Regenerace svalů - hořčíkový olej od Saloos


Pokud to o mně ještě nevíte, tak teď se to dozvíte. Nejsem žádný sportovec (čtenáři překvapeně vydechnou). Jako malá jsem vystřídala spoustu různých kroužků, začínala jsem klasicky na tanečkách a gymnastice, chodila na step, na basket, na judo, na kickbox (to jediné mě bavilo a baví doteď v "holčičí" verzi - Les Mills BodyCombat. Pokud to ještě neznáte, tak Les Mills jsou cvičení na hudbu a je to fajn, tenhle program k nám přišel z Austrálie a už ho najdete i ve fitkách. Nebo jako já doma s videem na počítači :D To se dá totiž stopnout, když nemůžete popadnout dech). Čas od času (tak třikrát do roka) jdu běhat. Co nejčastěji se ale snažím cvičit jógu, alespoň párkrát do týdne. Musím. Když necvičím vůbec, tak mě bolí záda. Mám nějakou malou skoliózku a bez cvičení si přijdu jak stoletá babička.


Tímhle úvodem jsem chtěla říct, že nejsem asi úplně ideálním testovačem pomocníka na regeneraci svalů po sportu. I přes to (nebo právě proto) jsem o Hořčíkový olej od Saloos poprosila. Něco mě na něm totiž fascinovalo. Je letošní novinkou a doporučuje se po fyzické zátěži proti bolesti svalů a křečím, odstraňuje napětí, snižuje únavu a vyčerpání. Ve složení najdeme čisté magnesium z mořského dna Zechstein. Pomocí rozprašovače se aplikuje přímo na pokožku.


Hořčíkový olej mám doma od května, což bylo zrovna období mých tří výběhů ven. Běhám docela ráda a olejíček byl takovou mou malou motivací zvednout zadek a protáhnout nohy. Jak jinak bych ho totiž mohla vyzkoušet?

Bývaly doby, během puberty a dospívání, kdy jsem sportovala o trošku víc (myslím, že to byly mé dva roky kickboxu) a mívala jsem ve svalech křeče. V noci jsem se častokrát vzbudila s křečí v lýtku. Kdo tyhle křeče zná, tak ví, jak hrozné to je, měla jsem vždy pocit, že mi bolestí praskne noha. V takovou chvíli se nedá dělat nic jiného, než vydržet a počkat. Teď bych si navíc mohla na místo jako akutní pomoc dát hořčíkový olej. Na křeče mi trocho pomáhalo pití Magnésie, intenzivnější protahování (proto ta jóga) a hlavně správné boty.


Zpátky do přítomnosti. Unavené nohy jsem po běhání vždycky nastříkala hořčíkovým olejem a mám několik poznatků. Ten nejdůležitější je fakt, že to funguje. Ani se u toho nedá moc polemizovat, jako u kosmetiky. Toto je lék, léčivý zachránce a prostě funguje. Pokud sportujete víc, pořiďte si ho, pomůže vám předejít křečím a rychleji zregenerovat namožené svaly. Druhý poznatek je ohledně aplikace - nedávejte ho na čerstvě oholené nohy, pálí to. 

Konzistencí mi připomíná vodou naředěné squalane (suchý olej). Je suchý a zároveň mastný, hezky se vstřebává a při promasírování budete mít na rukou pocit, jako byste tam měli křídu (horolezci a sportovci budou znát z mazání rukou magnésiem, aby se nepotily). Geniální rozprašovač usnadňuje aplikaci na stotisíckrát.


Verdikt je ohromně jednoduchý - funguje to, rychle a intenzivně. S regenerací a uvolněním svalům pomáhá Hořčíkový olej okamžitě. Je praktický s sebou do posilky, na cestování, na hory (uf, jak bolely nohy vždycky na lyžáku), na letní vycházky po horách... Všude. Používat ho můžete na celé tělo a uděláte dobře, když ho budete doma pro všechny případy mít. Za mě je to jeden z top Saloosích produktů. Jakmile má totiž něco přesah přes "krásu" a je to užitečné, získává u mě prostě vyšší hodnotu. Stejně boží je třeba Extrakt z grepových jader, který je za mě nej přírodním lékem a imunitním boostovačem na všechny zimní moribunduse. Tyhle dvě věci by neměly chybět v žádné lékárničce.

Moc děkuju Saloos za báječnou věc k recenzování! Na hořčíkový olej koukněte sem a po něm se koukněte v drogérkách, zdravých výživách a na internetech.

Sportujete? Co, jak a kde?


Komentáře

  1. Mám ho doma také, ale asi jediná s ním moc spokojená nejsem, mám totiž docela citlivou pleť a moje pokožka reaguje červenáním bohužel, jinak vliv to má dobrý :) Každopádně jsem byla nucena podarovat maminku a ta je na 100% spokojená.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Také ho mám doma, ale zatím jsem ho použila jen párkrát. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som z tohoto druhu produktov trochu v rozpakoch. Predsa len, ak ma nieco prenikat az do tela, nemalo by to byt evidovane ako liecivo a nie ako kozmeticky produkt? A ak je to kozmetika, ktora do tela prenika, tak potom do tela prenikaju aj ine zlozky kozmetiky ako napr. konzervanty, vonne zlozky a ine nie prave zdrave latky. No neviem veru co si mysliet.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥