Novinka od SkinFood - Tělové máslo


SkinFood je univerzální krém pro každého, ale i tak existují dvě skupiny lidí - jedni ho milují, druhé si nezískal. Pardon, ještě je třetí skupina - to jsou ti, kteří o něm ještě nevědí. Moje cesta ke SkinFoodu taky nebyla jednoznačná. Poprvé jsem vlastně ani moc nevěděla, na co ho použít. Až když jsem začala experimentovat a hledat nějaký zázrak na roztřepené konečky, do Skin Foodu jsem se zamilovala a začala ho používat jako masku na vlasy (kuk na článek). Už dlouho jsem si s ním vlasy nemaskovala, ale používám ho na všechno - na ruce, nohy, rty, pleť, suchá místa, citlivá místa... Je to prostě takové univerzální mazadlo na všechno.


Weleda letos rozšířila svou ikonickou řadu SkinFood o tři novinky. Kromě klasického univerzálního krému přidala jeho odlehčenou light variantu, balzám na rty a tělové máslo. O tělovém máslíčku dnes bude řeč.


Skin Food Body Butter má zelený kabátek a bydlí ve šroubovací plastové krabičce. "Starý" krém Skin Food měl hliníkový obal, s novinkami přešla celá kolekce do tvrdého plastu. Krabička má 150 ml, víčko se dobře šroubuje, přelepka je praktická a informativní. Není to sice žádná nádhera, ale protože se (údajně) tvrdé plasty nejlépe recyklují, zvolila Weleda (eko)logicky tento design.


Po odšroubování a odstranění ochranné hliníkové vrstvy mě na první čuch zaujala vůně, která je úplně jiná, než jakou znám u klasického krému. Vůně je totiž to, na čem se lidé u klasického krému taky neshodnou - je taková velmi specifická, výrazná a ne každému se líbí. Rozhodně to je o zvyku, mně se začala líbit až docela nedávno. Tělové máslo má oproti tomu vůni doslova líbivou. Je taková jemná, hebká, jak našlehaná šlehačka nebo mascarpone. Když pustím představivost kupředu, tak možná cítím i trochu toho tiramisu :D Nasládlá a hezká vůně, která na pokožce ještě zlíbezní.


Konzistence je božská! Měla jsem trochu strach, že bude tuhá, hutná a mastná, ale vůbec. Je lehká a našlehaná, skvěle se vstřebává a na celé tělo je hodně příjemná. Skinfoodí tělové máslo pasuji na jeden z nejlepších produktů tělové péče, co jsem kdy vyzkoušela.


Máslo je velmi výživné, ráda ho používám večer po sprše, kdy kůži hezky zjemní a provoní. V čistě přírodním složení najdeme kakaové a bambucké máslo, výtažek z měsíčku, violky a heřmánku. Má regenerační, vyživující a pečující účinky a je vhodné na suchou i citlivou pleť.


Z čeho jsem nejvíc překvapená, je výdrž. 150 ml mi nejdřív přišlo málo, ale vydrží strááášně dlouho! Na celé tělo totiž stačí docela málo. Zatím se s ním mažu pravidelně několikrát do týdne už tři měsíce a jsem v polovině. 


Tělové máslo Skin Food Body Butter Weleda mi učarovalo. Překvapila mě hezká vůně, lehké složení a pečující účinky. Weledě se moc povedlo ♥ 



Komentáře

  1. Zrovna dneska jsem se na tu řadu dívala a hodně mě zaujal balzám na rty. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Docela mě také láká k vyzkoušení. Vypadá příjemně.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. táto rada vyzerá velmi dobre, a všade na ňu čítam samé dobre ohlasy! mala by som sa po nej obhliadnúť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se jim tam nová řada povedla, takovéhle hutné a našlehané máslíčko jim v sortimentu chybělo :) Mě si rozhodně získalo.

      Vymazat
  4. Já si kupovala na noc Skin Food Light, ale cca po týdnu jsem zjistila, že mou smíšenou pleť slušně ucpává, tedy póry... Zatím ho mám schovaný a určitě na něj zase přijde řada, ale zatím si na něj netroufnu. Možná ho využiji na tělo teď v létě, uvidíme.
    Balzám jsem kupovala taky a musím říct, že super. Moc balzámků mi nesedí, ale Weleda je fajn.
    Jinak klasický "starší" Skinfood dodělávám a je to prostě srdcovka. Mimochodem krásně voní♥
    Barča :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, na pleť si ho máznu tak někdy občas, ale každý den ne, to by na mě bylo asi taky moc silné. Light jsem si oblíbila spíš na ruce, tam je mi i příjemnější než ten klasický.

      Vymazat
  5. Skin Food je moje láska, tu vůni úplně zbožňuju. Používám ho hlavně na ruce, ale třeba i v létě na suchou pokožku po slunění :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se už řadím k těm, kteří mají vůni rádi :) Já ho mám ráda na suchou pokožku nebo po holení, krásně zklidňuje :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥