Bioaktivní pleťové sérum s vitamínem C od Saloos


Na Vitamín C bioaktivní sérum jsem byla fakt zvědavá. Mám totiž pocit, že je moje pleťová péče oproti jiným fakt basic. Nejčastěji ošplouchnu pleť vodou, namažu krémem a nazdar bazar. Občas si dám ve sprše peeling a když cítím přílišnou mastnotu, tak umyju čistící pěnou. Nelíčím se každý den, takže pleť ani denně nečistím odličovátky. A přesto (nebo právě proto) je mé pleti dobře. Čím jsem starší, tím méně kosmetiky a malovátek používám. A tím méně se mi ucpávají póry a dělají pupínky.
 

Přírodní kosmetiku používám už deset let a podezřívám ji, že mi zachovává baby face. Však taky o těch deset let méně vypadám. Ale vím, že musím pleti čas od času dopřát nějakou pořádnou výživu. Českou přírodní kosmetiku Saloos miluju, často ji mají lidé spojenou s různými olejíčky (třeba éterickými do aromalampy). V posledních letech značně rozšířili sortiment i o různá mazání a péči o pleť. Vitamín C bioaktivní sérum jsem dostala na vyzkoušení. Zaujalo mě na první dobrou a na testování jsem se moc těšila.

Sérum je bez vůně lehce nažloutlé barvy. Nanáším ho na vyčištěnou (ehm vodou ošplouchnutou) pleť, nechám vstřebat a pak ještě nanesu krém. Pocit po nanesení séra je příjemný, pleť mi přijde lehoučce stažená, hladká a vyživená. Sérum není mastné, skvěle se vstřebává a na pleti nezůstává žádná nepříjemná vrstva. Mám spíš sušší tvář, takže mi vyhovuje hutnější péče (hlavně přes zimu) a do lehkých krémů přidávám pár kapek oleje. Sérum je skvělé právě i pod lehčí krém, mám pak opravdu pocit vyživené a nasycené pleti.

Vitamín C bioaktivní sérum slibuje dodat pleti svěží vzhled. Je taky plné antioxidantů, díky kterým vypadá pokožka více rozjasněná a mladší. K tomu sérum obsahuje taky booster Raykami z japonské rostliny Artemisia capillaris, který pomáhá snižovat počet pigmentových skvrn. Pravidelné používání séra pomůže předcházet stárnutí pleti, napomáhá hydrataci pokožky a díky obsahu aloe vera také povzbuzuje přirozenou regeneraci.

Po měsíci používání mám následující závěry:

  • Za celý měsíc se mi neudělal jediný pupínek (ani když jsem měla víc stresu, jedla víc čokošek nebo během PMS).
  • Lidi mi začali říkat, že mám rozzářenou pleť. A to i ve dnech, kdy se cítím pod psa.
  • Mám večer méně pocit suchosti a stačí mi pleť namazat jen ráno a večer (někdy jsem přemazávala i během dne).
  • Vypadám pořád mladší a mladší :D
Za mě je Vitamín C bioaktivní sérum od Saloos opravdu povedená péče. S každým novým produktem mi sortiment Saloos přijde víc a víc luxusnější a toto sérum bych rozhodně zařadila mezi ty nej věci. Plánuji ho zařadit mezi dárečky, které koupím svým blízkým, protože jsem si ho vážně zamilovala. Doporučuju všema deseti!

Používáte séra? Jaká je vaše pečující rutina?


Komentáře