Čistící tonikum 2 v 1 od Weledy


Plódy móóří s láskou tvóří frutti di mááre. 
Fajn Jupí Krásný Nejlepší Nádherný. 
Jestli se ptáš co, nebo kdo, tak jsem to Ty.

Znáte takové ty písničky, které vám vlezou do hlavy a nemůžete je dostat ven? A které jsou ještě ve skutečnosti tak hrozné, že se skoro stydíte, že je znáte? Ale že pak, když se o nich zmíníte kamarádům, tak je taky znají? Skupinově si je pak broukáte, dokud si někdo nevzpomene na jinou pecku, která pak nahradí tu první. Když vidím ty mušličky, co jsem naaranžovala kolem Čistícího tonika od Weledy, tak mi v hlavě začala hrát písnička Plody moří. Jak se píše v komentářích pod videem - dost už bylo internetů, proč si to pořád pouštím a "Tady se tvoří umělecké dějiny 21. století a já jsem u toho.... slzy dojetí se mi valí po tvářích." 

A hned na to si vzpomenete na novou nahatou písničku od Bena a je to zase v koncích...

Abych to ale úplně nezakecala, než ztratíte zájem, tak dnešní článek bude o Čistícím toniku 2 v 1 od Weledy, které jsem dostala na vyzkoušení. Společně s Čistící pěnou, čistícím mlékem a čistící vodou patří k letošním Weledím novinkám v péči o pleť. 


Moje péče o pleť je velmi poctivá. Možná i proto po mě čas od času někdo chce občanku, i když už mi jako lehký průvan táhne na třicet. Na prstech bych spočítala, kolikrát jsem za celý život šla spát neodlíčená (přesné číslo si nepamatuju, tak do toho radši zařadím i prsty u nohou, kdyby náhodou). Většinou to byly nějaké popártoškové chvíle, kdy jsem byla ráda, že už spím a na nic jiného, než se svalit jako balvan do postele, jsem se nezmohla. Odličování na noc mi přijde jako základ. Nesnáším totiž ten pocit, když se ráno probudím a oči mám zalepené od napadané a rozmatlané řasenky, stínů, linek... fuj! Proto se i přes největší záchvaty večerní únavy vždycky odlíčím a vždycky si vyčistím zuby. 


Moje odličovací rutina je kombinovaná a důkladná. Nejdřív se odlíčím - na oči beru nejčastěji mlíčko, na rtěnku olej, mlíčko nebo tonikum i na pleť. Když mám voděodolnou řasenku, tak olejuju i oči, ale to mi není moc příjemné. Pak si vlezu do sprchy a pleť umyju třeba právě tou zmíněnou čistící pěnou. Po výlezu ze sprchy zkontroluji situaci a případně dočistím květinovou vodou. 


Když se řekne slovíčko tonizovat, co si vybavíte? Mi přijde, že to znamená něco jako hodit do pohody. Zklidnit, ošetřit, vrátit do původního stavu. Proto je weledí tonikum dva v jednom - čistí a zároveň pečuje. O čištění se postará jemné mýdlo z olivového oleje, o péči a tonizace pak výtažek z kořene kosatce a destilát z vilínu. Čištění je s tonikem ohromně příjemné. Používám ho dokonce i k odličování očí, které mám hodně citlivé a ne všechny odličovací přípravky snesu (vadí mi i některé, které jsou na odlíčení očí přímo určené). Tak z devadesáti procent je mi odličování řasenky s weledím tonikem příjemné. V deseti procentech (když nanesu tonika na tamponek moc) mi trochu v očích štípá. Vzhledem k tomu, že pro čištění očí určený není vám tuhle metodu ani správně doporučovat nemůžu (Weleda radí použít mandlový olej), takže rebelsky zkoušejte jen na vlastní (ne)bezpečí. 


Jedna z věcí, kterou za toniku miluju, je jeho vůně. Je to podobní vůně jako u čistící pěny, o něco výraznější. Pro mě je symbolem čistoty. Nejvíc převládají citrusové tóny, které jsou zahalené v mléčné mlze, utlumené obláčky a něčím sladkým. Vždycky před tím, než nanesu tonikum na čistící tamponek, tak si přivoním, protože to je tak krásná vůně... Co myslíte? Souhlasíte? 


Tonikum je prostě bomba. Pecka. Krása. Mám ho hrozně ráda. Krásně jemně čistí a nevysušuje, krásně voní a (většinou) mi nedráždí ani očíčka. Weledě se moc povedlo!

Děkuji Weledě za další úžasnost, kterou jsem mohla vyzkoušet ♥

Jaké jsou vaše čistící rituály?



Komentáře

  1. Tonikum teda nepoužívám, ale dřív jsem ho měla docela ráda. Teď jsem si ale zvykla na to odličovat celý obličej olejem a skvěle mi to vyhovuje :)

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I očíčka? :-O Olej mám ráda jako péči po odlíčení na suchý obličejík, nebo když mám hodně makeupu, ale na oči mi nemůže.

      Vymazat
  2. Tohle tonikum mám moc ráda, ale na oči bych si ho nedala :-D Já totiž naopak ty oleje na oči miluji :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tonikum nevypadá špatně. Já, ikdyž jsem od Weledy ještě nic nezkoušela si zatím dělám zálusk hlavně na tu jejich růžovou řadu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžovou řadu jsem ještě nezkoušela :) Za mě je nejlepší mandlová ♥

      Vymazat
  4. Moc si mě nalákala na tohle tonikum jeho vůní :) jooo, láká mě hdoně :-) Weeledu mám ráda, tak proč nevyzkoušet tenhle produkt.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, vůně se jim moc povedla. Včera zrovna přítel očuchával, co tu v koupelně zavonělo :D Myslím, že by si s ním mohla být spokojená :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥