NEJLEPŠÍ věc na rty ve vesmíru! (čestný pionýrský) - Olej na rty Joik


"To mám za to, že si kupuju něco, co nepotřebuju!" nadávám si a mažu si na rty prakticky všechno, co mi přijde pod ruku. Mám tak rozpraskané a suché rty, až to bolí. Loupou se mi a nemůžu je ničím opravit. Na tenhle pocit jsem už dávno odvykla a teď si zoufalstvím skoro rvu vlasy. Po dlouhých letech váhání jsem si totiž pořídila rtěnky Bourjois Rouge Edition Velvet (protože v DMku byla akce 1+1). No a zjistila jsem, že jsou to jedny z nejpříšernějších rtěnek, co jsem kdy na rty namalovala. Ve stejné skupině s nimi jsou i tekuté Nyx a Trend it up...

Tenhle úvod jsem napsala už před rokem a půl a od té doby pravidelně kontrolovala, jestli se už Pečující olej na rty Joik objevil v obchůdku Krásná každý den. Tak moc jsem totiž chtěla vykřičet do světa to, jak je tento lesk a olej v jednom naprosto BOŽSKÝ! A teď se konečně na stránkách objevil a já můžu křičet z plných plic. Prosím, pokud nemáte rádi superpozitivní recenze, tahle pro vás nebude :D Vy ostatní hurá do čtení, připravit peněženky a kupujte na kvanta! 


První odstavec měl pokračovat srdceryvnou historkou o tom, jak mám z těch špatných rtěnek bolestivé a popraskané rty, jak jsem vyzkoušela všechno a až tenhle zázračný olejíček mi je opravil. Ona je to totiž naprostá pravda. Loni na jaře jsem dostala od Míši z KKD takový očuchávací balíček, ve kterém byly věci, které Míša do obchůdku teprve zvažovala. Mezi nimi i tenhle olej na rty (který se teda jmenuje pečující lesk, ale pro mě to bude navždycky olejíček Hululu, protože to estonské slovíčko nedokážu ani přečíst, natož vyslovit). Od prvního použití jsem se do něj zamilovala a chci ho prohlásit za jediné platné funkční kosmetické kouzlo na popraskané a vysušené rty, které funguje! 


Bytelná skleněná lahvička, šroubovací víčko a železná kulička. Pamatujete taky ještě takové ty kuličkové lesky na rty z devadesátek, které se vždycky, ale vždycky vylili a olepili celou kabelku? Tak tenhle to nedělá, olej ven nevytéká vůbec. Na rtech je strašně příjemný a překvapivě hutný, hezky se roztírá, nevytéká ho ani moc, ani málo a na rtech udělá vrstvu, která se pomalu vpíjí. Obsahuje bombastickou olejovou kombinaci - jojobový olej pro hydrataci, monoï olej (směs kokosového oleje a čerstvých květů tiaré), který opravuje buňky, dále pak výtažek z plodů opuncie, který podporuje regeneraci, a nakonec esenciální pomerančový olej, díky kterému má olej lehce nasládlou pomerančovou vůni a který má antibakteriální účinky. Stačí dát dohromady pár složek a zázrak je na světě. Na celé složení koukněte přímo na web Krásná každý den.


Jestli existuje něco, co opravdu, ale opravdu musíte mít, tak je to toto. Pečující lesk na rty od Joik je ta nejlepší investice pro všechny balzámové milovníky a závisláky. O rty pečuje tak intenzivně a opravuje je tak rychle, až se sami nestačíte divit. Já si ho doteď hodně šetřila, aby mi vydržel až do recenze (za rok a půl je hladinka lehce ve středu slovíčka lipoil pod písmenky "oil") a teď se na něj vrhnu s gustem. Mám ho vždycky při ruce a vozím i na cesty, protože opravdu funguje a na suché rty je to zázrak. 

Seženete ho v obchůdku Krásná každý den a doporučuju vzít rovnou dva, tak moc si ho zamilujete ♥ 

P.S.: Pokud byste si ho náhodou nezamilovali, tak mi ho pošlete a já ho "domiluju" za vás :D 



Komentáře

  1. Joik vari ani nema zle vyrobky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak mě si docela nalákala! Až budu potřebovat i něco víc, co najdu na eshopu, tak si ho do košíku přihodím, protože jsem měla pocit, že celou dobu popisuješ mé rty :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zima se blíží, ne potřeba se vyzbrojit olejíčky :D Tak snad ti taky olejík sedne :) Mě překvapivě nejvíc pomohlo nepoužívání nepřírodní kosmetiky a rtěnek, rty se po letech tak samy nějak zregenerovaly a už takový závislák nejsem.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Je moc moc super, Lucinko, nemůžu se ho nabažit a vynachválit :)

      Vymazat
  4. Primadonko,paradni blog! :) K tomuhle olejicku - jako balzamovy maniak :D jsem si ho hned poridila a za me zklamani. Na rtech mi vydrzi velmi kratkou dobu a nemam pocit velke hydratace spis naopak, rty po par dnech mazani zacinaji supinatet....nejak mi nesedi...:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cožeeeee :-O Neeeee!!! :( To se mi úplně rozpadla zem pod nohama. Takové zklamání tě asi muselo moc mrzet, viď? Zkus mu dát ještě šanci, mění se počasí a třeba to bude tvůj podzimní balzám snů! A kdyby ne, napiš mi na mail a odkoupím ho od tebe :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥