Borůvkové mýdlo od Mara Naturals


Za ty tři roky, co si tu tak hezky bloguju, jsem toho už vyzkoušela požehnaně. Čeho tu ale moc nenajdete, to je high-end kosmetika. Já prostě toho strejdu Diora a tetu Ívsalorá doma nemám (když nepočítám nějaké ty vůně). A to hlavně proto, že jsem nechtěla kupovat tak drahou kosmetiku na blind. V dobách, kdy bych o takové kosmetice vůbec uvažovala, jsem na ní prostě neměla penízky. A teď, když už pracuju a sem tam bych si něco luxusního dovolit mohla, to nepotřebuju a nepoužívám. Vyměnila jsem během let totiž luxus brandu za luxus zdravé pokožky. A to je, podle mě, nad všechno zlato světa.

Tímhle podivným začátkem jsem chtěla říct, že jsem se nedávno seznámila díky Míše z Krásná každý den s lotyšskou kosmetickou značkou Mara Naturals, která mi hned po Joiku učarovala tím, že je to absolutní luxus. Jestli je mezi přírodní kosmetikou nějaký high-endový standard, tak Mara to splňuje na plné čáře. Stačí se jen podívat na ty krásné černé obaly s odleskovým potiskem. Ach ♥


Asi jste už poznali, že dneska si popovídáme o průhledné lahvičce z tvrdého plastu, která má na sobě černou na pohled jak samet vyšívanou přelepku s téměř neonově blýskajícím se nápisem ve fialové barvičce. V lahvičce se ukrývá něco tekutého průhledného. Jmenuje se to Sprchový gel/pěna do koupele Borůvka a opravdu to sprchový gel a pěna do koupele je. Lahvička, jak uvidíme na dalších fotkách, byla ještě ochráněná plastovým ochranným plastem (rozumíme si :D). To mě vždycky potěší, když vím, že mi do kosmetiky předtím nikdo  nelezl. V drogérkách člověk nikdy neví, u eshopů si užívám ten pocit luxusu, že lahvičku nedržel v rukou a neočuchával zástup po kosmetice lačných milovnic (jako to dělám třeba já, že).


Co je na gelopěně taky super je to, že má vyklapovací otvírátko (dneska mi to vyjadřování jde fakt na jedničku. Kdybyste jen viděli, jak si u psaní pochvalně pokyvuji hlavou :D). Však vy to na další fotce uvidíte a pochopíte. Prostě se to zavírání jen zmáčkne, ono se vyšpulí nahoru, všechny nalakované nehty zůstanou bez újmy a bez úhony, nikam si nepřivřete nešikovný prst nebo kůžičku a celý otevírací proces je velmi elegantní a high-end. Protože mám se spoustou otvírání obrovský problém, nevím proč, tak takovéhle malé bonusy vítám.


Přiznám se, že jsem paní Borůvku jako pěnu do koupele nezkoušela. Ráda se s ní totiž mydlím a moc často si vany nedávám, jsem spíš na to rychlé sprchování, když už člověk skoro padá na hubu únavou, to je moje :D Pění tak zajímavě. Není to žádná záplava pěny, kterou známe z drogérkových sprcháčů. Je taková nenápadná a vzniká pomalu. Nejdřív se mašluju jenom gelem, který postupně začne jemně pěnit. Nejvíc podle mě pění ve chvíli, kdy ho z těla smývám a dostane se do vany :D Takže ho vlastně taky používám jako pěnu do koupele.

Úplně nakonec jsem si nechala vůni, protože to je ta nejzvláštnější věc... Ona je totiž docela hezká, ale malinko hnusná. Je krásně sladká, fialová, borůvková, bonbonková, jako miska ovoce, pytlík bomparů. Jenže má takový malý ocásek, který mi připomíná kočičí pyžmo. Majitelé koček budou tuhle "vůni" znát - takový ten trpký podtón, když vám kocour označkuje barák. Vlastně nevím, jak přesně tuhle vůni popsat. Sladká vůně s jakoby trpkým podtónem. Není nepříjemná a když se rozline po koupelně, je krásně sladká a povzbuzující. Vždycky mě ale ten neidentifikovatelný ocásek překvapí. Setkali jste se někdy s takovou vůní? S vůní, kterou byste neuměli identifikovat nebo nevěděli, co si o ní myslet?


Kdo pilně přečetl celou recenzi, ten už asi tuší, jaké bude závěrečné zhodnocení Borůvkového sprchového gelu od Mara Naturals. Je to šetrné mýdlo s téměř přírodním složením. Neobsahuje SLS, SLES, PEG, parabeny, alergeny (třeba břízu, ta je moje). Naopak tam najdete třeba výtažek z aloe vera nebo vitamín B5. Hrozně by mě zajímalo, co byste říkali na jeho vůni. Ať to ale vezmu z jakéhokoli úhlu, je to prostě skvělý doplněk na umývání. A jak už jsme si říkali na začátku, díky obalu je pro mě Mara Naturals hvězdička ve světě high-end kosmetiky.



Komentáře