Krabice od bot - Dobrý skutek ZADARA

Milý Ježíšku, pod stromeček bych si přála velkou šálu, panenku Bárbí s celým domem, služebnictvem, růžovým kabrioletem a psem, pak taky nový cédéčko pana Despacita, novej ajfoun, nový trička, protože ty starý už nejsou v módě, nový boty, protože jsem protancovala podpatek, a další nový věci, který vlastně nepotřebuju a udělají mi radost jenom tak na tři dny. Díky a naděl mi to všechno.

Loni jsem objevila krásný charitativní projekt, který se jmenuje Krabice od bot. Věřím, že Vánoce jsou hlavně časem, kdy bychom si měli rozdávat radost (když už to neděláme po celý rok). Díky Krabici od bot můžete předat radost dál. O co jde? Vezmete prázdnou krabici od bot, naplníte ji, zabalíte, označíte, pro koho krabice je, a odvezete na nějaké sběrné místo. Krabice pak putují do chudých rodin a udělají radost dětem, které by jinak pod stromečkem třeba nic nenašly. 

Ježíškem tak může být úplně každý!


Letos jsem se do svých krabiček pustila pilně už s předstihem. Odložila jsem si v průběhu roku prázdné krabice od bot a postupně taky přidávala různé serepetičky, které jsem doma našla a chtěla je poslat dál. To je na Krabici od bot to nejlepší - pokud nechcete, nemusíte za ní utratit ani korunu. Krabice můžete naplnit věcmi, které už nepotřebujete. Třeba to tričko, které už vyšlo z módy, ale je pořád hezké a nositelné. 


Krabice jsem si rozdělila podle věku a následně do nich začala "ládovat" věci, které jsem třeba dostala a už dlouho nepotřebuji. Udělala jsem taky nálet na sladkosti a do Déemka, abych do každé krabičky přidala taky něco užitečného (protože takové rtěnky jsou tuze užitečné, žejo). Poslala jsem dál i kosmetiku, kterou jsem jednou vyzkoušela a nepoužívám.


Chtěla jsem letos naplnit i krabičku pro kluky, ale vypadá to, že umím jenom holčičí. Obsahem se budou hodit pro holčičky různých věkových kategorií v rozpětí od 11 do 17 let. Každou zabalenou krabici jsem označila i štítkem, na který jsem napsala, pro koho je určená - třeba "Slečna 11 - 13 let".


Do každé krabičky jsem napsala taky přání, protože žvejky se sežerou, ale slova můžou pohladit navždy. Každé přání je jiné. Snažila jsem se představit, komu asi tak přijde do rukou, jaká ta slečna bude, co má za sebou a co před sebou. Chtěla jsem je povzbudit. Všem jim totiž držím palce, aby se poprali se životem s hlavou vzhůru a úsměvem na rtech. 


Celkem jsem dala dohromady 6 krabic od bot! Víc jsem jich doma neměla (a nové boty si kvůli tomu přece kupovat nebudu), jinak bych ještě takové dvě dokázala naplnit. Komu by se nechtělo babrat se s krabicemi ručně, může krabici od bot poslat online. Jak se vám tento projekt líbí?


Komu o Vánocích děláte radost vy?



Komentáře

  1. To je úžasný bohulibý projekt. Určitě se zapojíme.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi mi i slza ukápla :-) Úžasné krabičky! :-* Bebe
    PS: a věta "protože žvejky se sežerou, ale slova můžou pohladit navždy" je úplně dokonalá! :-DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi milá :-* Mi se to hrozně líbí, nakrabičkovat takhle překvapení pro děti :) Děkuju za sdílení článku!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥