Kávové tělové máslo od Alverde


Jednou z věcí, kterou Alverde umí, jsou tělová másla. V přední linii stojí kultovní máslo makadamiový ořech, které připomíná (vzdáleně) marcipán s cukrovou vatou. Ten se dá sehnat i na zkoušku v malém balení a ráda ho tak naděluji přátelům. K minulému Ježíšku jsem dostala limitku s vůní kávy, která mi vydržela až doteď. Hodně jsem si ji totiž šetřila. Svou hutností mi vyhovuje spíš na podzim a během zimy. 


Alverde má dvě základní vůně a voní tak skoro všechno - první je vůně podivných citrusů, druhá je právě zmíněná nasládlá marcipánová. Kávové tělové máslo voní podobně, ale v trochu nižších vonných tónech. Je to hezčí vůně až se závanem čokolády. 


Konzistence je jemná, příjemně hutná tak akorát, hezky se vstřebává a na pokožce se jemně rozvoní. Příjemná je nejen na tělo, ale i na ruce. Na obličej jsem ho nezkoušela, na to mi přijde hustý až moc.


A to je vlastně všechno :D Na takhle krátké recenze nejsem zvyklá, ale nevím, čím víc bych vás ještě zdržovala. Tělová másla od Alverde jsou taková stálá dobrá klasika, která je hezká jako dáreček, nebo pro samu sebe jen tak pro radost. Čas od času se objeví ve voňavých limitkách a velmi často to jsou hodně povedené tělové péče.

Máte rádi tělová másla?


Komentáře

  1. 😇👍🛒 Tělové máslo vypadá skvěle, určitě děkuji za inspiraci. Krásný poslední adventní víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně voní a je tak akorát hutné ♥ Krásné svátky, Eričko :)

      Vymazat
  2. Mám ráda tyhle tělová másla od Alverde. Zvyknu si kupovat jejich vánoční limitky. Většinou mají i krásné balení. Jen letos jaksi nestíhám a ani nevím, jestli nějakou pěknou sadu mají v nabídce.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nevím, jestli nějakou vánoční limitku mají, ani jsem se nekoukala, jak toho mám pořád doma kupy a kvanta :D

      Vymazat
  3. Děkuju za racenzi, Primadonnko! :-) Akorát jsem teda čekala, že to bude nějaká kávová nálož, kterou se ráno pomažu od hlavy k patě. Takhle se dvojitému kafi prostě nevyhnu! :-D Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nálož je to velmi malá :D Dvojité kafe bohužel v životě zůstane :( :D Spíš si říkám, že kdyby kosmetika voněla ještě opravdověji (třeba ten kávový peeling od Joiku), tak mě to tak povzbudí, že si dám ne dvě, ale osm :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥