Antibakteriální přírodní sprej na ruce


Tak já vám lidi nevím, jak to teda bude. A co vlastně je. V jednu chvíli se už raduju, že můžu odložit roušky, v tu další si radši dělám střih na nové, protože to v půlce léta vypadá (alespoň v médiích) zase trochu nejistě. V plnějších autobusech i tramvajích si ji už zase nasazuju a v kabelce vždycky nosím antibakteriální sprej nebo gel. A rukavice, ty si začnu zase přibalovat (koupila jsem si bavlněné kosmetické v DMku za 40 korun - až tam pro ně půjdete, vezměte si rovnou i vychytávku z dnešní recenze, mrk mrk). Během karantény mi od Saloos přišel balíček a v něm Antimikrobiální čistící sprej na ruce Dermsanit. V tu dobu byly všechny antibakteriální přípravky vyprodané a musím říct, že to pro mě bylo jednak nádherné gesto a druhak docela záchrana. S Kocourkem jsme si půjčovali malou lahvičku antibakti gelu, kterou jsem měla už z dávných dob. Měla jsem dost strach, že nám dojde, celá mediální masáž byla velká a já sháněla po všech četech. A Saloos přišli s řešením ve spreji, které miluju. Tip na úvod - pokud nosíte batohy, dejte si sprej do nějaké vrchní kapsy (nebo do takových těch bočních síťovaných), já ho nosím i bez té plastové ochranné čepičky - pak stačí jen stlačit, nastříkat na ruce, nikde se nemusí nic složitě šroubovat a je po bacilech.


Co to ten Dermsanit vlastně je? Je to přírodní čistící sprej na ruce s antimikrobiálním účinkem. Po prvním nastříkání mě nadchly hned tři věci - jednoduchá aplikace, nádherná citrusová vůně a nelepení. Mám z bezobalového obchodu jeden přírodní antibakteriální gel, který taky krásně voní, ale při použití většího množství strašně lepí a dělá dokonce takový bílý povlak na rukách. Dermsanit nelepí, naopak ruce vydezinfikuje, odpaří se a je fuč. Zůstane jen čistota.


Základem složení je alkohol, ten tvoří 70 %, dále je tam glycerin, který slouží proti vysušování rukou. K dovršení a pro příjemnou citrusovou vůni je tam přírodní esence litsea cubeba. Balení ve skle mi nejdřív přišlo trochu nepraktické a bála jsem se, že se trochu pronese, ale není tomu tak. Rychle jsem se s ním sžila a beru si ho s sebou mnohem častěji než gely v plastových lahvičkách. 


Víte, co je na něm ale úplně nejlepší? Rozprašovač! Geniální! Aplikace je strašně jednoduchá, rychlá a nemusím se dotýkat celé lahvičky, jen rozprašovače (pokud ho mám umístěný nějak chytře v kapse batohu). 


Jak moc kdejakého mikroba zničí nedokážu posoudit, to jsou asi takové mikroskopické události, které na rukách nevidím. Co ale můžu potvrdit je příjemný pocit čistoty, nevysušování, nelepení a krásná vůně. Jeho použití je rychlé, účinné a bezoplachové. Mně osobně dodává takový uklidňující pocit bezpečí a komfortu. Mám ho spotřebovaný ze 35 % a nosím ho s sebou všude, on se totiž při tom cestování dost hodí. Antibakteriální gely jsem nosila vždycky a ruce si umývám hodně už z doby ptačí chřipky a žloutenek, které lítaly světem když jsem byla na střední. Je to takové melancholické doporučení, ale je lepší být připraven než překvapen. Dermsanit seženete na stránkách Saloos a v drogériích.


Komentáře

  1. Tento sprej sa v súčasnej dobe určite veľmi zíde :) Ja zväčša používam klasické antibakterálne gély :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  2. Od Saloosu už jsem měla kde co, ale tohle ještě ne :-) je to moje snad nejpoužívanější z značka, hlavně oleje na odličování a královské péče miluju :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥