Řasenka Bo.Ho: Bůh nebo bůhů?


Vždycky, když někde nakupuje, ocitám se pod tlakem poštovného zdarma. Protože jakmile mi někde řeknou, že stačí nakoupit už jen za 99999999 a nebudu platit poštu, tak mě nalomí a já hledám, co bych si tak ještě mohla hodit do košíčku. Takhle mě na poštovné obalamutila Alza. Hrozně dlouho jsem vůbec netušila, že se dá na Alze koupit i kosmetika. A jakmile jsem objevila přírodní kosmetiku, bylo to jasné. Musím! Do košíčku jsem si přidala dva produkty od Bo.Ho Green, řasenku a lak na nehty. Pokud se někdy dostanu k recenzi laku, budu jásat, protože ten se jim ohromně povedl. Ale dneska začneme řasenkou.


Jako první jsem si všimla překrásného balení, které je z tvrdého papíru. Zelená není moje nejoblíbenější barva, ale v tomhle designu se mi moc líbí. 


Řasenka slibovala objem. Když jsem poprvé uviděla kartáček, naprosto jsem se vyděsila, protože takovýhle typ mi přijde už trochu prehistorický. Byl tak obalený barvou, až jsem měla pocit, že mám v ruce spíš klacík namočený do sazí, jaký používaly Egypťanky, než kosmetiku z 21. století. 


Než jsem si s řasenkou poprvé namalovala očíčka, pořádně jsem ten kartáček otřela o hranu řasenky, abych nenanášela přebytečnou barvu. Dělám to tak vždycky, protože jinak řasenka nanáší spíš hrudky, než rovnoměrnou barvu. Po pár aplikacích jsem si na ní ale zvykla a docela jsme se spřátelily, i když mám pořád trochu pocit, že se maluju klackem.


Kromě kartáčku, který je pro mě naprostý fail, je řasenka jinak docela dobrá. Co se výdrže týče, přijde mi o trochu lepší, než základní Alverďácké řasenky. Nerozmazává se mi, vydrží celý den, oči nedráždí a je docela příjemná. Když se naučíte s kartáčkem zacházet, tak vykouzlíte i docela hezké řasy. Příště se jí už ale vyhnu obloukem a nebo budu chtít před koupí vidět i kartáček. 




Komentáře

  1. A přesně proto jsou užitečné podobné recenze! Člověk před koupí vidí, co je věc zač a přečte si i dojmy :-) O značce jsem ještě neslyšela a mám teď obavu Alzu rozkliknout, poněvadž je v dojezdové vzdálenosti a to je sakra nebezpečné :-D
    Jo a jsem docela zvědavá, jestli se třeba kartáček neosvědčí po delší době. Občas se mi stane, že se řasenka "ochodí" a po dvou měsících je lepší, než když byla nová, protože už nenabírá tolik barvy :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, už jí mám přes půl roku a kartáček se neochodil, furt je to takový pahýlek, spíš jsem jen snížila nároky :D Při porovnání s řasenkou 100% Pure je to jak iPhone vs jeskynní malby :D Myslím, Bebe, že co se řasenek týče, máš na víc :D

      Vymazat
    2. Tohle jednou použiju v nějaké plivací recenzi - že mám na víc :-DD To mě pobavilo :-DD
      Bebe

      Vymazat
    3. Posluž si :D (Chvilku mi trvalo pochopit, co za kosmetiku se plive... eh :D)

      Vymazat
  2. Moc zajímavý design řasenky, ten se mi líbí :) Ještě jsem ale žádnou řasenku od přírodní značky nezkoušela, tak bych ráda nějakou zkusila...

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obal je fajn, ten se jim povedl :) Nu, jestli jsi ještě přírodní řasenky nezkoušela, tak být tebou mrknu ještě po jiných variantách, recenze mluví za vše :)

      Vymazat
  3. Od Bo-Ho mám doma lak na nehty, s přírodními řasenkami zkušenosti nemám , tak snad se jednou dokopu, tahle to ale asi nebude :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lak mám taky a je skvělý, ale ta jejich řasenka... škoda slov. Ale do dalšího laku půjdu určitě, patří k jedněm z mých nej

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥