Saloos bio Karité konopný balzám


Taky máte vždycky pocit, když si kupujete kosmetiku s konopím, že děláte něco trošku ilegálního a možná vás sleduje někdo z FBI, aby zjistil, jestli nejste nějaký tajemný bjůty mafoš? Aneb Primadonnčina paranoia level nekonečno. 

V lednu se mi stalo to, že jsem si odřela nos a bradu a se střídavým mrazem-nemrazem moje pleť trpěla a nic, co jsem doma měla, nepomáhalo. V zoufalství jsem naběhla do DMka s tím, že prostě koupím všechno, kde bude napsáno, že to hojí a pomáhá na suchou kůži. Nemusela jsem hledat dlouho (ani nakupovat všechno), stačil mi jeden jediný produkt od Saloos z řady bio Karité.


Bio konopný balzám slibuje regenerovat suchou, přesušenou a popraskanou pokožku a dokonce i kůži, která utrpěla popáleninami. Takovým slibům jsem neodolala a rozhodla se doslova na vlastní kůži vyzkoušet, co je na tom pravdy. Balzám je tuhý, ale nabírá se lehce a rozpouští se lépe, než třeba takové bio bambucké máslo. Vůně? Tentokrát moc nadšená nejsem. Voní to jako zapařená tráva, nebo kopřivový čaj. Možná takhle voní všechny "přírodní konopí" produkty, nevím (tahle věta je hlavně pro ty FBI agenty, žejo). Není to vůně, nad kterou bych se blahem rozplývala a říkala si jupí. Ale vůně tu vůbec není důležitá, důležitý je účinek!


Pod ochranným plastovým víčkem se schovává zelený balzám, který po namazání vytvoří pěkný zelený neonový nádech, podobně jako tvoří neonové BabyLips na rtech. Doporučuji tedy mazat večer a jindy "nadoma", pokud se chcete vyhnout vtipným komentářům typu "hele, nemáš nějakou zelenou bradu?" Není to žádná výrazná zelená, ale pokud si dáte balzámu pěknou vrstvu, všímavý hnidopichové si toho všimnou. 


A teď to hlavní. Do týdne byla moje vysušená brada zahojená. Kdo zná utrpení pleťových problémů, určitě ví, že najít to jediné a pravé, co vám pomůže, je obrovský boj, protože ta naše citlivá pleť se často vzpírá a namísto uzdravování dělá ještě větší paseku. Proto jsem z bio konopného balzámu Saloos hodně nadšená. Je to mého srdce šampion, pomohl mi opravdu v úzkých. 


Jak ho používat? Každý podle libosti tam, kde je problém! Já ho používám na obličej a na ruce a jsem ohromně spokojená. S tím, jak malé množství je potřeba (na tu bradu) mi balzám vydrží ještě dlouhou dobu.



Komentáře

  1. Možná to bude znít divně, ale když někde vidím kosmetiku, která obsahuje konopí, tak si říkám, že ta prostě musí fungovat. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To ráda slyším, moc konopné kosmetiky neznám a vždycky mám trochu obavy, jestli bude opravdu účinná, nebo jestli to není jen "reklamní" kampaň, kdy lidem přijde konopí jako něco divokého a rebelského :D

      Vymazat
  2. Rada používám výrobky z konopí :) vzdycky totiž zaberou :) me treba mast vylecila akné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To je úžasné! Děkuju za komentář, zaměřím se na ně v budoucnu víc, jestli jsou takhle účinné. Které produkty jsi používala?

      Vymazat
  3. Cítím s tebou, když používám kosmetiku s konopí, taky se cítím jako kdybych dělala něco nekalého :D
    Jinak super recenze, já se pořád rozhodovala, jestli si balzám pořídit a nakonec asi ano :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď! Úplně ďábelské to je. Dřív, když se začala kosmetika s konopím prodávat, tak jsem si i myslela, že se na mě budou lidé dívat skrz prsty, když si náhodou nějaký ten krém koupím :D Jsem zvědavá, co na něj budeš říkat :)

      Vymazat
  4. Ja som ho mala ,ale neskamarátili sme sa. Naniesla som ho na pleť a nič. Proste som mala mastný film na tvár a nič sa nevstrebávalo ,ani nehydratovalo :/

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí :-/ Ten mastný film mi naopak vyhovuje, na vysušenou a poškrábanou bradu mi opravdu pomohl. Beru ho spíš jako lék, než jako krém denní potřeby, u hojivých mastiček jsem zvyklá, že se těžko vstřebávají, tak jsem na to ani nepomyslela :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥