Vzorečkování: Parfémky Weleda


Do rukou se mi dostaly tři vzorečky Weleda parfémů, a to verze rakytník, divoká růže a granátové jablko. Myslím, že vzorečky vůní jsou asi ty jediné, ze kterých lze s přehledem určit, jestli se bude plné balení líbit, nebo ne. Parfémy jsou z řady Eaux Naturelles a co platí na všechny tři je celodenní výdrž, kterou bych do přírodních vůní ani nečekala. Hrozně se mi líbí, že se dělají testery parfémů s rozstřikovačem. Moc dobře si pamatuji ty klasické z dob dávných, u kterých jsem nikdy neuměla otevřít víčko a pak se mi často celá malá lahvička vylila, protože jsem ho neuměla ani správně zavřít. 

Parfémy Weleda, které všechny nesou název Jardin de Vie (zahrada života?) jsou pro mě nové a hned na začátek přiznám, že jsou na mě až moc sladké. Ne, že bych neměla ráda sladké vůně, ale tyhle jsou prostě takové jiné, jakoby živé. Pokusím se vám v dnešním článku všechny vůně co nejlépe popsat. Pokud některý z parfémků máte, chci vědět, co vám vůně připomínají a jak jste s nimi spokojení.


Jardin de Vie - Agrume neboli rakytníkový parfém s citrusovým nádechem. Voní jako oranžové lízátko, takové to placaté na špejli, která byla z tvrdého papíru a při cucání začala žmolkovatět a tak polovinu člověk snědl společně s lízátkem. Parfém se postupně rozvoňuje do citrusova s jakýmsi sladkým a kořeněným nádechem (že by ten rakytník?). Když se vůně usadí, cítím grep. Zajímavá vůně pro ty, kteří mají rádi všechno sladké, oranžové, lízátkové a nevšední.


Jardin de Vie - Rose neboli divoká růže voní jako divoká růže. Pokud jste někdy zkoušeli třeba růžovou vodu, můžete čekat podobnou pravou vůni růží. Mám radost, že to není taková ta růže chemička, ale opravdová vůně růží, respektive výrobků z nich. Když se rozvoní, je cítit něčím zemitým, dřevěným. Nejvíc mi vůně připomíná růžový sirup, který vždycky dělala moje babička. Vůně je taky sladká a přijde mi o něco méně intenzivnější a trochu decentnější. Podle mě má i nejhezčí flakonek (který se mi ale do rukou nedostal). Kdo touží po dlouhotrvající autentické růžové vůni, tenhle parfémek je přesně to pravé.


Jardin de Vie - Grenade neboli granátové jablko je asi můj nejméně oblíbený parfém z této trojky. Voní hodně sladce a není mi moc příjemný. Když se rozvoní, je to o něco lepší, ale stejně mi na něm něco vadí. Nejvíce mi připomíná hodně sladký punč nebo grog. U všech tří vzorečků pořádně nevím, jestli jsou hodně hezké, nebo hodně vlezlé. Na první čuchnutí u granátového jablka si říkám "fuuuu, to je síla ta vůně", ale pak se rozvoní a najednou  je ta sladká vůně docela příjemná. Všechny tři jsou na můj vkus až moc intenzivní a sladké, všechny tři mají zvláštní a nečekaný podtón, který mi trochu vadí. Velkým plus je intenzita a dlouhotrvanlivost vůně.  

Parfémky seženete a očucháte třeba v eshopu Weleda.



Komentáře

  1. Já mám ten růžový parfém a mám ho moc ráda :). Myslím si, že jsou to ale vůně takové nezvyklé a že by se asi nemusely uplně líbit lidem, co celý život používají fakt jen chemku a nejsou zvyklí na žádnou přírodní vůni. Ty parfémy jsou fakt takové dost typické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkáš to moc hezky, vůně jsou opravdu nezvyklé a člověk se musí připravit na něco netypického :)

      Vymazat
  2. tiez by som sa chcela dostat po tie vzorky, lebo mam rada dost specificke vone a naslepo urcite kupovat nebudem. ale zatial som ich nikde nevidela..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naslepo je určitě nekupuj, snad se ti podaří je někde očuchat :)

      Vymazat
  3. Všetky tri som skúšala v DMku v Rakúsku a sú super (:

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. :-D Tak ta tvá přirovnání mě opravdu pobavila, hlavně u Jardin de Vie - Agrume, teď si každé ráno při nástřiku vzpomenu na lízátka :-D Já vlastním Agrume a Grenade. Rose jsem měla příležitost vyzkoušet u kamarádky. Souhlasím, že začátek je opravdu výrazný, až nepříjemný-rozhodně nezvyklý, brzy však ta ostrost odezní (zhruba než sse doobléknu) a pak mi celý den vydrží krásná vůně. V oblibě jsem na tom přesně naopak než ty :-D Grenade je můj nejoblíbenější, přijde mi nejjemnější, mám ráda sladší, jemné a nepříliš kořeněné vůně, myslím, že přirovnání k punči není vůbec mimo - takový ten dětský nealkoholický punč :-D Tedy okořeněný ohřátý džusík popíjený doma u krbu při četbě dobré knihy :-D Agrume je u mě hned na druhém místě, cítím z něj mandarinky a pomeranče (hlavně mandarinky) a připomíná mi dovolenou u moře :-) A rose nevlastním, protože mě nějak neoslovil, ale já obecně divokou růži moc nemusím, takže pro toho, kdo ji má rád, bude zřejmě skvělá ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem tě pobavila, milá Sněženko :D Jsem ráda, že mi tu píšeš o své zkušenosti, zajímalo mě, jestli někdo parfémky doma opravdu má a jak mu voní. A koukám, že jsem se docela trefila :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥