Ultra hydratační pleťový krém s ochranou proti sluníčku


Ohlížíte se někdy do minulosti? Když si vzpomenu, co bylo před pěti lety, kroutím hlavou. Před pěti lety jsem ještě byla na vysoké a v tuhle dobu se vracela ze stáže v Anglii. Vůbec jsem nepoužívala přírodní kosmetiku, tu jsem začala používat až se vznikem blogu. Jela jsem dva pleťové krém od Dermacolu a vůbec neřešila, co v tom je. Až díky Primadonnce jsem začala víc prostupovat do tajů přírodní péče. Jediné, co se skoro vůbec nezměnilo, je to, jak vypadám. Stejná pleť, stejné vlasy, stejná postava. Těch pět let, které jsem péči o svůj zevnějšek věnovala, je opravdu znát. Pleť mám krásnou (trochu se musím pochválit), vlasovou pokožku konečně bez lupů a svědění, jen na tu celulitidu ty zázračné přípravky vůbec nefungují. Pořád je toho ale spousta, co ještě neznám, co jsem nevyzkoušela a co mě teprve čeká. Novinkou v mé koupelně je značka Resibo, kterou jsem dostala na vyzkoušení od holčičího týmu NuSpring. V recenzi si popovídáme o Ultra hydratačním pleťovém krému SPF 10.


Na první pohled mě zaujal papírový obal a nádherný barevný design. Barvičky já ráda a tohle je opravdu koupelnový klenot. Z tvrdého kartonového obalu jsem nadšená, protože je to ohromně praktické. Holky z NuSpring hodně myslí na ekologii a udržitelnost a tahle skvělost jim nahrává do noty - krabičky většinou vyhazuju, ale tenhle obal jsem si nechala, ve větším mám propisky a v menším víčku "koupelnové serepetičky" - nůžky, pinzetu, malé štětce, mastičku... Samotný krém je v plastové tubičce s pumpičkou, pumpička se dá odšroubovat (to jsem zjistila až teď) a vůbec nechápu, na jakém fyzikálním kouzlu funguje. Nemá totiž takovou tu hadičku, ale jsou to takové "stoupačky", které s každým pumpnutím vyjíždějí nahoru. Po dopotřebování krému mi tak zůstane čistá prázdná lahvička, kterou si taky nechám - na malou kytičku, na zakořenění, na propisku, na štětce...


A ten kytičkový barevný design? To je tak hezké! Jsem z něj fakt nadšená, hrozně se mi líbí, jak je to jednoduché, ale přitom ohromně efektní. A to jsem ještě nezačala ani chválit samotný krém. Ten voní jako jemná růžová zahrádka, jako takové lehce sladké pohlazení. Stejný pocit mám i na tváři, krém je načechraný, jemný, hebký a dobře se roztírá. U toho roztírání a dávkování je potřeba vychytat svou dávku a dobře rozetřít. Krom vší další chvály totiž krém obsahuje i ochranný faktor proti sluníčku SPF 10 na minerální bázi. Minerální faktor tvoří na pokožce ochranný film, který sluneční paprsky odráží a nepropouští (což je samozřejmě lepší, protože víme, že sluníčko už taky není tak "bezpečné", jak bývalo). Kdo miluje minerální opalovací krémy, ten ví, kdo ne, tak slyšte slyšte - tyto krémy mohou tvořit bílou vrstvu, která se lépe či hůře vstřebává. Pleťový krém obsahuje jen desítku a jen trochu, tudíž vám bílý obličej neudělá. Když jsem ale dala moc velké množství, na okrajích tváře jsem trochu bílého nerozetřeného filmu našla. Ideální množství pro mou pleť je cca 3/4 jednoho pumpnutí, ani nedopumpnu do konce. Je to takový malý hrášek.


Co dalšího nám krém slibuje? Velkou hydrataci a zároveň ochranu proti vnějším vlivům. Krém obsahuje 14 supr složek, které bombastický výkon zajišťují. Je to třeba arganový olej (kosmetické zlato), extrakt z rebarbory (ten vidím v kosmetice poprvé), extrakt z modřínového stromu (cožé, to taky vidím prvně), kyselinu hyaluronovou (anti aging zázrak), mandlový olej, extrakt z kořene řeřichy (babička kořenářka se tu vyřádila), olej z manuky a směs za studena lisovaných olejů Omega Plus. Kytičkové přísady jsou opravdu nevšední, kroutím hlavou a jsem ještě nadšenější.


Jaký krémík na pleti je? Příjemný, snadno se vstřebává a pleť je po něm hladká, vyživená a vůbec se za celý den nevysušuje, takže nemusím znovu přemazávat. Mám pocit, že účinkuje mnohem dýl a někdy, když se vrátím domů pozdě a padnu rovnou do postele, si ani nemusím pleť mazat znovu (jojo, já vím, tohle zrovna není ukázkový příklad, ale mě vám to tak překvapilo! Samozřejmě za předpokladu, že nejste nalíčení a neodličujete se večer, to je pak potřeba namazat vždycky).


Krém je 100% veganský a obsahuje 95,6% přírodních složek. Co jsou ta 4,4 procenta, to netuším. Co ale dobře tuším je to, že jsem si ho zamilovala a je pro mě o to speciálnější, že má navíc tu ochrannou vrstvu proti sluníčku. Vůbec by mi nevadilo, kdyby to obsahovaly všechny moje krémy, zvlášť teď, když sluníčko konečně přebírá nadvládu a hřeje pěkně. Dokonce mám i pocit, že jsem při tom svém přebíháním po městě tam a zpět už nějakou barvičku chytla. A další dokonce - já se dokonce líp opaluju, když ty sluneční krémy nosím a poctivě se mažu. Zatím jsem to ještě neudělala, ale chystám se krém časem máznout i na ramena (na dekolt a krk mažu vždycky).


Testuju ho na den přesně 3 měsíce, používám každý den ráno a občas i večer nebo přes den, když si dám sprchu, a jsem teprve v polovině! Výdrž je teda fakt parádní, tu musím vyzdvihnout taky. Komu se nechce číst celá recenze, tak na závěr malé shrnutí - nádherný design, luxusní pumpička, skvělý využitelný papírový obal, SPF 10 proti sluníčku, velká hydratace, jemná sladká vůně a příjemná hebká pleť poté. Za mě velký dobrý a s radostí doporučuju dál.

Ultra hydratační pleťový krém SPF 10 od Resibo seženete v obchůdku NuSpring.


Jaký krém na pleť momentálně používáte?



Komentáře