Dermacol: Báze pod oční stíny


K sepsání téhle recenze se chystám už strašně dlouho. Ale fakt megadlouho. Nebudu lhát, když řeknu, že už je to skoro rok, co jsem si z nějakého šíleného popudu běžela do drogérky rychle koupit bázi pod oční stíny. Pravděpodobně jsem si den předtím přečetla, že bez báze nemůže slušná mladá holka vyjít z domu. V drogérce jsem nejdřív zmateně pobíhala od stojanu ke stojanu a hledala jakoukoli bázi. Nikde nic! Nakonec jsem spatřila tuhle od Dermacolu, vesele jí zaplatila a radovala se, že mám něco nového na testování. Tubička je docela malá, má 7,5 ml. Design se mi ale hrozně líbí. Zlatobílá kombinace na černém podkladu působí zatraceně elegantně.


První dolování báze z tubičky provázel rozzuřený vzlik. PODMÍRÁK! chtělo se mi křičet. Musela jsem mačkat hrozně dlouho, než jsem vydolovala kousek báze. Hodnou chvíli jsem tubičku zkoumala a přemýšlela, jestli jsem si náhodou omylem nekoupila tester. Občas si nějaký pyšně k pokladně donesu a naštěstí mě vždy paní prodavačky nasměrují zpátky k produktu v plném kráse. A to jsem dokonce ještě šáhla do zadních řad a nebrala si ten první! Když jsem zjistila, že to není tester, přemýšlela jsem pak ještě, jestli se neotočit a nejít bázi vrátit s tím, že je prostě poloprázdná. Nevím, jestli by mi to ale někdo uvěřil, tak jsem zklidnila hormon a řekla si, že prostě smůla a pro příště to třeba bude lepší. 


Báze má bílou barvu a je poměrně hutná, stačí jí fakt kulička jak špendlíková hlavička. Když si jí dám moc, tak zalézá do vrásek na víčkách a musím ji pak znovu roztírat. Konzistenci má takovou jemnou, sametovou a chtělo by se mi říct i máslovou, protože si představuji našlehané máslo, které je jemné a hezky se roztírá. Báze se rychle vstřebává a víčka a oční okolí zanechá sametové a připravené na malování.


Báze pod oční stíny od Dermacol má jediné štěstí, že je dobrá a prodlouží hezky životnost stínů o pár hodin, jinak bych byla strašně naštvaná a pravděpodobně bych s ní udělala nějaký voodoo rituál. Stíny s ní hezky drží, dokonce i ty od Alverde, které se často ztrácí během prvních hodin. S podkladovými bázemi mají vůbec Alverde dekorativní produkty mnohem lepší výdrž. Bázi už mám skoro rok a pořád jsem jí ještě nevypotřebovala. Zas až takový podmírák to teda nebyl, i když jsem zvyklá, že když lehce zmáčknu nový produkt, tak se dočkám okamžité reakce a ne že musím mačkat tubičku jak divá. 


Báze svůj účel splňuje docela dobře a není ani tak moc drahá. Znovu už bych si jí ale nepořídila hlavně proto, že mě naštvalo, že jí tam bylo opravdu mnohem méně, než bych čekala. Je klidně dost možné, že si jí někdo předtím nadšeně zkoušel a tím, že nebyla v krabičce ani jinak zabalená, se útokům drogérkových malovačů neubránila. Občas mi vadí i to zalézání do víček, když jí dám náhodou moc. Stíny s ní ale drží dobře, ale nepřijde mi, že by nějak výrazně zvýraznila nebo "vytáhla" jejich barvu.


Jakou používáte bázi pod oční stíny?



Komentáře

  1. Vypadá dobře, s touto bází jsem se ještě nesetkala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám bázi od Avonu v takovém malém kelímku a jsem s ní spokojená :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bázi nepoužívám, vystačím si místo ní s jumbo tužkou od NYXu a stíny mi vydrží na víčku celý den a ještě mají lepší barvu, nemám si na co stěžovat a nemám ani jediný důvod měnit :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní dobře, ale musela bych jí mít v tolika barvách :D

      Vymazat
  4. Ja mám radšej keď mám bázu v kelímku. Za najlepšiu zatiaľ považujem bázu od MAC :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip! Už druhý komentář o bázi v kelímku, to budu muset rozhodně vyzkoušet, určitě i aplikace bude příjemnější :)

      Vymazat
  5. Mám stejnou také asi rok a mám úplně stejné dojmy :-) Pod tuhle recenzi se mohu podepsat :-) Jsem celkem spokojená, ale už se těším až vyzkouším nějakou jinou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ti přišlo, že je jí tam nějak málo ze začátku? Děkuju za komentář, vždycky mě potěší, že má někdo stejné dojmy a že si nevymýšlím :D

      Vymazat
    2. Už si to moc nepamatuji, myslím že mi také šla hůře vymáčknout, ale neměla jsem pocit že by ji někdo už používal přede mnou :)

      Vymazat
    3. Mi fakt přišlo, jako by tam byla snad jen půlka a ne plné balení, ale jestli se i hůř vymačkávalo u tebe, tak to asi tak je prostě hloupě u všech. Díky za odpověď :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥