Neviditelný přírodní kondicionér Urtekram Morning Haze


Urtekram je u mě ve vlasové péči značka číslo jedna. Nedám na něj dopustit, miluju jejich šampony i kondicionérky. Taky je to jedna z prvních přírodních kosmetik, které jsem na vlásky vůbec vyzkoušela. Společně s Natura Siberica jsou to moje top volby při výběru nových vlasových umývánek a zatím se mi nestalo, že bych u vlasové péče sáhla vedle (co se šamponů a kondicionérů týče). Když Míša z obchůdku Krásná každý den zařadila Urtekram do nabídky, vyskočila jsem radostí až ke stropu a hned vydyndala něco na zkoušení. Do okna mi padl kondicionér na vlasy Morning Haze s výtažky bylinek a kytiček. 


Už jen ta zlatokrémová lahvička s pumpičkou slibuje něco speciálního, až s trochou luxusu, nemyslíte? A co teprve, když se dozvíme, že kondicionér obsahuje výtažky z moruše, černého bezu a brusinek, to se mi skoro sbíhají sliny. K tomu taky vitamíny C, E, kyselinu hyaluronovou, která je kosmetickým zázrakem sama o sobě, slunečnicový protein a další kosmetické dobroty. Celé složení najdete tu. Pochválen budiž vynálezce pumpičky, protože to je opravdu skvělý vynález. Cokoli, co zjednodušuje otevírání, šroubování a páčení, chválím až do nebes.


Když jsem si kondiš hezky prozkoumala a nafotila (pozadí je mimochodem povlečení dovezené z IKEA v Barceloně, kde jsem byla v roce 2012 na Erasmu), přišel čas ho začít testovat a očuchávat. Moc se mi líbí, že je kondicionér navržený pro suché vlásky, podporuje jejich revitalizaci. Dodává jim vitamínky, hydrataci a pomáhá předcházet jejich poškozování. 

Na první očuchání mě kondicionér překvapil. Čekala jsem bobulky, nějakou sladkost, ale on voní tak nějak nijak. Jako kořínky, co se louhují na nějaký lektvar. Je to velmi jemná, zemitá, hlínovitá, větvičková a kořínková vůně. Vůbec není nepříjemná, naopak je to taková vůně pravé přírody.


První aplikace do vlásků mě taky docela překvapila. Nevěděla jsem, kolik ho mám nanést, protože mi přišlo, že je ho pořád málo. Vlásky ho vcucnou a na omak žádné "parabenovosilikonové" zhebčení necítím. Musím prostě věřit, že tam opravdu je. Tenhle "omak" je pro mě jeden z největších růzdílů mezi přírodní a konvenční kosmetikou. Přírodní kondicionéry často nedělají takový ten hebkoslizký pocit, který po nanesení do vlasů vzniká. Přírodní kosmetika totiž (co si alespoň dle svých průzkumů myslím) proniká do hloubky, kde vyživuje a pomáhá přirozené regeneraci. Konvenční kosmetika často vlas jen "obaluje", udělá na něm vrstvičku, která pak vlas chrání (nebo tak si to alespoň pamatuju z reklam na vlasovou péči). 


Na tenhle zvláštní "nahatý a neviditelný" kondicionérovací pocit jsem si zvykla docela rychle. Ono se totiž po čase ukáže, jestli kosmetika něco dělá, nebo ne. Kondicionér používám téměř po každém mytí už devět (!!!) měsíců a máme se rádi. Za těch devět měsíců jsem vláskům věnovala mnohem víc péče než kdy dřív v podobě různých masek a olejíčků, proto bych řekla, že pokud máte vlásky v pohodě bez sklony k suchosti, třepení konečků a lámání, pak by vám mohl kondicionér Morning Haze úplně stačit. Moc se mi na něm líbí to, že je takový lehký, jemný a nezatěžující. Pokud ale máte vlásky sušší ke sklony k třepení a lámání jako já, pak ještě zařaďte do péče nějaké vyživující masky (já konečky alespoň jednou do týdne před umytím olejuji).


Suma sumárum je přírodní kondicionér na vlasy Urtekram Morning Haze fajn. Moc. Samotnou mě při sepisování recenze překvapilo, jak dlouho už ho testuju a jak dlouho vydrží. Už se blížíme ke zdárnému konci, ale ještě tak na 5 umytí mi v něm zbývá. Dávám si na vlasy vždycky takové přiměřené množství (1 až 2 pumpičky) a 245 ml mi vydrželo 9 měsíců... To je snad můj vlasový rekord. Ani si nemyslím, že bych jím nějak šetřila, právě naopak. V porovnání se svými vlásky tři roky zpět se mi ale doba mytí prodloužila, takže pokud byste kondicionér používali 4x do týdne, samozřejmě vám vydrží kratší dobu. Kdyby to bylo o polovinu, tak 4 měsíce je pořád docela dost, nemyslíte? S kondicionérem jsem spokojená a  už teď oplakávám den, kdy zmáčknu pumpičku a... nic. 

A proč jsem mu v názvu recenze říkala neviditelný? Nu, kvůli tomu, že na první zdání jako by ve vláscích ani nebyl a rychle do nich zmizel. Po měsících zkoušení už ale vím, že tam kondicionér je, vlásky vyživuje a ony ho naopak sosají a mají z něj radost.

Moc děkuji Míše za to, jak se díky ní můžu starat o svoje vlásky ♥


Jaký teď používáte kondicionér?



Komentáře

  1. Když ty o tom tak krásně píšeš, že by člověk díky tobě utratil výplatu :D

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D To je nebezpečí při čtení beauty blogů :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥