Saloos: Saténové oholení


Nepřestává mě fascinovat, kolik kosmetických věcí existuje. Třeba olej na holení Satén od Saloos. Olejem se dá oholit? Copak není základem holení spousta pěny? Kroutila jsem nad tím chvíli hlavou, ale pak jsem si řekla, že kdo nezkusí, jako by nevěděl. A tak se mi v koupelně ocitla útlá podlouhlá lahvička, která voní jako černý čaj s bergamotem a citrónem, protože bergamot podle mě voní jako citrón. Ale lepší citrón, takový šťavnatý a "dospělý", zemitý a příjemný. Olej na holení obsahuje bergamot jako esenciální olej. Dál pak růžové dřevo nebo levandulový extrakt. Z olejů v něm najdeme mandlový, slunečnicový a sezamový. 


Dneska mám náladu brát recenzi hezky napřeskáčku, proto bych teď chtěla chvíli srovnávat. Saténový holící olej nedělá žádnou pěnu. Na pokožce vytvoří takovou bílou "mlhu". V porovnání třeba s pěnou na holení je to velký šok. Při prvním holení jsem měla pocit, že mám nohy "nahé". Víte, co je skvělé? Olejíčku vůbec není potřeba moc. Díky tomu ho mám po měsících používání teprve v půlce. Stačí mi taková "loužička velikosti pětikoruny" na obě nohy. Ve srovnání s pěnou nebo gelem na holení tak vydrží hrozně dlouho.


Samotný proces holení je jako balit se do hedvábné peřinky. Olej nanáším na mokré nohy, kde se ve spojení s vodou vytvoří takový bílý povlak, bílá mlha, přes kterou pak přejedu žiletkou a mám oholeno. Na začátku jsem se bála, aby nebyly nohy moc suché a nepoškrábala jsem se, ale ani omylem. Dokonce mi přijde, že olej nožky rovnou zvláční a vyživí. Po oholení zůstává olej na nohách trochu cítit, jako by tam zanechal nějaký ochranný povlak, ale není to nijak nepříjemné, spíš naopak. Je to holící péče, která zároveň pokožku i chrání a vyživuje. Zkoušela jsem ho na nohy, podpaždí i intimní místa a výsledek byl všude stejný - krásně a hladce oholené místečko. 

Teď bych se mohla vrátit na začátek. Satén holící olej od Saloos má štíhlou průhlednou lahvičku z plastu se šroubovacím uzávěrem. Oproti holícícm gelům a pěnám není nádobka pod tlakem, takže zároveň působí usměrňujícím způsobem i na moje nervy (protože mám pořád strach, jestli ty lahvičky náhodou nevybouchnou). Na konci je takové kapátko, které dávkuje olej. Stačí mírně nahnout a olej, který je dost tekutý, vteče do dlaně. A jak už jsem říkala, vůbec ho není potřeba moc, stačí jen trochu na oholení celého těla.


Holící olej si mě získal. Holení je s ním voňavé, jemné a příjemné. Líbí se mi, jak je přírodní kosmetika jiná. Jak se dokáže obejít i bez pěny, a to se stejným, nebo dokonce lepším účinkem. Satén mám ráda a myslím, že byste se do něj zamilovali i vy.




Komentáře

  1. Tak ten vypadá dobře, nejspíš o něm zauvažuju! :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Já se třeba holím s Alverde sprchovým sorbetem, který taky nedělá pěnu. Jsem na to dokonce zvyklá. :) Vždycky jsem se holila jen s různými sprcháči, kterými jsem udělala tenkou klouzavou vrstvu a šlo to. Pěnu na holení považuju za zbytečnost navíc. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě alespoň vyzkouším :) měla jsem od Saloosu jen jeden produkt a ten byl víc než parádní :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saloos jsou skvělí, zatím mě žádný produkt nezklamal :)

      Vymazat
  4. Děkuji za tip, zkusím si ho taky pořídit. Vůně by mi určitě sedla, miluji bergamot. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti bude moc líbit, voní opravdu krásně a autenticky :)

      Vymazat
  5. Tento produkt vypadá fakt dobře a určitě si ho pořídím :). Děkuji za tip.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. Já si tutpo zimu olejíčky zamilovala, viz můj článek o Weleda :-)
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Ono se dá oholit různýma věcma :) Nesedl mi jeden kondicionér od Urtekramu, tak jsem si říkala, že ho alespoň nějak zužitkuju, a tak se s ním holím. A je super :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥