Levandulové blaho - zklidňující mléko do koupele


Mám doma vanu! Přestěhovala jsem se do nového bytu a konečně mám doma vanuuuu!!! A taky, že si jí pořádně užívám. Konečně si můžu nahřát tělo, když je mi zima, zarelaxovat si a naprosto nejvíc si odpočinout. K tomu si postupně pořizuju všemožné přísady, soli, éterické olejíčky a jiné blaženosti, které mi tu koupel zpříjemňují. Mou momentální nejoblíbenější je Levandulová zklidňující koupel od Weledy.


Když už si napouštím vanu, tak je to většinou očistný rituál spojený s mytím vlasů, holením nohou, peelingem a všemi těmihle procedurami, kterými se ta moje vana napustí. Svým ekošíleně poblázněným mozkem musím pořád přemýšlet na ty vysychající toky, úbytky pitné vody... ale vana... vana! Taky musím říct, že v horké vaně nevydržím moc dlouho. Když se moc ohřeju, tak mi to začne být nepříjemné. A varhánky? No tak to už vůbec. Když už ale do té vody na delší dobu lezu, ráda si ji ovoním. 


Zklidňující koupel od Weledy obsahuje éterický olej z levandule. Levandulka je kytička nejen překrásná, ale má relaxační účinek, uklidňuje, uvolňuje a navozuje pocity pohody. Pomáhá taky s usínáním, takže pokud nemůžete večer zabrat, nakapejte si pár kapiček levandulového éterického oleje na vonný polštářek, nebo do vody a rozprašovačem si postýlku ovoňte. Levandulový olej můžete použít i jako zklidnění pro děti, jemně jim promasírovat kůži. Prý se pak uvolní a zklidní.


Zklidňující lázeň má podobu tekutého bílého mléka a na jednu vanu se doporučují 3 - 4 plná víčka. 3 jsou za mě takové lehčí, 4 pak už pořádně voňavé. Ta vůně je nádherná, čistá uklidňující levandule, která obaluje napnuté nervy, uklidňuje nastartovaný mozek, odhání stres a navozuje chvíle blaženosti. Myslím, že pomůže každému roztěkanému člověku (jako jsem já), který při nějaké činnosti už myslí na to, co musí udělat dál. Chvíle klidu a zastavení jsou pro mě poslední dobou nutností, jinak bych si už opravdu zavařila mozeček. A taková pěkná desetiminutová relaxace meditace se zavřenýma očkama a vdechováním sluncem provoněné levandule, to je lék na všechny psychické bolístky.


Levandulové koupelové mléko je schované ve skleněné bytelné lahvičce, tak dávejte pozor, až s ní budete manipulovat v koupelně. Je bytelná dost, ale riskovat pád na dlaždičky se nevyplatí. Naštěstí Weleda myslí i na bezpečnost, proto jsou boky prohloubené s vroubkováním, aby lahvička tolik neklouzala.


Jediné, co je mi líto, je to, jak rychle mi Levandulová koupelová přísada mizí. Používám ji cca jednou do týdne a po dvou měsících jsem v polovině. Nu, když o tom teď tak přemýšlím, tak to není zase až tak drastický úbytek a myslím, že se budu ještě další dva měsíce vesele koupat v levanduli.


Kouzlo relaxačních koupelí jsem nemohla zahájit lépe než s Levandulovým mlékem do koupele od Weledy. Vůbec jsou ty jejich koupelové přísady úžasná věc. Některé zklidňují, jiné zase nabuzují a vybere si určitě každý milovník relaxace ve vaně.

Moc děkuji Weledě za úžasné levandulové blaho ♥

Máte radši sprchu, nebo vanu?


Komentáře

  1. Ano ano, tak tento produkt mě láká, super recenze a díky moc za prima tip :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A já ti tu vanu tak závidím. Ani varhánky mi nevadí a i tak jsem souhlasila jen se sprchovým koutem. Teď když všude vidím ty skvělé olejíčky, mlíčka a bomby do koupele, docela mě to rozhodnutí mrzí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥