Sakura v kelímku aneb Pleťový krém Dermacol


Mám ráda Dermacol. Než jsem se pustila do tajemných vod Alverde, Weledy & spol. byl Dermacol jednou z hlavních značek mé péče o pleť. Protože se řídím pravidlem růžová = sázka na jistotu, zásadně jsem si vybírala růžové pleťové krémy. Třeba Pleťový krém s extraktem z květů třešně Juicy & Beauty od Dermacol. Ty kvetoucí třešinky jsou na jaře zrovna příhodná věc, krásně voní, takže bylo jasné, že můžu od Dermacolího krému hodně očekávat.


Krémík má přízvisko zvláčňující a popisek slibuje zpevňující a hydratační účinky, vitamín E, máslo karité, ochranu pleti před UV zářením a její regeneraci. Vždycky čekám, kdy na mě vyskočí i ochrana před ufony, regenerace bankovního účtu nebo svatba do roka a do dne, takové zázračné účinky mají krémy na pleť!


Co ten třešňový krém tedy umí? I když by se mohlo zdát, že je třešňový krém ideální na jaro, já ho naopak používala na podzim a přes zimu, protože je pěkně hutný. Líbilo se mi na něm, že je jemný, dobře se vstřebává a hydratuje přes noc i přes den. Na pleti mi nedělal žádnou neplechu a před objevením přírodní kosmetiky jsem ho používala řadu let.


Krém má jemně růžovou barvu a krásnou kytičkovou vůni, jakou ucítíte na jaře pod rozkvetlým stromem. Rozhodně ho můžu doporučit, i když za poslední měsíce, kdy mám kvůli pleťovému krému od Yves Rocher peorální dermatitidu, se bojím doporučit cokoli komukoli. Berte mě proto radši na lehkou váhu. Sami musíte dobře vědět, co vám sedí a co je pro vás dobré.




Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥