Šlehané tělové máslo Dulcia


Vždycky když si myslím, že už mě nemůže nic překvapit, přijde něco, co mě přesvědčí o pravém opaku. Třeba našlehané máslo Dulcia. Jak může být něco TAK voňavého legální? Když jsem rozbalovala balíček z eshopu Krásná každý den, Šlehané tělové máslo čokoláda pomeranč od Dulcia vonělo tak intenzivně, až jsem se lekla, jestli mi náhodou nepřišel balíček přímo z cukrárny. Budu to v dnešním článku opakovat stále dokola, protože takhle uchvácená vůní kosmetického produktu jsem nebyla dlouho. 


Máslíčko je - a teď přichází dilema dne - schované/naplněné/nachází se/je v/nandané/obalené? Dnes mi nejdou slova, ale chci tím říct, že obalem je plechová šroubovací krabička o objemu 250 ml, takže celkem velká věc. Šroubuje se bez problémů, máslíčko neutíká ven. 


Konzistence šlehaného tělového másla je přesně taková, jakou slibuje název. Je to šlehané máslo, nadýchaná šlehačka, jako sníh na pusinky jemně bíložluté barvy. Obsahuje tužší kousky kokosového oleje.


Víčko krabičky má vlastní potisk a 3D strukturu (ať už to znamená cokoli), není hladké, ale ty lístečky/kvítečky jsou plastické. Mám tyto malé detaily ráda. Jako malá jsem vždycky obkreslovala všechno přes papír, od mincí po vroubkování na příborech. Krabičku Dulcia jsem si ještě neobkreslila, ale chystám se :D


Už jsem říkala, jak moc božská je vůně Šlehaného tělového másla Dulcia? Máslo je kombinací mých oblíbených vánočních vůní - čokolády a pomeranče. Tuhle kombinaci jsem si zamilovala u sprchového gelu od Dermacolu Aroma Ritual a myslela jsem si, že ji nic nepřekoná. Chyba! Sice jde o rozdílné produkty, ale o nejlepší vůni spolu soupeřit mohou. Čokoládovo pomerančové máslo Dulcia voní nádherně opravdově. Tak, že chci pokaždé alespoň trochu ochutnat, jestli se mi to nezdá (ale neudělala jsem to, mám silnou vůli!). Vůně opravdové čokolády šmrncnutá opravdovým pomerančem. Vždycky po namazání provoní celou koupelnu.


Šlehané tělové máslo je - překvapivě - mastné. Stačí ho troška na celé tělo. Doporučuji namazat večer před spaním a pak celou nos inhalovat božskou čokoládovou vůni. Už jsem říkala, jak skvěle máslo voní? :D Jedna osobní poznámka - pokud milujete olejové mazání tak, jako já, dejte si pozor na vlasy. Pokud se mokré vlasy dotknou namaštěných ramen a zad, rázem tuto mastnotu vcucnou a můžete umývat znovu. Ale to jen tak na okraj o mé nešikovnosti v manipulování s kosmetikou :) 


Šlehané tělové máslo čokoláda pomeranč od Dulcia je skvělé, božské, úžasné & nebeské potěšení! Neznám nic tak voňavého a zároveň účinného. Jsem sušenka, takže je mazání na pevném denním řádu. S tímhle máslíčkem se ráno probouzím voňavá, pokožka je vyživená a jemná. Máslo je mastné a chvíli trvá, než se vstřebá. Pro milovníky olejíčků a olejování naprosto perfektní věc.

Kdo nad tou božskou našlehanou nádherou slintá stejně jako já, šup prozkoumat eshop s přírodní kosmetikou Krásná každý den, kde na vás máslíčko čeká!



Komentáře

  1. Slintam a asi ho nutne potrebuju :) Hned si jdu produkt napsat na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se k ódám na tohle máslo! Měla jsem chuť si vzít lžičku a obsah plechovky normálně sníst! Úplně nejvíc mi vůně asi připomínala Arabesky. Takové to ovocné želé v čokoládě. Mooooc dobručká věc!

    Jo a já zase jako malá vystříhávala z krabiček od čajů obrázky bylinek a ovoce, nalepila výstřižek na papír a pak pastelkama dokreslovala pokračování... :-D

    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žejo! Musela jsem se hrozně držet, abych si alespoň nelízla :D Domalovávání kytiček je rozkošná věc! To bych měla zkusit :D

      Vymazat
  3. Ooooch ♥ toto bude pre mňa na zimu must-have! Snáď ho dovtedy neprestanú vyrábať!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi nestraš! Představa, že by se taková lahůdka přestala vyrábět... Brrr! :D Na zimu bude perfektní, ale i na léto je fajn. Je jemný a zároveň dobře vyživující, perfektní pro každé roční období :)

      Vymazat
  4. Když jsem byla malá, tak mi mýdlo krásně vonělo a já se rozhodla ho ochutnat, ale bylo pěkně hnusné a od té doby odolávám u každé kosmetiky, která nádherně voní, i té přírodní. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahahaha :D :D :D Ježiš, to mi připomíná, jak ochutnávali mýdlo Pejsek s kočičkou :D Je mi jasné, že po takové zkušenosti už s klidem odoláš i tomu nejvoňavějšímu krému :D

      Vymazat
  5. Jeeej super vyzerá ,rada by som ho vyskúšala :) Dulcia značku som ešte neskúšala ,nikdy ma nezaujala ,neviem prečo :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se o ní ještě tolik neví, taky jsem se k ní vlastně dostala jak slepý k houslím a jsem za to neuvěřitelně vděčná, protože strčí do kapsy všechny drogérkové krémy!

      Vymazat
  6. Teda jen si tu vůni představím a už mi tečou sliny. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥