Univerzální přírodní čistič Zelený čaj


Jakoby... ne, že bych byla bordelář, ale uklízení mi opravdu nedělá žádnou radost. Nesnáším špínu a jakmile vidím sebemenší smítko prachu, tak ho buď sbírám, nebo se vrhám s vysavačem do těch nejmenších koutů. Nevím, jak vy, ale tak půlku luxování trávím v leže a zuřivě vysávám rohy :D A často to odnáším nějakým tím zraněním. Minulý týden jsem si sedřela ukazováček o spodní roh postele. A jakmile se mi stane nějaké bebíčko, které je otevřené, tak najednou nemůžu uklízet. Umývat nádobí s otevřenou ránou? Vyloučeno. A tak se mi to vytírání podlahy a umývání koupelen vlastně posouvá a já si jen čas od času s povzdechem připomínám rozšiřující se seznam toho, co všechno musím...

Od Míši z Krásná každý den jsem si na testování vybrala na podzim pomocníčky do domácnosti. Jedním z nich je i univerzální čistič Yope se zeleným čajem a podivuhodnou kočičko-opičkou na obálce. Říkala jsem si totiž, že by mi to mohlo pomoct v mé uklízecí (ne)chuti. I tak ale trvalo pár dní, než jsem ho vzala poprvé do ruky a vrhla se na začuňané umyvadlo. Nejdřív jsem měla trochu problém pochopit, jak se to vlastně otevírá. Ono je to totiž nejen jednoduché, ale taky je to na konci pumpičky i napsané :D Na jedné straně zobáčku je off a když ji přetočíte úplně na druhou stranu, tak je tam on. A já nevím proč nejdřív přetočila na bok celou hlavu pumpičky a až pak si přečetla popisky. Primadonnka géniusus samouk. Postříkala jsem čističem umyvadlo a... a málem padla na zadek. Ono to totiž NÁDHERNĚ VONÍ! Tak krásně, že si z něj snad udělám osvěžovač vzduchu! Nádherná jemná nasládlá vůně s lístečky zeleného čaje okamžitě provoněla celou koupelnu. A já jen stála, čuchala a bylo mi nádherně.


To poslední, co byste možná čekali, že budu u čistícího prostředku vychvalovat, je vůně. Alespoň já bych to fakt nečekala. Pamatuju si, jak jsem byla malá, ale už dost velká na to, abych pomáhala s úklidem a mytím koupelny. Pamatuju si, jak mi mamka kladla na srdce, ať se těch čističů nenadýchám, že leptají sliznici. A tak jsem uklízela s šátkem kolem úst (a brejličkama, což vedlo k tomu, že se mi horkým dechem zamlžovala skla a já nic neviděla) a bojovala jsem se špínou, ale i dusivými výpary, kterých jsem se samozřejmě vždycky trochu nadýchala.

Nesnáším uklízení taky z toho důvodu, že všechny ty chemické čističe páchnou, nebo při nejlepším "jen" rozežírají tu sliznici. To chránění si dýchacích cest mi zůstalo dodnes a často mám přes pusu kapesník, přes obličej rolák nebo se jinak chráním, protože je to strašně nepříjemné a nemám to ráda. Ale toto? Pan kočičkový čistič Yope? To je něco úplně jiného a odteď už mi domů žádný chemický čistič nemůže.


Univerzální čistič zelený čaj Yope je přírodní čistící prostředek. Složení vás nechám prozkoumat samotné, protože se v něm nevyznám zhola nic. Budu vám ale vyprávět o účincích. Přírodní čistič je určený na všemožné povrchy v kuchyni, koupelně, na balkoně, na terase... můžete ho vyzkoušet téměř na cokoli. Já s ním nejčastěji umývám koupelnu. Párkrát zmáčknu pumpičku, nechám chvíli působit a špínu krásně setřu. Osvědčilo se mi nechávat čistič působit trochu dýl a dávat ho trochu víc, než jsem byla zvyklá u chemie. Ale taky záleží jak na co. Co se mi moc líbí je to, že čistič neleptá ruce. Ono to zní divně, když to takhle řeknu, ale ty chemči, které se běžně používají na úklid, obsahují taková svinstva, která vám pomalu rozežírají kůži. Nemám ráda rukavice a na uklízení je nikdy nepoužívám, takže tleskám šetrnosti, kterou jako přípravek z přírodních látek Yope čistič nabízí všem odpůrcům rukavicového čištění.


Univerzální čistič od Yope čistí krásně. Zařadila bych ho mezi takové příjemné domácí společníky, kteří vám pomůžou s každou normální špínou. Na běžnou údržbu domácnosti je skvělý, pumpička je super a rozprašuje rovnoměrně, vůně je omamná a čištění prostě fajn. Sama sobě ťukám na čelo, že mi trvalo tak dlouho pochopit a objevit, že existuje nejen přírodní kosmetika, ale hlavně i přírodní prostředky do domácnosti! Už se v tom lepším a postupně se snažím do celé domácnosti vnést vlivy bezodpadování, zero waste, přírodna a neplastů. Moc děkuju Míše, že mi v tom tímto způsobem pomáhá. Protože i to, co splachujeme do odpadu, má velký podíl na všem, co se kolem nás ve světě děje.

Zero waste nápady na další využití prázdného obalu:
Rozprašovač na květiny/při žehlení 
Osvěžovač vzduchu 
Nádobka na domácí čistič
Ultramoderní váza

Univerzální čistič od Yope s vůní zeleného čaje koupíte v eshopu Krásná každý den za 129 Kč.

Používáte přírodní čističe do domácnosti? Jak byste využili prázdný obal vy?


Komentáře

  1. Mám doma stejný čistič, jen s jinou vůní a potvrzuju, je boží! ��

    OdpovědětVymazat
  2. A co tohle? Škoda :-( https://encyklopedie.biooo.cz/vyhledat-slozeni/benzisothiazolinone/? a https://encyklopedie.biooo.cz/vyhledat-slozeni/methylisothiazolinone-mi/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto je u něj uvedeno "jen" 97% přírodních složek :) Což je o 97% víc, než měly ty, co jsem používala dřív, takže za mě dobrý :D Ale kdybys chtěla 100% přírodní, tak je nejlepší ocet, citron a jedlá soda :)

      Vymazat
  3. Už jsem ho tuším někde viděla :) já používám Sanytol.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥