Krém na citlivou pleť Lirene


Se značkou Lirene jsem se poprvé setkala u maminky v koupelně, když jsem jí potají kradla cukrový peeling. To bylo také poprvé, co jsem poznala cukrový peeling. Možná proto jsou cukrové mé nejoblíbenější. Název značky Lirene mi v hlavě nezůstal, zato jméno Dr. Irena Eris, které bylo na peelingu napsáno nejvýrazněji, ano. V loňském letním DM boxu jsem našla pleťový krém Lirene, který je určený pro citlivou a alergickou pleť. Tou dobou jsem si o své pleti ještě nemyslela, že je citlivá nebo má sklony k alergickým reakcím. Během svého letošního boje s peorálkou jsem toto tvrzení rychle přehodnotila a krémů pro citlivou pleť si začala o trochu víc všímat. 


Proč je tu tolik fotek krabičky? Většinou se krabičkami tolik nezabývám a rovnou letí do koše, ale tentokrát jsem ji zkoumala docela podrobně. Takových popisků a názvů a funkcí! Německy umím sotva gutentag, takže si počtou asi jen němčináři. I přes to zůstávám fascinovaná takovou lavinou slov o tom (pravděpodobně), jak ohromně skvělý krém držím v ruce. 


Hned, co jsem krém poprvé použila, mě zaujaly dvě věci - struktura a vůně. Krém je lehoučký jako peříčko, přitom ale skvěle hydratuje. A nádherně voní. Je to taková nasládlá čistá vůně, kterou bych vůbec nečekala. Je to jako jaro smíchané s čerstvě vypraným prádlem, úsměvem a posekanou trávou. Kromě krásné vůně mě mile potěšily i účinky. Krém hodně dobře hydratoval a dal se použít jako denní i jako noční. Pleť po něm byla krásně rozzářená, zklidněná, příliš se nemastila ani nevysušovala. Určitě myslím, že je krém vhodný na citlivou pleť.


Krém rozhodně můžu doporučit všem, kteří se pídí po nějaké dostupné verzi krému na citlivou pleť. Nevím ale, jestli by pomohl proti akutním pleťovým problémům.



Komentáře

  1. Akurat ho mam rozpouzivany, ale neviem ako dlho bude trvat kym ho budem musiet vymenit za hutnejsi... :/ inak mi pride fajn, je jemnucky, nedrazdi, dobre hydratuje, len moja plet neznasa zmeny teploty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jemňoučký je hodně, na léto mi s hydratací úplně stačil, ale souhlasím s tebou, na zimu je potřeba nějaký hutnější.

      Vymazat
  2. No jako vypadá vcelku dobře a Lirene značka me láká, ale citlivou plet nemám..:)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som raz mala vzorku krému od Lirene a doteraz neviem ktorý to bol, viem že bol modrý a asi obsahoval morské riasy :D Ale bol super, ako miniem môj terajší krém ,tak chcem nejaký vyskúšať. Hádam natrafím na ten,čo hľadám :D

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, ať najdeš ten svůj :D Taky si nikdy nepamatuju jméno krému, ale jen krabičku. Někdy, když se změní design, zmateně hledám a nevím :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥