli tam náhodou nebude pavouk. Miluju vůni čerstvě posekané trávy. Vůně jsou pro mě ohromně důležité. Nedávno mi kamarádka, která je na vůně stejně ujetá jako já, vyprávěla o tom, jak si šla do luxusního kadeřnictví koupit nějaký ten top skvělý šampon, požádala, jestli by jí mohli dát přivonět, ti její žádost zamítli, takže se se zdviženou hlavou otočila a s ádios odkráčela pryč a bez šamponu. Jojo, asi takhle to s vůněmi mám. Za skvělou vůní bych šla na konec světa.


Naštěstí tak daleko chodit nemusíme, protože v eshopu s přírodní kosmetikou Krásná každý den mají přesně to malé štěstí, které se podává v malé lahvičce a zažijete s ním spoustu příjemných chvil. To štěstí se jmenuje Oh La La! a má ho na svědomí slovenská přírodní kosmetika Mylo. Olalá, co to ale je? Je to výživný krém na tělo a ruce s vůní vanilky a levandule


Vanilka a levandule? To jako jde dohromady? ANO! A jak! Vůní připomíná bílou čokoládu šmrnclou levandulí. Levanduli mám nejradši jako "přírodní" kytičku, kterou si natrhám venku a dám usušit do vázy, v kosmetice ji nevyhledávám, protože se jen málokdy opravdová vůně setká s tou chemicky upravenou. Oh La La! krém od Mylo mě vůní příjemně překvapil. Není moc přehnaná a převoněná, někdy cítím víc vanilku, někdy levanduli, někdy čokoládu. Je to potěšení, to vám řeknu!


Konzistence krému je hodně hutná a tuhá. Obsahuje samé krásné věci jako bambucké máslo, kokosový olej, kakaové máslo, vanilkový macerát a levandulový esenciální olej. Nejradši ho používám na ruce. Stačí žďobíček nabrat, teplem rukou se krém rozpustí a ruce skvěle hydratuje. 


Přírodní krém vanilka a levandule Oh La La! od Mylo potěší všechny milovníky olejových a máslovitých krémů a balzámů, stejně jako milovníky vanilky a levandule. Já jsem nadšená nejen z vůně a skvělé hydratace (čímž je rozuměno i to, že večer namažeme vysušené ruce a ráno máte kůži na rukou jak z reklamy), ale i z dizajnu. Tmavá sklenička působí jako něco seriózního z lékárny, přelepka s jednoduchým černým potiskem a kytičkami zase jako součást kavárny ve stylu Provence.

Kde tuhle krásu seženete? V eshopu s přírodní kosmetikou Krásná každý den! Děkuji moc milé Míše za samé voňavé nádhery, které jsem v prvním jarním balíčku testovala.




Komentáře

  1. Produkt vypadá opravdu zajímavě :-) moc pěkný článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Eri. Je to ohromně skvělá věc, pokud budeš mít šanci, tak určitě vyzkoušej :)

      Vymazat
  2. Skvělí produkt vanilka s levandulí, to může být skvělé spojení. Na vůně jsem stejně ujetá jako ty a když mi něco nevoní tak to nechci a může to být výrobek kvalitní jak chce. Oleje obsažené v krému ráda vyhledávám a z Krásná každý den bych si někdy něco určitě chtěla objednat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc zajímavé spojení, Terez, úžasně a svěže voní :)

      Vymazat
  3. Vyzerá skvelo! Ja som ešte Mylo neskúšala, ale láka ma balzam na nohy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám na nohy jsem zkoušela jako vzoreček a bylo to něco ÚŽASNÉHO! Večer jsem namazala a ráno měla nohy jak z bavlnky, nestačila jsem zírat :)

      Vymazat
  4. Achjo, ty mi dáváš, další strašně chutně vypadající věc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohromně skvělá a chutná věc! A překvapivě dlouho vydrží, na to, jak je malinký a mažu s ním celé tělo, vůbec neubývá.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥