Můj červen v obrázcích


"Co jsem vlastně dělala v červnu?" říkám si, když si prohlížím fotky a hledám něco, co bych vám mohla ukázat. Můj červen byl oproti ostatním měsícům docela spokojený a pracovní. Nebyla jsem v žádné kavárně, ani v restauraci, absolvovali jsme jednu svatbu, ze které nemám ani jednu fotku, protože ta atmosféra byla tak nádherná, že jsme telefony odložili a jen si užívali toho, že neprší, že jsme spolu na čerstvém vzduchu a je nám hezky.


Hlavní událostí, na kterou jsem čekala netrpělivě celý rok, byla výstava sukulentů v botanické zahradě Přírodovědecké fakulty UK. Výstavy v botanické nejsou zase až tak moc dobré, ale tahle za to stojí (asi proto, že se jedná o soukromého vystavovatele). Má krásné pohádkové krajinky a k tomu prodej naprostých lahůdek za lidovou cenu. Ani nechtějte vědět, kolik jsem tam nechala. :D


Taky jsem se po delší době vydala do Rossmanna prozkoumat nabídku jejich přírodní kosmetiky. Trošku mi zavání greenwashingem, protože u spousty produktů v "zelené sekci" přírodní složení nebylo. Protože vypadám velmi podezřele, tak mě už od vchodu hlídal místní hlídač a nervózně přecházel za mnou, když jsem jednotlivé lahvičky zkoumala. To mě lehce urazilo a o to dýl jsem tam stála a nenechala se znervóznit. Nakonec jsem si přeci jen vybrala a do zásoby vzala a i boží sladič agávový sirup.


Taky nám začaly zkoušky z orchestrem. Karanténa nám je i s plánovaným koncertem překazila a chuť hrát jsem neměla, tak jsem po dvou měsících zase rozhýbávala prsty. Kdo neví, na co hraju a jaké s tím mám trápení, měl by si přečíst Zbožňuju tě navždy. :D 


V červnu jsem taky konečně dostala termín rehabilitací, na které jsem čekala od prosince (!!!). Od hraní jsem si uhnala přetížené svaly a křeč. Akorát bych jich teda potřebovala tak pětkrát tolik, abych se všechny cviky správně naučila. S měnícím se počasím mi taky bylo regulérně blbě. Na změny tlaku trpím (hlavně, když leze sluníčko), ale už dlouho mě to nepoložilo tak, že jsem si musela na zbytek dne lehnout a jen čekat, až se přestanu motat. Podezřívám ale částečně i bloky v krční páteři, protože se motám trochu dodnes. Zdravotní pokračování v červenci.


Kolísající tlak zachraňuji kávou a pokud sledujete můj IG, tak vám neuniklo, jak jsem roztavila svou mokakonvičku. Na můj pláč se mi ozvala insta-známá Martinka, že jednu moka konvičku doma má, nepoužívá a ráda dá. Tak jsme se poprvé potkaly naživo asi na pět minut a konvičku jsem si slavnostně odnesla domů v kapse u kabátu.


Ezo stránka mé osobnosti se nejvíc týká bylinkování a vlivů úplňků ("Takys nemoh večer usnout? No jo, dyť byl úplněk!"), duchů, entit, příšer a dalších věcí se docela bojím a snažím se jim "vyhnout". Letos jsem poprvé vykuřovadlem vyháněla zlé energie ve svém starém dětském pokojíčku. Protože se mi od té doby spí na návštěvách líp (a protože jsem to šalvějové vykuřovadlo nechala prozřetelně tam), smotla jsem si vlastní z bylinek, co mi rostou na balkóně. Chtěli byste návod?


V červnu jsem víc pracovala (juchachááá) a na schůzky se vymóďovala. Ve výtahu jsem si chtěla dát namalovanou selfí, ale vypadám spíš životem strhaně a unaveně.


Po delší době se mi ozvali taky z obchůdku NuSpring, jestli nechci něco vyzkoušet. Vybrala jsem si strašně boží věci a už teď můžu říct, že jsem z nich minimálně trochu nadšená. Dlouho byl na mém wishlistu deouš Ben & Anna a pro srandu králíkům jsem vyzkoušela i testovací pásek na určení tvrdosti vody. A musím říct, že nás to s Kocourkem docela překvapilo. Víc o nich v samostatných recenzích.


Takový byl můj červen. :) Co vy? Jak jste si přelom jara a léta užili?


Komentáře

  1. Ta výstava sukulentů musela být nádherná. Určitě bych si taky něco odnesla domů. A ten návod by byl super. Mně měsíc červen utekl docela rychle a nestalo se v něm nic tak výjimečného, co by stálo za zmínku. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to krásné, moc! Hlavně ji o měsíc posunuli, tak jsem se už nemohla dočkat :D

      Vymazat
  2. Heh, na té výstavě sukulentů jsem se taky omylem ocitla a měla jsem co dělat, abych ji tam celou nevykoupila!

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omylem? :D Jak se dá jít omylem na výstavu? To musel být skvělý zážitek. No, já byla dvakrát, protože poprvé jsem si vzala jen menší sumu, abych neutrácela... a pak musela přijít znovu :D

      Vymazat
  3. Milá Verů, moc krásný článek, potěšil a i inspiroval. Do Rossmanna zajdu, o to raději. Bylinkový smotek by mne osobně moc zajímal. ☺♥ Krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Výstava sukulentů, mám pocit, že jsem taky na ní někdy byla a ještě ráda vzpomínám na arboretum :)

    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥