Saloos: Makadamiový olej


Proč si olizuješ ruce? Mám na nich Makadamiový olej od Saloos. On je totiž nejen dobrý na vlásky a pokožku, ale chutná jako pražené oříšky a je určený i na papání. Olejíčky od Saloos miluju a nejradši bych je měla všechny. Makadamiový olejíček jsem si k testování vybrala proto, že se hodí také k péči o oslabené vlásky a to je něco, čemu nemůžu nikdy odolat. Čím je makadamiový tak výjimečný? Je hodně výživný a obsahuje vysoký poměr kyseliny palmitoolejové, která hraje důležitou roli v procesu zpomalování stárnutí pokožky. Chrání pokožku, vyhlazuje jí, regeneruje a zvláčňuje. Používá se jako základní složka pro nejkvalitnější olejové směsi. Prostě samá slibná slovíčka, na která hodně slyším. 


Máte rádi makadamiové oříšky? Jsem oříškový nadšenec a vždycky mám po ruce nějaký k zobání. Nosím si je s sebou často i v krabičce, abych neměla hlad. Ořechy jsou pro mě základní potravinovou složkou a kdo je nejí, z toho jsem celá tumpachová. Ořechy totiž obsahují všechno dobré, co naše tělo potřebuje. Jsou skvělé na mozek, jsou zdravé a v bjůty světě přispívají k pevným nehtům a vlasům. Kdysi jsem slyšela od jedné holčiny, že nejí oříšky, protože obsahují hodně tuků (načež si šla dát číze do mekáče). U takovýchhle projevů si ťukám na čelo. Jasně, že obsahují tuky, ale je tuk a tuk. Losos je taky pěkně mastná ryba, ale taky pěkně zdravá. Chtěla jsem tím ale říct to, že jsem velkým oříškovým zastáncem a cokoli oříškového miluju. 


Olejíčky od Saloos poznáte na první pohled. Mají bytelnou nádobku z průhledného skla, šroubovací víčko a "kapátko", díky kterému se na vás nevyleje celý obsah najednou. Když se tak nad skleničkou zamýšlím, tak se mi zatím nestalo, že by mi olej protékal pod víčkem. 

Makadamiový olej je žlutý, má "normální" olejovou tekutost a překrásně voní - jako pražené oříšky. Nejvíc jsem ho používala na vlasy, kterým dodal lesk a mám pocit, že se mi i mnohem méně třepí konečky. Jako výživná maska na vlasovou pokožku byl taky skvělý, dobře se vymývá a nezanechává vlasy po umytí zbytečně mastné. Zkoušela jsem ho i jako večerní péči o pleť a kromě očního okolí, kde mi oleje nedělají dobře, jsem si pošmakovala. Během chladnějších dnů jsem ho na pleť dávala ráda, protože ji vyživil a zanechal krásně hydratovanou. Mazat si s ním tělo mi přišlo jako škoda a šetřila jsem si ho na ty vlásky. Párkrát jsem si ho dala na lžičku a ochutnala a taky velké mňam! Ale i to mi přišlo škoda, protože... vlasy! :D Téměř všechny oleje se u mě změnily na péči o vlasy.


Makadamiový olej od Saloos si mě získal všemi deseti. Využití má obrovské a každému bude k jinému užitku. Oblíbí si ho milovnice vlasového olejování. Líbit se bude suchým tvářičkám. Ocení ho i ti, kteří hledají péči o stárnoucí pokožku, které potřebuje více regenerace. Prostě lahůdka ♥




Komentáře