Ručně vyrobený Hvězdný prach


Ó ty má modrá štěstěno. Ó ty krásný vesmíre! Ó ty voňavé ručně vyráběné mejdlíčko ♥ Řeknu vám, když jsem u Míši v obchůdku Krásná každý den uviděla mýdlo Hvězdný prach, zrychlil se mi tep. Hvězdný prach (Stardust) je totiž jeden z mých nejzamilovanějších filmů. Znáte ho? Je to krásná pohádka s nádherným soundtrackem. Takže bylo jasné, že mýdélko poputuje do naší koupelničky. 


"Dovol, abych ti představila naše nové mýdlo," řekla jsem slavnostně Kocourkovi, když jsem mýdlo od Almara Soap vybalila z papírového sáčku. Můj Kocourek totiž tuhá mýdla striktně vyžaduje a vždycky mě navádí, ať přinesu něco speciálního, že bude legrace. Moc nevím, jaké legrace si s mýdlem jiných barev, tvarů a vůní než bílá představuje, ale jsem ráda, že se proti tomu nevzpírá (tolik).
"Mýdlo? Já myslel, že to je řepa!" 
Řepa? V koupelně? 🤦 Chlapečci. 


A teď prosím plnou pozornost na borůvkově modré mýdélko! Musím vám říct, že když jsem ho poprvé vybalila z pytlíčku, byla jsem trochu překvapená (ať jenom neóchám furt, že). Na webu totiž vypadá úplně, ale úúúúplně jinak (jako vpravo na fotce). Podle toho jsem si ho i vybrala, že bylo přesně takové hezky vesmírné, tajuplné, jako noční obloha na obrázku. To moje bylo takové, no, modré. S trochou viditelných vzorů (úplně na poslední fotce tohoto článku ho najdete bez cedulky). Pak jsem si ale řekla, že je to jasné, že se bude kus od kusu lišit, protože se jedná o ruční výrobu. Každý kousek je tak jedinečný originál. 


Když jsem dávala fotku mýdla na instagram, napsali jsme si pár slovíček i s výrobcem Almara Soap. Dozvěděla jsem se pak z jejich profilu, že u mýdla Hvězdný prach měnili kvůli výpadku od dodavatele vůni. Ze stránek Krásná každý den i ze stránka Almara Soap (kde vypadá mýdlo zase úplně jinak) jsem se dočetla ještě o staré vůni - káva, vanilka, smetana s tóny pomerančového květu, cedrového dřeva a pačuli. Na tuto vůni jsem se těšila a nová verze mýdla tak ale bohužel nevoní. Výrobce ji popisuje jako velmi luxusní parfém, smyslná vůně, těžší, hřejivá a pudrově květinová.

Protože miluju kávu i vanilku, nová vůně mě trochu mrzí. Voní totiž modře, mýdlově, klasicky. Je to pudrově sladká vůně mýdla, která mě ničím nepřekvapila. Není špatná, ale je taková až neutrální. 


Dobře, dobře, tak vůně ani barvy neodpovídají. Co se dozvíme dál? Ta horní růžová a bílá vrstva barví, na to si dejte pozor, ať si neupatláte oblečení (jako já, žejo). A teď k tomu úplně nejdůležitějšímu - mýdlování! Všechno, co jsem dotuď popisovala, úplně padá ve chvíli, kdy si vlezu do vany. Barva a vzory? Sundám si brýle a se svými pěti dioptriemi vidím šmouhy, takže jsem vlastně ráda, že mýdlo vůbec najdu :D Vůně? Sice to není káva s vanilkou, ale je hezká, milá, koupelnová a mýdlová. A samotné mydlení je moc příjemné. Pění docela hezky, tak příjemně jemně, umývá na jedničku a pokožku nevysušuje.


Mám ho doma jen měsíc a už je z něj poslední zbyteček. Vrhli jsme se na něj s Kocourkem totiž vehementně oba a každý den se s ním mydlili. Na dva lidi při každodenním sprchování a mydlení vydrží měsíc. To mi vůbec nepřijde špatné. Když pak usychá, tak má trochu slizovou konzistenci, tak k jeho uchovávání doporučuji mýdelničku s odkapávacími otvory, ať se vám zbytečně neslizovatí v nahromaděné vodě.


I přes původní (nebo spíš povrchní) rozpaky jsem si mýdlo zamilovala. Ono je totiž fakt hezké a fotogenické a příjemně se s ním umývalo. Určitě vám ho doporučím a těším se, až vyzkouším další lahůdky z díly ručně vyráběných mýdel Almara Soap

Mýdélko koupíte v eshopu Krásná každý den za 149 Kč. 

Preferujete tuhá, nebo tekutá mýdla?


Komentáře