Soaphoria: organický krémový deodorant Nevinnost


Dlouho jsem přemýšlela, co a jak napsat o krémovém deodorantu Nevinnost z dílny slovenské přírodní kosmetiky Soaphoria. Jaký ten deodorant vlastně je? Mám ho ráda, nebo ne? A jak voní? Mám ho od podzimu a stále jsem se nerozhodla, jaký je. Je totiž takový zvláštní a byl to můj první krémový deodorant. Dlouho mi trvalo pochopit, co to ten krémový deodorant vlastně je, zvlášť pokud je přírodní. Už to asi mám, ale stejně si svým závěrem nejsem jistá. Dnešní recenze bude proto zcela na vážkách.


Vůně deodorantu je jemná, zvláštní, neuchopitelná. Při hodně velkém soustředění rozpoznávám něco jako tea tree olejíček. Vařili jste si někdy v dětství polívky z kytiček? My jsme vždycky se sestřenkami a kamarádkami u babiček vyplenily zahrádku a všechny květy, co jsme natrhaly, jsme rozmačkaly s vodou. Dávaly jsme tam všechno - růže, fialky, rozmarýn, levanduli, mátu nebo muškát. Zrovna ten muškát jsem ale neměla ráda, protože teoreticky "dobrou" vůni polívčičky zkazil. A takhle nějak voní i Nevinnost zabalená do plastové krabičky s hliníkovým (asi) víčkem. Jako hezké kytičky s muškátem navrch. Je to hezká vůně, ale taková zvláštní. Jako kytičky, které někdo přelije tea tree olejíčkem. Ale jen trochu.


Deodorant Nevinnost od Soaphoria je krémový, tudíž má i konzistenci jako krém. Lehce ho lze nabrat prstem a nanést na požadované místo. Nějak se nedokážu smířit s tím, že to není "čistý" krém, ale jsou v něm hrubé částečky, které se nevpijí a zůstanou na pokožce (kde se pak otřou do trička). To ale není jen výsadou Nevinnosti, podobné drobné částečky má i deodorant Ponio. Ponio ale mnohem lépe voní, takže mu můžu nějakou tu chybičku odpustit. Ale deodorant Nevinnost je prostě takový, no, nevím.


Od přírodních deodorantů jsem se už naučila nečekat "naprosto suché podpaždí". Pochopila jsem totiž, že se jejich používáním rozhoduji nepoužívat ucpávací chemické přísady (jako hliník) a raději se během dne víckrát přetřu, nebo přecáknu něčím voňavým (třeba takovou voňavou vodičkou neboli sprejem na tělo od Yves Rocher z letní jablíčkové limitky, který s sebou nosím pořád. Když už mám pocit, že dostatečně nevodím, cák s tím do podpaždí a hotovo. Úplně košer přírodní to není, takže teď vyhlížím jiné takové osvěžovače - pokud znáte, napište mi do komentáře co a jak, jo?). 

Přírodní deodoranty používám na doma a Nevinnost používám hlavně na nohy (a to asi jen proto, abych ho nějak vypotřebovala). Jednou za čas ho zkusím dát i do podpaždí, a pak se divím, že nevím, proč si o něm myslím, že není dobrý, když je vlastně hezky jemný a příjemný. Jsem z něj rozpačitá. Nebude to špatný produkt, ale nevím, jestli bych ho doporučila. Něco mi na něm vadí, ale stejně jako nedokážu popsat jeho vůni, tak nedokážu říct, co. 


Komentáře

  1. Juuu, polévky z kytiček jsem taky ráda dělala. Já mám vzorek deodorantu od Ponia a je skvělý. Přes zimu jsem ho používala stále. Přes teplejší počasí se ale nemůžu nějak smířit s pocením a bylo by fajn, kdyby ještě vymysleli přírodní antiperspirant. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ponio mám taky ráda, už jsem svůj růžový vypotřebovala. Na léto budu taky potřebovat něco ostřejšího :D

      Vymazat
  2. Já se chystám na deodorant od Ponia, ale tento vypadá taky dost dobře.
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat
  3. Ja teraz skúšam Ponio a napočudovanie mi v tomto počasí celkom vyhovuje. Neviem, čo budem robiť keď prídu horúčavy, ale zatiaľ je dobre :)
    Tento by som aj vyskúšala, ale odrádza ma spôsob aplikácie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nošení s sebou Soaphoria rozhodně není, ale to ani Ponio, abych byla upřímná. Ponio mi vyhovoval víc :)

      Vymazat
  4. Nějak mi tahle recenze unikla, Primadonnko! Když jsem si teď naposled kupovala nový Soaphoria deo, Nevinnost jsem měla taky v ruce, ale zaboha si nemůžu vybavit, jak mi voněla. Šoupla jsem deo do šuplíčku "asi konvalinky či co" a domů jsem si odnesla Žena/Soapgasm. Musím to dodatečně prozkoumat ještě jednou :-)
    A bylinkové "polévky" jsme kuchtili v dětství taky! :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥