Zelené povzbuzující sérum na pleť


Séra na pleť vůbec nepoužívám. Za celý život jsem vyzkoušela jenom dvě. Tak nějak mi přišlo, že je má pleť nepotřebuje. Jenomže když jsem u Míši v eshopu Krásná každý den zahlédla novinku od značky Ere Perez, probudila se ve mně zvláštní touha tohle povzbuzující zelené sérum vyzkoušet. Hlavně proto, že je zelené! Táhlo mě to k němu jako magnet, pár dní jsem o něm přemýšlela, až jsem si řekla, že ho zkusím a zjistím, co je tohle na první pohled zelené smoothies zač.


Nejdřív je potřeba zjistit, na co se pleťové sérum vlastně používá. Sérum je koncentrovaná kosmetická pomůcka, bohatá na výživu a vitamíny. Díky tomu je jeho účinek intenzivnější a účinnější než třeba u klasického krému. Zelené povzbuzující sérum Ere Perez je nabité vitamíny A a E, obsahuje antioxidanty, výtažek z plodu quandong (pouštní růže), chlorofyl, špenátové listy, malinová semínka nebo alfalfa (tolice vojtěška). Dohromady tvoří tahle kombinace ingrediencí úplný super koktejl pro zářivou pleť. Sérum slibuje redukci vrásek, zjemnění kontur pleti a navrácení elasticity. Zároveň pleť zklidňuje, oživuje a hydratuje.


Sérum má bezvadné kapátko, se kterým se skvěle pracuje a společně s pumpičkou a rozprašovačem patří k mým nejoblíbenějším lidským vynálezům. Na jedno nanesení mi stačí pár kapiček, sérum se skvěle roztírá, má velmi jemnou a lehce vazkou konzistenci a během vteřin se vpije do pleti. Nanáším ho ráno a večer, následně používám ještě krém nebo olej. Před prvním použitím jsem byla zvědavá, jestli bude sérum pleť barvit, když je zelené, ale vůbec ne. Ani drobné tečky, které jsou i na fotkách trošku vidět, na pleti nezůstávají a hezky se vpíjí.


Sérum vůbec nevoní. Pamatuju si, jak jsem se před lety setkala s první neparfémovanou kosmetikou a měla pocit, že jí něco chybí. Dneska už parfemaci nevyhledávám, naopak mám k bezvoňavým produktům větší důvěru. Protože ho používám jako podklad pod krém, tak oceňuji, že se díky tomu vůně netlučou. Musím pochválit i bytelnou skleněnou lahvičku. Těhle lahviček mám plnou poličku, povětšinou patří olejíčkům. Tahle je jiná v tom, že má mléčné sklo a žádnou přelepku, nápis je rovnou na lahvičce. Vypadá to nádherně a navíc je fakt bytelná. Už se mi ji povedlo shodit na dlaždičky a naštěstí se nerozbilo jedno ani druhé.


Od první kapky jsem si sérum naprosto zamilovala. Sedlo mi na pleť jako facka a bylo mi hrooozně příjemné. To dokazuje i fakt, že mám poslední kapičky na dně, takhle "rychle" jsem snad nic ještě nevypotřebovala. Mám totiž ve zvyku vždycky něco načít, vypotřebovat do půlky, a pak odložit a začít používat něco dalšího. Takhle to mám často se zkoušící kosmetikou, kterou rozdělám, ale po napsání recenze přejdu na nějakou další lahvičku. Tím, že jsem žádné jiné sérum neměla, jsem mu opravdu vyhradila čestné místo v denní péči. Každodenní používání dvakrát denně mě bavilo a sérum vydrželo tři měsíce, což je hodně dobré. Dala jsem si od něj dvě pauzy. Po měsíci a půl na týden, a to se mi pleť trošku zhoršila, udělaly se mi takové ty malé pupínky, jako když je horko nebo sním moc čokolády. Pak jsem se sérem pokračovala až doteď, kdy už týden a půl sérum nepoužívám, abych viděla, co se stane, ale pleť září dál. Pokud tedy sérum vypotřebujete až do konce, za odměnu vám bude samostatně fungující hydratovaná krásná pleť a doufám, že účinky ještě nějakou dobu vydrží. Na začátku jsem měla trochu obavy, jak bude pleť reagovat, jestli si bude zvykat, jestli se zhorší a pak zlepší, ale nic takového se nekonalo. Okamžitě se začala jen zlepšovat. 


Od prvního týdne používání jsem měla pleť zdravější a vypadala svěžejší, méně unavená. Během dalších týdnů jsem cítila, že je mnohem lépe hydratovaná, snížila jsem i dávku denního krému, stačilo mi pak nanést fakt jen trošku. Tříměsíční výdrž při opravdu pravidelném používání mi přijde hodně dobrá, účinky splnilo na jedničku. Pleť hezky září a je opravdu taková povzbuzená. Nemám sérum moc s čím porovnávat, ale moc ho chválím a pokud vás taky zelená lahvička láká, vyzkoušejte, nebudete litovat. 

Zelené povzbuzující sérum na pleť quandong od Ere Perez seženete u Míši v obchůdku Krásná každý den



Komentáře

  1. Brr, ta barva...☺♥, séra jsem začala používat před nějakou dobou, sice ne stále, ale moc mi vyhovují a mojí pleti dělají dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nalákala právě ta barva :D Nevím proč, ale hrozně se mi líbí. Určitě si několikrát do roka udělám takovou sérovou kúru, abych pleti dodala vitamíny :)

      Vymazat
  2. Aka je plet po naneseni? Mastnejsia alebo ako keby clovek ani nic nepouzil? Da sa pouzivat aj bez kremu, alebo oleja?
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jedno, ani druhé :) Po nanesení je pleť hezky vyživená, je znát, že se něco použilo, není mastná, sérum se úplně vpije. Je to takový vyživený pocit, po nějaké době asi můžeš přeskočit olej nebo krém, já je ale dávám. Někdy ale třeba až po půl hodině.

      Vymazat
  3. Séra jsem začala používat teprve nedávno, ale tohle vypadá o dost líp :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Zelené sérum vidím poprvé, ale proč ne? Píšeš o něm moc hezky. Nějaké ty séra jsem už měla, ale momentálně žádné nepoužívám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem viděla zelené sérum poprvé, zatím jsem znala jen průhledná. Právě tou zelenou mě zaujalo, vypadalo tak svěže a šťavnatě :D A nezklamalo :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥