Debilní pasta na zuby, která (ne)funguje úplně obráceně


No dobře, to je trochu silný titulek. Ale představte si, že si koupíte za stovku pastu na zuby, těšíte se, jak vám to aktivní uhlí vybělí od kávy žluté zuby, ale místo nějakého přírodního bělení se vám naopak udělá zánět dásní. Jsem na tuto zubní pastu tak nakrknutá, že jsem ani nechtěla upravovat fotky. Co fotky, já jí původně nechtěla ani vůbec fotit a recenzovat. Proto je tubička celá pomuchlaná, protože jsem ji začala používat a po čase se ji snažila foukáním dovnitř narovnat a vytvarovat do tvaru "jako nová vytažená z krabičky". Ale když už ji mám, tak vám o ní něco povím pěkně z plných plic. 


To jsem si takhle jednou nakráčela do Bioooo, že se vrhnu do světa přírodních zubních past. Už jsem jich zkoušela několik. Moje stálice je zelená od Alverde, zalíbila se mi i propolisová od Pleva, skořicová od JĀSÖN, zelenočajová od Urtekram a dvě od Weledy - ratanhová byla nebe v hubě, na slanou jsem si musela dát trochu pozor. Tak si tak prohlížím regálek s pastami a modrá krabička s černou pastou na zuby na mě doslova zamávala. Navíc mám značku Natura Siberica moc ráda, jejich vlasovou péči fakt miluju. Co by se mohlo pokazit, že? Navíc jsem o těhle kouzelných černých pastách s aktivním uhlím slyšela samou chválu a poslední dobou mám pocit, že mi trochu žloutnou zuby, takže trochu přírodního vybělení mi jen prospěje. Jsem si teda myslela.  


A tak jsem začala čistit a čistit a objevila se mi citlivost zubů, stejně jako po slané pastě od Weledy. Jenže u té slané pasty to přišlo až v půlce tubičky, u téhle černé pasty se to objevilo hned po prvním použití. Ono mi chvilku vždycky trvá, než pochopím, že problém není ve mně, ale v kosmetice. Když mi došlo, že to nebude nedostatkem céčka a déčka, ale opravdu černou pastou, byla jsem fakt zklamaná a naštvaná. To ne toto přeci! Přírodní pasty na zuby mají být kouzelné! Nu, čištění jsem ale nevzdala a párkrát do týdne ji vezmu doteď, jen tak trochu na kartáček. Jakmile ji ale používám moc často, začnu mít citlivé zuby na teplé i studené a po čase se udělá zánět dásní.


Když jsem si pak študovala složení, tak kromě černého uhlí obsahuje taky mořskou sůl. Právě v té bude asi můj kámen úrazu. Nedělá mi dobře ani moc na pokožku, natož aby ji opěvovaly mé dásně. Pro příště už ale vím, na co si dát pozor. 


Chuť pasty je jinak ale moc příjemná, taková svěží, jemná, sladká, ale ne moc. Taková sladká máta s bylinkami. Sůl ani uhlí není vůbec cítit (hehe). Pasta taky docela dobře pění, až jsem z toho byla sama překvapená. 


Aby mé naštvání nebylo jen jednosměrné, k pastě jsem přibalila i kartáček Humble Brush z bambusu. Na bambusové kartáčky chystám (středněvelký) srovnávací článek, protože to je kapitola sama o sobě. Najít ten správný se mi zatím nepodařilo. Humble Brush je z těch (dvou) co jsem zatím vyzkoušela nejhorší. Takže si představte situaci, kdy si domů přinesu celá veselá nové úlovky, na bambusový kartáček nanesu pastu na zuby, začnu se vztekat už při čištění zubů a na druhý den mám citlivé dásně... K vzteku toto.


Dnešní recenze vznikla proto, abyste si nemysleli, že jsou všechny kosmetiky světa růžový obláček. Vůbec. Proto si pečlivě vybírám a do nových vod se pouštím jen když vím, že to bude nějaký přínos. Zubní pasty jsou u mě na vrcholu důležitosti při výběru, protože mám zoubky náchylné k citlivostem a dásně se sklony k zánětům. Pečuju o ně co to jde, čistím pořádně a na pasty si musím dávat pořád bacha. Černá bělící zubní pasta Natura Siberica Polar Night je u mě naprostý propadák. Nevybělila mi ani jeden zub, místo toho mi z nich udělala citlivé a bolavé nepříjemnůstky. Proto bych vám ji nejen nedoporučila, ale dokonce bych vám radila se jí vyhnout velkým obloukem.

Máte s pastou zkušenosti? Jaké jsou nejlepší a nejhorší zubní pasty, které jste vyzkoušeli?



Komentáře

  1. Já jsem ji měl a používal bez problémů. Normál pasta, ale bělení se nekonalo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn, že vám seděla :) Každému prostě vyhovuje něco jiného :)

      Vymazat
  2. Já jsem dříve černé pasty používala, ale teď jsem k nim chytla odpor.. :D

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakto? Snad ne kvůli tomuhle článku! :-O Nebo kvůli barvě? :D

      Vymazat
  3. Děkuji za recenzi, protože mi poslední dobou také oči padají na ty bělící pasty, samozřejmě přírodního složení, jiné nemůžu ani vidět... Ale s tím kartáčkem ti zkusím poradit ;-) Já mám bambusový z DM (jediný, který tam mají) a kupodivu (byla jsem k němu skeptická a myslela, že ho hned po dvou použitích vyhodím) se jedná o velmi povedený kousek, cca za 80 korunek a má tak měkoučké štětinky, že to není skoro možné :-) Taky totiž trpím na citlivost zubů a tento kartáček je pohlazení pro dásně ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Barčo za tip! Už jsem jeden Mama Natura z DM měla, snad před rokem, a to byl docela děs, tak tvrdé štětiny, že mi drásaly dásně... ale kamarádka pa nadšeně přišla s novou verzí, ta už má dvě tuhosti a štětinky jsou skvělé, tak zase někdy vyzkouším :) A za tu cenu je to super!

      Vymazat
  4. Takové dvojité zklamání. Černou zubní pastu jsem nezkoušela ještě ani jednu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je to spíš takový módní trend než že by opravdu bělela...

      Vymazat
  5. Tak tuhle pastu neznám. Já používám klasiky.. Na tyhle "extra" nejsem..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, černá pasta je už hodně velké extra :D No, ale nechala jsem se nalákat.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥