Kdo hledá, najde! Potřetí...

Hledání je dozajista metla lidstva. Kdo hledat přestal, ten buď už našel, nebo přestal mít chuť objevovat. Ať už je úvodem k tomuto článku jakýkoli rádoby motivační blábol, jde o to, že hledání je v našem blogovém světě tuze důležité. Když vás totiž lidé dokáží najít, je váš blog zdrojem informací. Nějakých určitě. Proto tu přeci jsme, abychom moudrosti, zkušenosti a poselství předávali formou slovíček dál.

Nu, někdy je to ale zajímavé, jak vás lidé najdou, jakým slovním spojení se k vám dostanou. Ta nejlepší si schovávám, dávám dohromady a když je jich dost, okomentuju a pošlu jako článek do světa. Dneska mám pro vás do třetice všeho dobrého perličky z říše klíčových slov.

Zdroj
hrarasenka pro qlergiky
Primadonnka říká: Naprosto tomu rozumím. Člověk si nandá řasenku, zaslzí mu oči a ještě s rozmazaným viděním rychle hledá záchranu! Nebo že by byla hrarasenka nějaký nový druh kosmetiky? Nebo housenky? Hm :D 

holčičí pipina
Primadonnka říká: Tak pozor! Já jsem slušný blog a čuňačinky si mi tu nikdo vyhledávat nebude! I přes to, že "ty seš pipina" patří mezi mé láskyplné nadávky kamarádkám, se kterými máme i vlastní pipiklub...

pak. balea. ne. dave. vo. to. pak. balea
Primadonnka říká: Čím víckrát si to čtu, tím absurdnější mi to přijde. Ale tak nějak se cítím, když jdu na velký nákup do drogérky a bez seznamu se snažím na nic nezapomenout :D

letni paprsky youtube
Primadonnka říká: ACH ♥ OCH ♥ Tohle je tak nádherná věc a jestli někoho dovedla až ke mě, jsem šťastná. A hned si ty paprsky jdu pustit ♥

jak se chova jeffree star
Primadonnka říká: Na tohle jsem obzvlášť pyšná. Zrovna včera jsem se rozčilovala nad fejkovými fanynkami Jeffreeho, které ho vůbec neznají! Protože já jsem přeci skalní fanynka, která ho zná z jeho hudební éry, na střední ho poslouchala a byla označovaná jako "divná" jen proto, že mě inspiroval, fascinoval a motivoval. Dneska je z něj cool trend a celé to haló kolem něj, recenze rtěnek a jeho stádo obdivovatelek pro mě mají hořkosladký nádech...

malovací barva do sklepu
Primadonnka říká: Tohle je krásné a překvapivé! Že bych se vrhla na nějaký interiérový design? Ale pravda je taková, že to je přesně parketa, která mi vůbec nejde. Dokud tu skříň nepřešoupnu na druhý konec obýváku, tak si neumí představit, jak by to mohlo vypadat. A pak ji tam už radši nechám, i když zaclání, protože jsem líná ji dávat zpátky :D 

kapatka na vlasy
Primadonnka říká: Kapatka? Co to je? To je nějaká nemoc? To je slovensky? Karpatka? Želvička? Jo ahá, kapátka! Někdy mám v mozečku zásek blbosti...

tričko hodné holky se dostanou do nebe
Primadonnka říká: Zajímalo by mě, na co se člověk, schovaný za tímhle dotazem, chystal :)

muže být zlatý retrívr v bytě v praze
Primadonnka říká: V Praze nevím, ale v Brně určitě! Nebo tak nějak. Ale myslím, že pražské zákony povolují všechno :D 

kolik centimetru vlasu mi naroste za rok
Primadonnka říká: To by mě taky zajímalo! Kdo to ví? :) Průměrně je to cca dva centimetry za měsíc, plus mínus u každého zvlášť (jsem někde vyčetla). Za rok to může být deset, patnáct, míň i víc.

nezapamatovatelný obličej
Primadonnka říká: Tenhle dotaz mě napůl vyděsil a napůl začal fascinovat. To je jak z nějaké detektivky!

Zdroj
Tak. To by bylo z výletu do výsledku vyhledávání pro tentokrát všechno. Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaký skvělý překlep se povedl vám. Nebo co vás v poslední době nejvíc pobavilo :)






P.S.: Svět překlepů je kouzelná země plná neznámého a objeveného. Kdybyste viděli, jaké překlepy dělám já. A nejlíp v emailech a esemeskách, které se už nedají vrátit zpátky. Mezi mé nejtrapnější patří odeslání zprávy klientovi s oznámením, že jsem v ordinaci u doktora a zavolám později. O se mi zaměnilo s P a vzniklo slov "prdinaci"... Studem se červenám doteď :D 

P.P.S: Kdo by se rád pobavil ještě víc, tady najdete první a druhý díl klíčových slovíček :) 

Komentáře

  1. Tak přesně tuhle statistiku jsem raději přestala na blogu sledovat, protože co odtamtud vylézalo za moudra... Neskutečné! :-D Kolikrát jsem se červenala až na zadku a raději jsem si nechtěla představovat, co dotyčný doufal, že najde za odpověď :-D
    Ale co se tak dívám do starých článků, tak třeba dotazy "jak si uhnat infarkt" (že by někdo potřeboval přesvědčit doktora na pár dní volna?), nebo "jak to chodí v sauně" (hlavně se nerozhlížet!!!), mi utkvěly v paměti nejvíc :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥