Souboj řasenek 100% Pure - čokoláda vs. černý čaj


Kde se mi v hlavě zrodil nápad vyfotit od pohledu luxusní řasenku s nádherným obalem na puntikatém prostěradle z Ikei? Nevím, ale v tu chvíli jsem si myslela, že to je opravdu skvělý nápad. Jediné omluvitelné na tom je to, že už je to rok... což je zároveň neuvěřitelná ostuda. Chtěla bych se proto Míše z obchůdku Krásná každý den tady a teď veřejně omluvit a poděkovat za trpělivost, kterou se mnou má. Děkuju! ♥

Nevím, co se to stalo za zkrat, že se k Marakujové řasence od 100% Pure dostávám po roce. Na začátku svých blogových dní jsem si na testování a sepsání recenze dávala 3 týdny a recenze chrlila jednu za druhou. Pak do toho blogového života začala víc a víc vstupovat realita (třeba takové vydání vlastní knížky) a já prostě přestala mít tolik času. Někdy to tak bývá. Snažím se to tu zase trochu rozhoupat a vrátit jakous takous pravidelnost, tak děkuju všem, kteří tu se mnou jste, čtete, komentujete a sdílíte ♥ 


Jeden z důvodů, proč jsem začala prodlužovat testovací okénka z týdnů na měsíce, je i pochopení toho, jak to tělo vlastně funguje. Buněčný cyklus trvá 28 dní a teprve po této obměně je skutečně možné pozorovat účinky kosmetiky. Moje tři týdny byly ze začátku téměř na hraně a pokud někdo testuje týden a pak píše, trochu vás vodí za nos. Teprve po měsíci se změny na pleti vyvolané novou kosmetikou projeví, takže i "okamžitý účinek" není tak úplně pravda. Je fakt, že se to vztahuje hodně na pečující kosmetiku a ta dekorativní je svá vlastní kapitola. Ani tak mě to ale za roční testování neomlouvá. Asi jsem si prostě chtěla být fakt jistá...


O čem tedy ta dnešní recenze bude? O Marakujové přírodní řasence Dark Chocolate od kultovní značky 100% Pure. Řasence se podíváme na zoubek (nebo na řasu?) a porovnáme ji se sestřičkou Prodlužující řasenkou Black Tea


Řasenku dostanete v takové boží papírové tubičce, která dělá při otevírání plop, jako když se otevírá šampaňské (to asi tím natlakovaným vzduchem). Samotná řasenka má lesklý stříbrný obal. Už tady můžeme pozorovat rozdíly (které na fotkách asi nevyniknou) - řasenka Dark Chocolate má obal lehce to růžové, řasenka Black Tea je čistě stříbrná. Čistý design s bílými kytičkami a nápisy si mě chytil hned na první pohled. Miluju!


Řasenka Dark Chocolate je tmavě hnědá, barvená kakaovými pigmenty. Po kakau s exotickým ovocem taky voní (řasenka v černé barvě Black Tea mi zase voní po borůvkách a bobulkách). Víte, že značka 100% Pure je jediná na světě, která používá vlastní patentované metody barvení kosmetiky pigmenty z ovoce a zeleniny? Z toho jsem od začátku nadšená. Díky tomu se i v řasence najde kus přírody, v této třeba marakujový olej, který posiluje řasy, nebo třeba extrakty z kávy Arabica, z listu oregána, tymiánu, rozmarýnu, mořských řas, levandule, zeleného čaje nebo kakaa. Jsem z toho paf, co taková jedna řasenka může obsahovat!


Barva řasenky je tmavě hnědá a barví řasy na velmi přirozený odstín. Ty mé jsou spíš nevýrazné a světlé, takže černá řasenka působí často jako pěst na oko. Zato tahle hnědá je opravdu hezky přirozená. Řasy prodlouží a udělá jim hustý efekt. Co na řasenkách 100% Pure miluju je to, že se nerozmazávají ani ve vlhku, dešti, sněhu (samozřejmě nesmíte zmoknout, to se rozmaže všecko, ale drobné mrholení zvládá skvěle), nedráždí oči, nedrobí se, vydrží celý den a jde lehce odlíčit. Zkoušela jsem pár řasenek od Alverde, jednu tmavě hnědou pořád mám, ale skoro vůbec ji nenosím, protože se děsím právě toho drolení a rozmazávání. Stalo se mi totiž, že jsem si řasenku namalovala na výlet, bylo jen vlhko a měla jsem oči jako panda (což jsem zjistila až zpátky doma, k mé vlastní ostudě). Řasenky 100% Pure mi v tomto směru vrátily víru v přírodní dekorativku.  


Jediné, co bych řasence vyčetla, je kartáček. Mám malé oči a nešikovné ruce a s kartáčkem se mi nemanipuluje úplně skvěle. Mám radši úzké kartáčky, se kterými se dostanu v pohodě i na spodní řasy. S tímto bujným kartáčkem se vždycky namaluju i v očním okolí.


Jdeme na porovnáníčko! Do ringu vstoupili dva soupeři - Marakujová řasenka Dark Chcolate v hnědém odstínu a černá prodlužující řasenka Black Tea

Barva
Dark Chocolate je tmavě hnědá, přirozená, nenucená.
Black Tea je černá, taky moc hezká, ale občas na mně nepřirozená a výrazná.
Vítěz: Pro přirozenost Dark Chocolate, pro výraznější líčení Black Tea

Vůně
Dark Chocolate voní jako kakao s marakujou, exotické ovoce a čokoláda.
Black Tea voní sladčeji po bobulkách, jako borůvky. 
Vítěz: Víc mi voní Black Tea, ale vůně není u řasenky moc důležitá (pokud vyloženě nesmrdí jak chemická laboratoř).


Kartáček
Dark Chocolate má větší, huňatý kartáček, u špičky s kratšími štětinkami. Manipuluje se mi s ním obtížněji, občas se namaluju i mimo řasy. 
Black Tea nejlepší kartáček, jaký jsem kdy měla, bez legrace. Skvěle se s ním malují i dolní řasy. Mám v plánu si ho nechat navždy a používat na všechny budoucí řasenky :D (pokud teda nenajdu lepší kartáček).
Vítěz: Rozhodně Black Tea

Výdrž
Obě! Obě jsou skvělé, nedrolí se, neobtiskávají, vydrží lehké mrholení, vlhko i sněžení, drží celý den a snadno se odličují.


Finální verdikt? Barvou mi víc sedí Dark Chocolate, ale kartáček má lepší Black Tea. Ach, kéž by existoval nějaký mix! A víte, co? On opravdu existuje. Vítězem je proto třetí řasenka, kterou jsem ještě netestovala, ale která má barvu jedné a štěteček druhé - Fruit Pigmented® prodlužující řasenka Dark Chocolate. Na tu se vrhnu zase příště a věřím, že nebudu zklamaná.

Marakujovou řasenku Dark Chocolate doporučím ráda všem, kteří mají rádi tento typ kartáčků. Barva je za mě naprosto skvělá, není to nepřirozená černá, ale taková krásně tmavě čokoládová, která vypadá velmi přirozeně. Řasy dělá husté a dlouho vydrží. Pokud se ale kartáčku bojíte, pak šáhněte po prodlužující řadě - po černé Black Tea nebo hnědé Dark Chocolate. Prodlužující řada dělá řasy o něco delší, ale ne tak husté.  

Chcete ještě vědět, jak dlouho vám vydrží? Marakujovou řasenku používám rok a je furt jako nová. Prodlužující řasenku Black Tea mám asi rok a půl a už začíná trochu vysychat.

Řasenky seženete u Míši v obchůdku Krásná každý den

Jaká je vaše nejoblíbenější řasenka?


Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥