Vůně So Elixir od Yves Rocher aneb La Vie Est Belle a Black Opium v jiném kabátku



V dávných dobách, když jsem toho ještě moc nevěděla o přírodní kosmetice, jsem byla asi půl roku intenzivně zamilovaná do značky Yves Rocher (než jsem zjistila, že to s přírodní kosmetikou nemá nic společného a jen můj mozek pěkně zgreenwashingovali). Vyzkoušela jsem od nich spoustu věcí, všemožné sprchové gely (ty jsou fajn), krémy na pleť (z nichž jsem měla peorální dermatitidu já i mamka), dekorativku (nikdy víc) a taky parfémy a vůně. Ty jediné jsou pro mě tak dobré, že je používám dodnes jako jediné YR produkty. Našla jsem v jejich nabídce totiž velmi levnou variantu proslulého parfému La Vie Est Belle, který rozeznám na ulici (na každé třetí ženě, žejo) a Black Opium, které je prostě nádherné a luxusní. Když se spojí tyhle dvě sladké a omamné legendy dohromady, vznikne So Elixir Bois Sensuel.


Skleněná lahvička se mi (chvilka napětí) líbí, hezky padne do ruky, je hladká, logická, dobře se drží. Líbí se mi i karamelovo medová barevná kombinace se zlatým vrškem. Celé to ve mně evokuje džina v láhvi, orient, vlahé noci na poušti za svitu svíček a těžkopádné vůně vanilky a kadidla.


Vůni jsem naznačila už výš. Je kombinací vonného dřeva, vanilky a pačuli. Lehkost dodává kosatec. Dohromady to dává nasládlou a středně těžkou vůni dálek, časem zažloutlých pohledů a snění o orientu. Když vedle sebe čuchám Black OpiumSo Elixir Bois Sensuel, na začátku štipká So Elixir v nose, ale během několika vteřin se vůně ustálí a rozvine. Black Opium voní hned celistvě a ne tak rozpolceně. Výsledná sjednocená vůně je ale téměř totožná. Čuchám lehké rozdíly - Black Opium je kompaktnější, celistvější a dospělejší. So Elixir k tomu směřuje taky, ale občas jsou v něm patrné kytičkové a lehčí jasné výstřelky nevyzrálosti. La Vie Est Belle jsem nikdy neměla, ale vždy po ní toužila. Z té si bere tu nádhernou lehkost vanilky a sladkého pudru. 


Kdybych si měla vybrat a cena nehrála nikdy roli, vždy sáhnu po Black Opium. Ale proto, že So Elixir bývá často součástí různých kuponů Yves Rocher a dárků k narozeninám, tak se vyplatí si na ně počíhat - seženete pak skvělou vůni s celodenní výdrží za pakatel. Moje úplně nejoblíbenější věc na tom ale je, že se prodává i ve 30 ml verzi, kterou nosím permanentně v kabelce, během dne se můžu převonět a vydrží mi až do večera. Kromě této "hnědé" verze jsem vyzkoušela ještě fialovou a očuchala zlatou, ale nejvíc mi voní právě tato.

Znáte vůni So Elixir? Jaká je vaše každodenní voňavka?



Komentáře