Erotika: Masážní balzám od Saloos


"Hele, co mám!" ukazuju kocourkovi nejnovější kosmetickou nadílku od Saloos a představuju si, jak se budeme vzájemně masírovat a utužovat vztahy. Přičuchne si k otevřené krabičce. "Hmm, to ňák divně voní," odpovídá. Zklamaně krabičku zavírám. Tak si to budu mazat na nohy...

Takhle se začal psát můj příběh s bio Karité balzámem Erotika od Saloos, který mě k vyzkoušení nalákal díky bergamotové a ylang-ylang vůni. Tyto bio Karité balzámky z bambuckého másla naprosto miluju a hned po květinových vodičkách jsou moje top nej výrobky od Saloos. Můžete se s ním totiž mazat od hlavy až k patě, vozit ho na cesty beze strachu a ještě vám zůstane boží krabička. 


Už dlouho jsem chtěla nějaký produkt z edice erotika od Saloos vyzkoušet. Mají masážní olej, sprchový olej a tento bambucký balzám. Jenomže jsem se trochu styděla. Přeci jen se to jmenuje tak, jak se to jmenuje a používá se na smyslnou a erotickou masáž. Na přelepce na zadní straně krabičky se dočteme toto: Masáž smyslným koktejlem bergamotového a ylang-ylangového oleje se santalovým dřevem uvolňuje napětí a postupně navozuje příjemné pocity a touhy vzájemné partnerské blízkosti. Je ideální pro relaxační masáž partnerů. Účinně předává pokožce výživné látky obsažené v bio bambuckém mísle a bio olejích.

Nejradši mám bio karité balzámy na ruce a na nohy po holení, ale říkala jsem si, že když už toho chlapa mám, škoda nevyužít příležitosti. Jak jste četli v prvním odstavci, žádná příležitost se nekonala, tudíž mi balzám slouží tak, jak jsem původně plánovala :D Jedinou touhu, kterou v mém partnerovi navodil, bylo nečuchat k tomu ani o vteřinu dýl. Nu, to jen dokazuje, že někdy jsou chlapi úplně blbí. 


Bio balzám erotika totiž voní NÁDHERNĚ! Pokud toužíte po orientální vůni s příměsí koření, která se rozline kolem vás a unese vás do pohádky Tisíc a jedna noc, pak je tahle směs přesně pro vás. Bambucké máslo, esenciální olejíčky (ylang-ylang, santalové dřevo, bergamot) a za studena lisované bio oleje (sezamový, slunečnicový, jojobový) dělají božský koktejl, za který by se nemuselo stydět žádné spa. Bergamot propůjčuje takovou jakoby citrusovou vůni, která je zemitá a vůbec ne kyselá, naopak je sladká, jemná, kořeněná... Božsky uvolňující a uklidňující.


Takže, už víme, že žádnou erotiku tento balzámek nezažil. Na co ho tedy používám? Bambucké máslo je božský hydratátor, pomáhá na suchou až vysušenou a popraskanou kůži, kterou vyživuje, zjemňuje, zpevňuje a dělá jí takovou hebkou a pružnou. Z řady bio karité Saloos jsem vyzkoušela zatím tři - konopný, měsíčkový a vanilkový. Erotický je už čtvrtý v pořadí a všechny mě přesvědčily o tom, že tohle je dobré mít vždycky doma. Můžete si vybrat z celé řady barev, bylinek a voňavých variací, v základě je to ale vlastně docela univerzální pomocník na suchou kůži. Měsíčkový a konopný jsem používala i na ekzémy mezi prsty a nemůžu si je vynachválit. 


Kromě mazání na ručičky se mi osvědčil taky jako péče na oholenou pokožku, na paty a tvrdší a suchou kůži nohou a chodidel, na lokty, které mám pořád suché, ale taky na pleť a rty. Když nemám po ruce nějaký balzám na rty, šáhnu po tomhle. Zkoušela jsem se s ním i odličovat, ale to se mi úplně nepovedlo. Nabrala jsem na vatový tamponek, ale protože nebylo máslo rozehřáté a tekuté, nic moc jsem s ním neodlíčila. Pokud se znovu ocitnu v nouzi a toto bude jediný odličovák v okolí, udělám nejprve to, že malé množství rozehřeju v dlani a až bude tekuté, tak ho setřu tamponkem na odlíčení. 


Obří bonus je šroubovací krabička, která je ohromně praktická při převozu a po dopotřebování balzámku ji můžete používat na všemožné drobnosti a radosti, nebo třeba sypací pleťové masky a vzorečky pudrů. Bambucké máslo je ducela tuhé, takže se nemusíte bát, že se vám cestou vyleje. Zatím se mi na tekutý nezměnil ani teď v horkých letních dnech. 

Z původního utužování partnerských vztahů sice sešlo, ale "zůstal" mi božský mazací produkt, který si nemůžu vynachválit :)

Moc děkuji Saloos za balzámek na testování ♥






Komentáře

  1. Věcičky od Saloos mám moc ráda. :)
    Woodnote

    OdpovědětVymazat
  2. Saloos mám moc ráda, měla jsem jejich čisté bambucké máslo, které jsem používala na suchá místa. Tento balzámek vypadá skvěle a určitě musí nádherně vonět. Škoda, že z utužování partnerských vztahů sešlo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, ani nevím, jestli jsem jejich bambucké máslo měla, to vyzkouším příště :) No jo, chlapi :D

      Vymazat
  3. Masážní balzámy vůbec nepoužívám, ani jsem nikdy žádný nezkoušela. Ale produkty od Saloos mám ráda :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tuhle řadu Bio Karité balzámků znáš? Ty jsou za mě jedny z nej, které by měly být vždycky po ruce :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥