Zastav vodu, když mě používáš! - Šampon a kondicionér


Vlasy mě baví. A když mě baví vlasy, musí mě taky zákonitě bavit i péče o ně. Hrozně ráda si na svou hřívu něco patlám a pozoruji, jak mi to dodává lesk, hebkost, objem. Jak mizí svědění hlavy a konečky se třepí méně a méně. Na vlasy si dávám přírodní péči. Olejíčky, masky, šampony, kondicionéry... Jenomže najít dobrý přírodní šampon je docela oříšek. Nekteré jsou přeolejované a udělají vám z vlasů spíš mastnotu. Jiné zase dost dobře nevymyjí třeba právě tu olejovou masku. Po některých máte vlasy zplihlé, po jiných svědí hlava... no hrůza. I přes to mě ale jejich zkoušení baví a když objevím nějaké nové, třeba Stop the water while using me!, které seženete na Krásná každý den, tak není o čem a musím je mít!


Ke zkoušení jsem si vybrala šampon Levandule a santalové dřevo. Ohromně mě baví ty jejich lahvičky a název značky. Stop the water while using me!, aneb Zastav vodu, když mě používáš. Schválně, kolik z vás vypíná vodu, když se šampónujete nebo mydlíte? Já vždycky. Přírodní kosmetika s poselstvím, tomu říkám kauf! Šampon má průhlednou lahvičku s praktickou pumpičkou, takže vidíte, jaká je barva šamponu a nekupujete zajíce v pytli. 


Vůně je jemná, cítím levanduli a bylinky, které nejvíc připomínají rozmarýn (protože nevím, jak voní santalové dřevo). Není to žádná přehnaná převoněná chemie, ale taková opravdu lehká vůně, která polechtá v nose a rozvoní se po celé koupelně. Vůně se line pomalu jako sluneční paprsky, když se probouzí den. Za mě je to vůně na jedničku. U přírodní kosmetiky mě baví, že to nikdy nejsou takové ty prvoplánové vůně, kdy všechen citron voní stejně. Přírodní produkty si vyhrají s bylinkami a větší škálou kytiček. Levandule má zklidňující účinky a santalové dřevo krásně voní.


Na svoje háro potřebuji alespoň tři pumpnutí, abych vytvořila dostatečně bohatou pěnu. Bála jsem se, že se díky tomu vypotřebuje šampon moc rychle, ale hrozně mě překvapilo, že vůbec neubýval. Používala jsem ho od začátku dubna a vypotřebovala ho minulý týden. Perfektně umyje vlásky a poradí si i s naolejovanou hlavou (můj zátěžový test, kterým neprojde hned tak někdo). 


Používám přírodní šampony, ale i tak si na šampon Levandule a santalové dřevo musely moje vlásky zvyknout. Ze začátku mi přišly splihlejší a rychleji se mastily. To se zlomilo zhruba po třetím/čtvrtém umytí, pak už byly vlásky jen hezčí a hezčí. Po umytí měly takový ten příjemný "vrzavý" pocit, kdy vím, že na nich nezůstala žádná zatěžující chemie. Za mě skvělý šampon, který se bude líbit všem příznivcům přírodní a veganské kosmetiky. 


Šampon je základ, ale bez masky nebo kondicionéru nemůžu existovat. K šamponku jsem si proto vybrala kamaráda kondicionér Rozmarýn a grapefruit. Stejná roztomilá lahvička s pumpičkou s někonečnou výdrží. Barva kondicionéru je jemná a bílá. 


Kondicionér voní lehce do citrusů. Jak jsem v šamponu cítila rozmarýn, tak tady, kde opravdu je, ho necítím vůbec. Je to jemňoučká vůně s nádechem citrusů, ale není to nepříjemná citronová vůně vonítek do auta. Grepová vůně je trochu hořčí, jemnější, rozplývá se na jazyku, omamuje smysly a příjemně masíruje unavený mozek. 


Účinky... Kondicionér mi přišel takový zvláštní. Takový hodně přírodní bych tomu říkala. Nikdy jsem nic takového nezažila. Po nanesení do vlásků (dávám jen na konečky) jsem vůbec nezaznamenala takový ten okamžitý zjemňující pocit, který dělají chemické balzámy a v jemnější podobě i ty přírodní. Většinou mi na moje docela jemné vlásky stačí jen trochu kondicionéru. Po prvním nanesení jsem se lekla, že snad neúčinkuje. Je to legrační, když je člověk na něco zvyklý a najednou se setká s jinými účinky, hned začne pochybovat. Kondicionér ale funguje úplně stejné, jako jeho jiní bráškové. Dávám ho taky tak tři pumpičky a nenechám se zmást "nezjemňovacím" pocitem. Po umytí kondicionéru jsou vlasy krásně jemné a rozčesávají se v pohodě. 


Verdikt? JO! Komu se bude líbit? Těm, kteří už přírodní šampony používají a chtějí si rozšířit obzory. Nebo těm, kteří se do toho chtějí vrhnout naplno a nebojí se změn k dobru, které jejich vlásky čeká. 


Stop the water while using me! mě baví! Kromě péče na vlasy se mi líbí taky třeba balzám na rty nebo plátěnka, kterých není nikdy dost a bez které nevycházím z domu. Jak se vám šampon a kondicioner zamlouvají? Co dalšího vás od Stop the water zaujalo? Dejte mi vědět do komentářů :)



Komentáře

  1. Jednoduchý, pěkný obaly :). A já teda zastavuji vodu úplně vždycky, když ji nepotřebuju používat. Přijde mi to plýtvání a když někoho takhle vidím, hodně mě to vytáčí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom si rozumíme, Veruš, s tím plýtváním vodou :D To mě dokáže vytočit, když jí někdo nechává jen tak.

      Vymazat
  2. Tieto produkty a celá filozofia značky sú mi veľmi sympatické! :) Zatiaľ sme teda u nás doma nemali nič od STWWUM, ale plánujeme rozšíriť zásoby práve o nejaký sprcháč od nich...

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampony byly fajnové, věřím, že sprcháč bude ještě fajnovější :) Budu se těšit, až si o nich u vás přečtu :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥