Soaphoria: Olivovník


Co se vám vybaví, když se řekne Soaphoria? Kdybyste se oprostili od toho, jestli tuto slovenskou přírodní kosmetiku znáte nebo ne, co se vám vybaví? (to je dnešní úkol do komentářů - vaše první asociace) Mi se vybaví hory (nevím proč), mýdlo (soap) a euforie. S těmito asociacemi jsem nemohla jinak, než vyzkoušet i nějaké to mydlení. Mýdla od Soaphorie jsem objednávala z internetového obchůdku s kamennou prodejnou v Praze NuSpring. O tom, jak zmatený umím být zákazník, a jak na mě byli při všem tom zmatkování v NuSpring hodní, si můžete přečíst tady.

Mýdlo, o kterém si budeme povídat dnes, se jmenuje Olivovník a jeho hlavní složkou je, jak již název napovídá, olivový olej.


Antioxidační a regenerační, výživný a plný vitamínů, takové mýdélko Olivovník je. Snažím se svou náturu, zvyklou na tekuté sprcháče, přesvědčit o tom, že i do sprchy je tuhé mýdlo bezva. Olivovník jsem ale používala převážně na ruce během zimy, kdy jsem hledala nějakou šetrnou alternativu na moje přehnané mytí. Myju si totiž ruce strašně, ale strašně často. Tomuhle procesu jsem se naučila během střední, kdy hrozily různé exotické chřipky, a vydržel mi dodnes. Ráno vstanu, umyju si ruce. Přijdu do místnosti z venku, umyju si ruce (tohle by měla být klasika). Šáhnu na peníze, umyju si ruce (nevíte, kde všude byly a kdo na ně kde šmatal, protože kovové páďo vám před vrácením na nákupu nikdo nevydezinfikuje). Moje umývací úchylka dochází tak daleko, že si umývám ruce i po sáhnutí na cizí propisku, klávesnici nebo telefon. To je totiž taky pěkná snůška baktérií, takový telefon. Chtěla jsem tím ale říct, že jsem si přes zimu, kdy mám nejvíce vysušené ruce, mydlila Olivovníkem a bylo to bájo!


Ty moje pracičky jsou totiž hrozně náchylná věc. Pořád je jim zima, pořád něco dělají a pořád si je umývám. Nemůžu se proto mýt hned tak ledajakým mýdlem a záměrně vyhledávám jemná a citlivá. Mýdlo Olivovník Soaphoria bylo perfektní, vždyť ho doporučují i pro dětičky. Mýdlo je lehké, jemné, nepění tak moc, aby to bylo podezřelé a vůbec, ale ani krapítek nevysušuje, ba naopak zvláčňuje. Dobře jsem si všimla, že nemusím tolik používat krémy a rituál umýt - namazat najednou nemá smysl, když ruce po mazání ani neprahnou. Mýdélko nemá žádnou zvláštní vůni, přišlo mi, že ať čuchám, jak čuchám, nějak nic necítím. To ale vůbec nevadí, protože taková jemná a neznatelná vůně je mnohdy lepší, než přehnaný chemický dryák. 

Ani nevím, jestli jsem v tom svém dnešním žvatlání dobře popsala ten kouzelný Olivovník. Shrnutí - jemná neznatelná vůně, jemné mýdlo, které nevysušuje, dlouho vydrží, pokožce dodá vitamíny a je znát, že je hydratovaná. Perfektní i pro citlivou kůži.



Komentáře

  1. To zní podle popisu hodně dobře, že bych se vykašlala na tekuté mýdlo? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Při názvu Soaphoria se mi vybaví hodně voňavá mýdla. Určitě chci vyzkoušet nějaké produkty ale zatím to není priorita. Já tedy nejsem až takový "úchyl" na čistotu jako ty, obranyschopnost musí být :-D.

    OdpovědětVymazat
  3. Mýdlo jsem ještě nezkoušela, ale mám ho na seznamu!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Na ruce mám hodně ráda tekuté mýdla, ale souhlasím, že při hodně častém používání asi dobré nebudou. Tohle mýdlo mi paní z obchůdku Soaphoria doporučovala pro suchou pokožku, tak věřím, že je velmi příjemné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Soaphoriu celkove miluju, urcite vyzkousim i toto mydlo👍👍👍
    Andreablog

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥