Deouš pro holky od JOIK


Nedávno jsme si povídali o klučičím deodorantu od Joiku. K našemu holčičímu nadšení existuje i jeho dámská varianta, kterou jsem tentokrát testovala na vlastní kůži (a tím samozřejmě myslím podpaždní kůži). Přírodní deodorant s citronem a muškátem jsem dostala ze svého zamilovaného obchůdku s přírodní krásou Krásná každý den. Přírodních deodorantů jsem vyzkoušela už strááášně moc, většinou to byly tuhé deodoranty nebo takové mazací. Smutně jsem si myslela, že jsou všechny trošku blbé a nebudou mi vyhovovat na sto procent. Pak jsem se někde dočetla, že kuličkové Alverde je super, tak jsem si ho hned pořídila... a opravdu je hodně super! Dřív jsem kuličkové deouše nikdy nepoužívala, protože ty chemické divně zasychají, zůstával mi po nich bílý povlak na kůži, který se pak otřel do trička, byly lepkavé... Takže jsem se logicky vyhýbala tomuhle odvětví i u přírodních. A prohloupila jsem, protože kuličkové jsou teď momentálně moje nejky ♥


Značku přírodní kosmetiky Joik jsem si hrozně zamilovala. Je pro mě symbolem luxusu mezi přírodou. Ty krásné obaly, které kombinují černou, to je naprosté designové blaho. Těžká skleněná lahvička je taky naprosto blbuvzdorná. Pokud máte taky jako já pocit, že máte místo rukou snad olej, jak vám přechno padá a prokluzuje, pak se nemusíte bát, že by se deouš rozbil. Teda samozřejmě pokud s ním nemrsknete o dlaždičky. Převážím ho sem a tam, podíval se se mnou i na nějakou tu dovolenou a není na něm ani škrábnutí. A nevytéká. Občas mi totiž ty drogérkové kuličky vytekly do tašky a to vůbec nebylo vtipné. Ale nejhorší, co může vytéct, je rozhodně Aktimel :D To mi jednou vyteklo do kabelky na střední a to byl takový smrad! No, pojďme si radši říct, jak hezky deodorant Joik voní.


Omluvte prosím moje dnešní čichové buňky. Alergie mi dělá letos nečekané problémy (a hned na podzim letím na jakékoli vakcíny budou mít) a vlastně poslední měsíc nic necítím :D Včera jsem měla radost, že jsem ucítila po dlouhé době skořici a bazalku, ale je to trochu takové všechno zkreslené. Deouš voní hrozně hezky, tak jemně a žlutě. Rozhodně tam je něco citronového plus takový kytičkový ocásek, což by klidně mohl být muškát, který mi nikdy nevoněl, protože má takovou zemitou a ustálenou vůni. Ve složení najdeme i špetku šalvěje, kapku aloe vera, esenciální olejíček z pelargonie a minerální sůl, která potlačuje růst bakterií, které mají na svědomí to smrdění během pocení. Vůně je to taková nevšední, hezká, nevtíravá a příjemná. 


Z účinků jsem nadšená. Nemůžu slíbit, že vám vydrží celý den, většinou dělám během dne to, že když už začínám pocení v podpaždí cítit, jdu se opláchnout, umyju si pazušky a na čistou kůži nanesu deodorant znovu. Jsem totiž potič obecný a žádný deodorant mě nemůže zastavit, haha. Každopádně tenhle od Joiku je hodně dobrý. Až překvapivě dobrý. Společně s kuličkovým Alverde jsou moje absolutní špičky na poli deodorantů. 

A jak jsem mluvila o tom barvení u pánského deouše, tak mě nic tenhleten neobarvil. Nechávám ho zaschnout a všechna světlá i bílá trička přežila bez nějakého znatelného ušpinění :) Takže bůhví, co to ten chlap vymýšlel...


Mám z téhleté recenze velikou radost, protože najít dobrý deodorant na poli přírodna je občas veliké terno. Joik v mém srdíčku zabodoval a mám prostě velikou radost ♥ Míše z KKD moc děkuju, že mi ho dovolila vyzkoušet, protože je to prostě šampion!



Komentáře

  1. Už dlhšie ho plánujem skúsiť, hoci na leto preferujem skôr tuhú konzistenciu, lebo mi prídu účinnejšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím a dokonce je to dobrý nápad, který vyzkouším :D Pořídila jsem si na ozkoumání tuhý od Alverde, tak jsem zvědavá, jestli bude přes léto účinější :)

      Vymazat
  2. Ja už som vyskúšala prírodné deodoranty od Salt of the Earth, Ponio, Caltha, no žiaden sa ešte nevyrovnal tým neprírodným. Ten od Caltha mi vyhovoval asi najviac. Ale teraz ma tento dosť láka :) a ešte od Weledy by som rada skúsila.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥