Joik: Rychle absorpční pečující mléko na ruce


"Dala bych si banán," objeví se mi v hlavě z čista jasna myšlenka. Kdybych měla před sebou zrcadlo, tak se na sebe vyděšeně podívám. Banány mám ráda, o tom žádná, ale proč mě to napadlo zrovna teď? Doma navíc žádný nemám... Pak si vzpomenu, že jsem si zrovna namazala ruce Rychle absorpčním pečujícím mlékem na ruce Joik, které podle mě prostě voní jako banán. A voilá, asociace je na světě. Toto mlíčko přidávala Míša z obchůdku Krásná každý den k objednávkám jako dárek a já taky jedno dostala. Kdo si u mě už nějakou recenzi na Joik přečetl, ten tuší, že je to značka, kterou považuju za jednu z nej - nejvoňavějších, nejpříjemnějších a nejluxusnějších. Proto mi udělalo mlíčko ohromnou radost. To se bude zase něco zkoušet! Dostojí Joik své pověsti?


O co pečujete nejvíc? Já rozhodně o vlasy. Tam jsem schopná utratit celou výplatu (samozřejmě obrazně, protože jak bych pak platila nájem, odvody a internety?). Co ale hrozně flákám, jsou ruce a chodidla. Je to absurdní, protože tyhle dvě "věci" potřebuju prakticky pořád. Pořád na něco šmatám, píšu, chápám, šťouchám... no a co teprve nožičky, po kterých chodím sem a tam? Ale je to takový holčičí paradox, pečujeme o to, co nás dělá hezké, ale ne o to, co potřebujeme. Ručičky mám pořád vysušené (často si je taky umývám) a vždycky mám po ruce nějaký krém. Ne vždycky je to ale krém na ruce, často jsou to takové zbytkové krémy, které měly být na něco jiného, ale nelíbily se mi. Nohy a ruce snesou všechno, je takové moje nepsané pravidlo. Spousta takových krémů ale strašně dlouho zasychá, mastí, nevstřebává se a ještě po deseti minutách se obtiskává na klávesnici. Takové pak používám na noc, nebo když si jdu číst. Omatlané stránky knížek mi totiž nevadí.

Obrovskou výhodou Joik mléka na ruce je jeho bleskové vstřebávání, které jde ruku v ruce i s konzistencí. Krém je tak lehoučký a jemňoučký, jako byste si ruce potřely pírkem. Krém se rychle vstřebá a vůbec ho není potřeba moc, naopak, stačí jen taková kapička. Jak je jemný, tak je i docela tekutý, tak se mi občas stává, že ho vyteče moc. To pak mažu všude a všechno, ani kapka u mě nepřijde na zmar. 


Z aktivních látek, které pečují o ručičky, obsahuje šťávu z Aloe Vera, která obnovuje a zklidňuje, emu olej, což je vlastně tuk pštrosa Emu, jedná se o zázračnou složku, kterou v Australii používali domorodci, změkčuje, regeneruje a má vynikající léčivé účinky, bambucké máslo, které hydratuje a zvlhčuje a světlicový olej, který pomáhá minimalizovat ztrátu vlhkosti z kůže a zachovává ji hezky pružnou. Taky má krémík vonět jako svěží tráva a pampelišky... no, já cítím banán :D


Dobře, už víme, že se mléko na ruce Joik rychle vstřebává a voní jako svěží kytičková louka (banán, za mě prostě banán). Jak ale působí na ručičky? Nejdřív jsem měla trochu pochybnosti, protože je opravdu ohromně jemný, tekutý a není ho potřeba moc. Začala jsem ho používat na noc, většinou mažu ruce těsně před tím, než ulehám a upadám do říše snů. Ráno jsem se pak pravidelně probouzela s krásnýma a hebkýma rukama, až jsem si toho sama všimla a zaměřila pozornost na to, co dělám, protože mazání rukou už často dělám na autopilota. Ráda bych tu teď prohlásila, že Rychle absorpční pečující mléko na ruce Joik je jeden z nejlepších krému na ruce, jaké jsem kdy měla! A funguje i na velmi suché ruce, které mají tendenci k praskání, šupinkatění a vysušování. Absolutně ho miluju a doufám, že mi vydrží navždy. A přitom je takový malý a nenápadný, ale schovává se v něm obrovská léčivá síla. Že by to byl ten olej z Emu? Nevím. Jen vím, že je to moje "to go", když mám suché ruce. A navíc ta jeho záhadná vůně je velmi příjemná změna oproti takovým těm klasickým heřmánkům, indulonám, čokoládám... prostě vůním, které voní stejně, jako název krému a vy se nemusíte namáhat a přemýšlet. Pokud krém znáte, jak vám voní? Že tam taky cítíte banán? :D




Komentáře

  1. Krém vyzerá naozaj veľmi dobre :) Vždy hľadám práve tie, ktoré nie sú príliš mastné, no zároveň pokožku dobre hydratujú a predovšetkým sa rýchlo vstrebú

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle přesně tvůj popis splňuje :) Vždycky je to u krémů na ruce trochu risk, jak se bude chovat a jestli je mastný, tak mám z tohohle upřímnou radost ♥

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥