Odhaleno: Poštovnézdarma.cz


Helejte. Já jsem holka hodná a trpělivá. Ale když mi přijde na testování zboží z Číny, tak mě to trochu naprdne. A tak jsem se rozhodla, že si trochu pohraju s tou hranicí, co se na hodných blozích říká a vezmu si na paškál stránku poštovnézdarma.cz. 

U spousty bloggerek jsem viděla recenze právě z této stránky a tak jsem si řekla, že to taky vyzkouším, protože mě zajímalo, jaké to je. A protože dostávat věci jen tak je přeci hrozně bezva. Nu, tak jsem svůj blogísek zaregistrovala do bloggerského programu a vybrala první věc na testování. Předtím jsem si o stránce nic nezjišťovala a ani teď nebudu tento článek skládat z žádných konspiračních teorií, kterými se internet hemží. 

Na spolupracích mám úplně nejradši osobní komunikaci se zástupci firem. Hrozně ráda si s nimi píšu, dozvídám se novinky, vybírám produkty, nechávám si doporučovat ty nejlepší nebo se ptám, co které mazátko umí. U poštovéhozdama žádná osobní komunikace není. Zaregistrujete se, vyberete si podle "hodnoty blogu" určitý produkt a pak čekáte, až vám přijde. Nečetla jsem předtím žádné podmínky spolupráce, proto mě trochu zarazila doba doručení. Produkty totiž nemají skladem, ale objednávají je až poté, co objednáte vy.

Na stránce můžete sledovat stav svých blogů a článků. Ukazuje se vám i "status", což je označení/level za počet článků a jejich kvalitu. Zároveň stránka reguluje i počet a čas, kdy můžete objednávat věci k recenzi a kdy je můžete publikovat.


Článek po napsání nahrajete k detailu vybraného produktu (tedy jeho url) a pak napjatě čekáte na schválení. Fikaný systém vám ho totiž může vrátit k opravě. Zároveň vám nějaký kontrolor článek zkontroluje a zhodnotí ho. Podle toho pak sbíráte ten status a hodnotu vaší spolupráce. Můj článek prošel po prvním napsání a bez oprav. Bodeť by taky ne. Všechno jsem si totiž schovávala pro tuto recenzi (mu ha ha).


Vybrala jsem si na recenzování tričko s pírky, které vypadalo docela hezky. Čekala jsem takovou lehkou bavlnu, proto mě šustivý, mačkavý a lesklý materiál docela šokoval. Ale jako první jsem byla v asbolutním šoku, když jsem našla ve schránce umatlaný balíček z Číny. "Co to je?" pomyslela jsem si, protože jsem nic takhle brzy z Aliexpresu nečekala. Protože jsem se z Ali naučila objednávat a čas od času tam nějakou tu stovku utratím. Mám objednané letní šaty, tričko a jeden dáreček, ale nečekám je dřív, než příští měsíc. S podezřením jsem balíček rozbalila (viz první fotka) a strnula jsem. "TVL to je z Číny to tričko?" byla moje první reakce. A druhá, ještě o něco zděšenější, byla při omakávání materiálu. Mám z Ali tři trička a jsou naprosto božská, lehká, jemná. "Jak na tohle napíšu recenzi?" vyděsila jsem se. Trochu jsem se uklidnila, když jsem vzala tričko na sebe. Materiál je totiž docela OK a na léto bude příjemný. 


Tak jsem tedy napsala recenzi, počkala na její schválení a pak se dala do velice jednoduchého hledání produktu na Aliexpressu. Ani jsem se nemusela moc snažit, vyskočila na mě úplně stejná fotka. A tričko koupíte za 3,33 dolarů VČETNĚ POŠTOVNÉHO, což je v přepočtu asi 85 korun. Pche. 


O stránce postovnezdarma.cz se obecně víc, že přeobjednává zboží z Číny a vydělává na tom poměrně dobré peníze. Upřímně, viděla jsem tam třeba svetr za 600! Který koupíte za pár dolarů v originálním obchodě. Musím říct, že jako obchodní strategie je to skvělé a je mi skoro líto, že jsem jí nevymyslela já :D Pro nakupující je to ale podvod. Pokud si tedy nepřečtou obchodní podmínky, protože v nich je (poslední odstavec) uvedeno, že se jedná o překupování zboží z Číny. Je vidět, že za portálem stojí chlapi, ať už systémem komunikace s bloggery nebo tímhle přeprodáváním. Je to čistý byznys a funguje. Pár recenzí jsem si o obchodu přečetla a několikrát narazila na problém se clem. Sice nezaplatíte cenu poštovného, ale pokud objednáte zboží, které překročí určitou hodnotu (bohužel nevím, kolik to je), musíte za něj ještě zaplatit clo. A to se pohybuje různě. Kdo četl mé články o rtěnkách Kylie Cosmetics, tak ví, že jsem za ně krom ceny produktu a poštovného zaplatila ještě pětikilo clo. A platit clo za něco, co objednáte v domnění, že je poštovné zdarma je pěkně k naštvání.


Doporučení? Nekupujte to. Kupte si to rovnou LEVNĚ z Aliexpresu nebo jiného obchodu. Cenu budete mít nižší a dobu dopravy stejnou (počítejte tak měsíc). 



Komentáře

  1. Z té stránky jsem nic neobjednávala, ale docela mne zaujal ten program pro blogy :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě je to málo osobní, na spoluprácích mám ráda tu komunikaci s živým člověkem :)

      Vymazat
  2. Jo, jo. Několikrát jsem četla články doporučující tuhle stránku a říkala si jestli těm holkám napsat jak to je. Objednávám z Alli i Ebay často, vím kolik produkty stojí.
    Dobrý článek, třeba někomu otevře oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Míšo! Zvlášť, když na Ali nebo Ebay je to zboží fakt skoro zadarmo.

      Vymazat
  3. V programu jsem také zaregistrovaná, já příteli takto vybrala rukavice a nemůže si je vynachválit. :) A upřímně, měla jsi rovnou do recenze, kterou jsi dávala jim napsat, tak jak to je. Nikde není psáno, že nesmíš napsat svůj vlastní názor za základě pravdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to by bylo málo dramatické, napsat to hned z fleku :D Věřím, že spousta produktů bude super, s Ali mám moc dobré zkušenosti :)

      Vymazat
  4. Já jsem v tom programu taky zaregistrovaná. Něco přijde pěkné a něco je opravdu hrůza. Viz můj poslední článek na tričko s pírky, které máš i ty. Jinak to, že nakupují na ali a potom to prodávají, o tom vím. Jsou prostě šikovní, určitě jim to vynáší, protože je stále spousta lidí, co o Ali vůbec neví. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, souhlas viz poslední odstavec, jako byznys je to skvělý nápad a mrzí mě, že jsem ho nevymyslela já :D Ale není to úplně "fér".

      Vymazat
  5. Smutné je, že takových eshopů je dneska hrozně moc. A to s tím clem a poštovným "zdarma" mi skoro až zavání podvodem..

    Sladká soutěž o tělové suflé Soaphoria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono se třeba poštovné z Aliexpresu taky neplatí, někdy je to jen dolar, jindy vůbec nic. A vzhledem k tomu, že přeobjednávají rovnou z asijských eshopů s tak nasazenou cenou, že jim ten dolar za poštu nevadí :D

      Vymazat
  6. Poštovnézdrama.cz jsou hrozní darebáci, komunikace s nimi naprosto strašná. Objednala jsem si dvě lahve s infuzérem a na zboží jsem čekala dokonce dva měsíce!!! Na zprávy mi nikdo neodpovídal, pak jak přišel balíček tak jsem se dozvěděla, že je to normálně z Číny. A láhev mi přišla jen jedna. Urgovala jsem je tak dlouho dokud mi někdo neodpověděl, požadovala jsem vrácení peněz za jednu lahvi. Načež mi bylo sděleno, že ta jedna lahev kterou jsem objednala nebyla v Číně na skladu. OK a kde jsou teda ty moje peníze??? Musela jsem se s nimi tenkrát strašně moc dohádat a mám pocit, že mi peníze stejně nevrátili. Fakt úžasné jednání. Kamarádka si z Poštovnézdarma objednala dvoje hodinky a čekala na ně 4 měsíce! Když jí přišly, byly vadné, nefungovaly a ačkoliv měly být z oceli tak nebyly, byl to obecný kov na který má alergii. Taky se s nimi už nijak nedohádala. Přitom normálně objednáváme z Aliexpresu, nebo jak my říkáme – z Alíku – a nikdy jsme s ničím neměli problém. Poštovnézdarma nikdy víc!

    fellienm.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hrozná zkušenost a jsem ráda, že mi jí tu píšeš. Mě by to asi dost naštvalo, kdybych si něco koupila a pak měla takovéhle zkušenosti. Z Alíku běžně objednávám a všechno zatím vždycky dorazilo v pořádku a některé kousky jsou fakt skvělé. No, alespoň vidím, že v tom nejsem sama.

      Vymazat
  7. Tiez si myslim, ze ak si to chcela napisat, mohla si to uviest priamo do prveho clanku. S e-shopom nemam skusenost, no uz podla recenzii na blogoch je jasne ze ide o tovar z Ciny. Podla mna skvely podnikatelsky plan. Majitel nasiel cielovu kategoriu, ktora neobjednava zo zahranicia a zaraba na tychto ludoch. Nakoniec kazdy musi z nieco zit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S podnikatelským nápadem souhlasím, viz článek. A mohla jsem, ale neudělala jsem :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥