Podzimní kabelkové krémy na ruce od Balea


Bylo, nebylo, psal se podzim 2017 a já se nechala unést podzimní limitkou krémů na ruce od Balea. Nosila jsem tyhle tři krémíčky ve tvaru temperek v kabelkách a vydržely mi skoro dva roky. Moje kabelkové krémy musí být skladné, snadno otevíratelné a neměly by být příliš velké, což tyhle splňovaly úplně na výbornou. 


Krémy bydlely v roztomilé kytičkové krabičce (která hned letěla do koše samozřejmě) a byly ve třech variantách - růže, jasmín a plumérie, která se jmenuje v němčině frangipani, takže jsem trochu doufala, že to bude vonět jako marcipani. Ale nenene... Protože už jsou všechny vypotřebované a poznámky jsem si během jejich života neudělala, nedokážu si přesně vybavit své čuchové prožitky a prozradit vám, jak přesně voněly. 


Všechny tři krémy od Balea měly velmi jemnou a nevýraznou vůni. Ani u jednoho jsem si neřekla "vaaaau, kytička". Všechny tři taky měly stejnou jemnou emulzovanou strukturu. Nebyly úplně krémově krémové, ale jako takové lehká emulze. S tím byla spojená i jejich hydratační schopnost. Do kabelky dobrý, ale ručičky "neléčily", spíš jen tak udržovaly, dokud jsem se doma nenamazala něčím výživnějším.


Kdybych měla tyhle krémy od Balea hodnotit z hlediska účinnosti a srovnávat je s jinými krémy, které používám (ať už ty přírodní nebo ty z lékárny), tak by dopadly docela zle. Samozřejmě, že jsem začala nadržovat přírodní kosmetice. Baleácké krémy jsou "alespoň" veganské. Ale i tak chci od krému nějakou akci. Proto jsem si je v hlavě zaškatulkovala do kategorie kabelkové, ve které jsou naopak na vyšších příčkách. Tam totiž hraje roli hlavně skladnost a lehkost použití.


Pokud hledáte nějaké cenově dostupné krémy, tak je Balea docela fajn. Dobré přírodní varianty jsou pak třeba Alverde nebo Alterra. Každý si ale musíme najít to svoje, co nám dělá dobře :)


Hrozně ráda bych přísahala na holý pupík, že už se v životě žádného nepřírodního krému nedotknu, ale taky jsem jen člověk a taky mě občas zláká něco barevného, voňavého a limitovaného. A levného, protože řekněme si pravdu pravdoucí, přírodní kosmetika je dražší. Rozmáhá se nám ale čím dál tím víc a já už se hrozněmoc těším, až bude jednou přírodní péče o tělo i domácnost cenově stejně přijatelná, jako ty dnešní konvenční mazače a čističe.

Podléháte limitkám? Čemu jste naposledy nedokázali odolat?



Komentáře

  1. Krémy mají krásné obaly, těm bych asi i já podlehla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Krámy jsou krásné, mají pěkné balení, jsou praktické, ale prostě slabé, mě nevyhovují, i přes levnou pořizovací cenu na Loccitane nedám dopustit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loccitanne krémy jsou skvělé, už dlouho jsem žádný na ruce neměla, děkuju za připomenutí :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Do každé kabelky minimálně jeden, viď? Já taky :D

      Vymazat
  4. Takové mini krémy mám moc ráda :-) jeden mám od Avonu. S Balea krémy na ruce zkušenosti nemám, ale líbí se mi.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minikrémy jsou nejlepší :D Balea mají krásný obal, ale jinak je to spíš průměr :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥