Papa 2019 + Kam se sunou lifestyle články?


Za okny už několik hodin práskají ohňostroje. Do půlnoci zbývají dvě hoďky. Za chvíli to vypukne naplno. Já mám ale pocit, že nový rok, nová energie a nový život začal už před 14 dny.

V pátek 21.12. jsem se probudila už před sedmou ráno (už, protože si jako freelancer můžu dovolit vstávat až o půl deváté). Zapnul se mi mozek a už nedokázal vypnout. Hlavu jsem měla plnou obav z toho, co nemůžu ovlivnit, už vůbec ne den před začátkem vánočních prázdnin. To, že se člověku čas od času zatřese země pod nohama, je normální. Důležité je to celé ustát.

Od půlky prosince cítím novou energii. Cítím, že to, co se letos chystalo, se v příštím roce konečně začne dít. Na plné obrátky a plnou parou vpřed. Cítím, že vesmír, Buddha, Bůh či kdo nám fandí a nahrává na smeč. Bude to dobré, rychlé a zběsilé. 

S těžkou předvánoční hlavou tápu v celé své existenci. Zazvoní mi telefon (volá pán z Lega) a znovu slyším to, co v životě už několikrát - že jsem overqualified, překvalifikovaná. V tu chvíli se mi po tváři rozline úsměv a konečně mi to dojde. Jak moc se podceňuju, jak nízko mířím, jak moc si nevěřím. Dojde mi, že mám na všechno, co si umanu. Že bych měla mířit mnohem výš, ne níž. K tomuto bodu jsem se snažila dojít už hrozně dlouho a "povedlo" se mi to jen ve chvilkách "vyhecované odvahy". Ale teď, teď jsem to konečně uslyšela a přijala naplno. Jakmile si uvědomíme svou hodnotu, jsme nezastavitelní.

Kéž je pro vás rok 2020 plný splněných snů, překonání překážek a krásných chvil. Kéž si všichni začneme vážit svých dobrých stránek a nehněvat se na ty své špatné. Ať se máme stále čemu usmívat a v duši nám září celé moře hvězd.

Na začátku podzimu jsem sjednotila Instagram, na začátku zimy rozděluji blog (o ou) a lifestyle články přesouvám na adresu veronikarei.blogspot.com. Proč? 

Dlouho jsem byla zaseknutá v psacím bloku a chtěla jsem psát to, co mi jde nejlíp - myšlenkové průtrže, mileniálsky hluboké texty a tak vůbec. Na Primadonku se mi to psát nechtělo. Až před pár dny jsem se dokopala k přehození "knížkového" blogu ze shoptetu na blogger (protože to tu mám ráda a ve vyhledávačích to funguje líp) a došlo mi, že nemá cenu si hrát na nějakou marketingovou fiflenku (na což jsem si původně pomýšlela). Mnohem šťastnější budu sama sebou. Ten pocit úlevy byl k nezaplacení.

Budu ráda, když se na mě přijdete podívat i tam. Chystám se na články ze života, o spisovatelském světě, marketingu, psaní, sociálních sítích a tak vůbec. Od nového roku tomu všemu dám (po své potřebné insta a fb očistě) nový dech, podobu a tvar. Těším se jako malá. Po dlouhé době mě zase baví psát ♥



Komentáře

  1. Určo budu sledovat a přeji v novém roce jen to nejlepší jak na poli spisovatelském a blogovém, tak i v soukromém :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, už tam běžím! Ať se ti daří v novém roce! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥