Čas provětrat Primadončin šatník - Chcete mě?


Už se tak moc těším na jaro, že se ho snažím přivolat pravidelným jarním úklidem šatníku. Protože miluju udržitelnou módu (což chápu jako svoje věci, které s láskou zašívám a nosím tisíc let), tak nerada vyhazuju oblečky. Když už, tak je dávám do sběrných kontejnerů, ale stejně mám v dušičce trochu strach, co se s nimi stane a kam půjdou. Proto jsem si řekla, že obnovím svůj profil na Vinted a zkusím nějaké kousky prodat. 

Z oblečků tam najdete třeba moji první minisukni, kterou mám už strášně dlouho a která polovinu toho času už jen leží ve skříni se třemi dalšími mini sestřičkami. Taky třeba malé černé šatičky nebo náušnice s 3D motýlky, které jsem si přivezla z Erasmu v Barceloně. Každý kousek pro mě má vzpomínkovou hodnotu, ale vím, že není dobré, aby mi jen ležel ve skříni.


Koukněte do mého Vinted obchůdku a pokud se vám něco zalíbí, pište tam, tady, na mail, na instáči... a domluvíme se :) Budu ráda, když se tyhle mé oblečky vydají do světa, kde je ještě někdo další užije. Nu a já jdu třídit dál :)



Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥