Šlehané tělové máslo z damašské růže


Šlehané bio růžové tělové máslo. To je tak silný název, že vypovídá snad o všem! V mých představách se vznáší obláčky z cukrové vaty, kopce jsou z našlehané jahodové šlehačky a v řekách teče růžový milkshake. Asi mám chuť na cukr :D Saloos letos představili spoustu novinek, jednou je i řada šlehaných tělových másel, do které jsem se absolutně zamilovala. Pokud jejich oleje znáte, tak víte, že se jedná o hooodně kvalitní produkty. Másla jsou ještě na vyšším levelu blaha. Jako první jsem zkoušela švestkové tělové máslo, po kterém se můžu uslintat (ach, marcipán!), jako druhé pak růžové, o kterém si povíme dneska.

Základem celého blahodárného zážitku je luxusní našlehaná struktura, která při doteku praská a taje - tak je jemná a hebká, jako peříčka, heboučká koťátka a ta nejjemnější šála, do které se zachumláme. Struktura je podobná našlehané šlehačce nebo bílkům, ale je tužší, protože obsahuje oleje. Základem je bio bambucké máslo, které je zázrak pro pleť samo o sobě. Druhou lahůdkou je olej z bio damašské růže - pro pár kapek oleje je potřeba až deset tisíc okvětných lístků, proto je tak drahý a ceněný. K tomu ze složení vyčtu makadamiový olej, sezamový olej, mandlový olej, extrakt z heřmánku a squalane. Božskost!


Vůně! U každého růžového produktu píšu, jak jsem si k růžím v kosmetice musela najít cestu (a jak to docela trvalo). Teď už si je vyloženě užívám - je to ale stopro i tím, že v přírodní kosmetice voní růže prostě jako růže a ne jako umělé mýdlo naší babičky. Růžové tělové máslo voní jako celý růžový sad za sladké noci, kdy bouřka je na spadnutí a růže voní v té největší intenzitě. Je to mocná a opojná sladká vůně, která se na pokožce nádherně rozvoní.


Aplikace nemůže být příjemnější. Teplem kůže šlehané máslo taje a skvěle se roztírá, velmi dobře taky vstřebává. Ano, je mastné, ale ne nepříjemně. Pokožka ho nasává rychlostí blesku. Nikdy se mi nestalo, že by mi mastnota nějak překážela. Nejčastěji si ho dávám večer po sprše, abych byla voňavá do postýlky, nebo ráno, kdy s ním máznu suché nohy. Je to úžasná pečující a zklidňující kosmetika, která zjemňuje, vyživuje, navrací pružnost a hebkost. Pomáhá prý i s jizvami a striemi.

Dobrá zpráva je také to, že je to univerzální mazadlo od hlavy až k patě. Růže jsou moc prospěšné i pro pleť, takže se nemusíte bát pokusů a na tvář třeba jako večerní výživnou péči nanést. Já to vyzkoušela až nedávno a skoro mě mrzí, že jsem si ho nenechala jako noční krém. :D Tak hebkou a jemnou tvářičku jako Šípková Růženka po sto letech vyspání do růžova jsem už dlouho neměla. Pokud na vás jdou s chladnějšími dny taky pocity větší suchosti a napěti, tak na tohle je to opravdový král. Skvělý je i na ruce - to beru jako automatiku, že po namazání vmasíruju do rukou.


Pokud to ještě náhodou není z mého nadšení jasné, tak Bio růžové tělové máslo od Saloos je boží pecka na té nejluxusnější úrovni. Doporučuju všem jako rozmazlovací rituál, nebo jako dárek, za který vám budou obdarované líbat hebké a pružné ruce ještě měsíce po dopotřebování poslední špetičky. Moc doporučuju! A pokud vám zrovna růže nevoní, koukněte po dalších variantách, všechy stojí za to. ♥


Komentáře

  1. Tak to je super. Ruzova vona musi byt krasna.

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá skvěle, akorát já jsem si stále na tu vůni růží v kosmetice nějak nezvykla. Stejně tak nemusím i levanduli.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně ti rozumím, Martinko. Dřív jsem růži v kosmetice vyloženě nesnášela, přišla mi "stařecká, babičkovská, umělá". Pořád to opakuji, ale až s přírodní jsem jí přišla na chuť. A s přijetím toho svého vnitřního ženství :)

      Vymazat
  3. Já měla švestkovou variantu, miluji tu vůni i jejich švestkový olej. Ale růže mi také moc voní, to jsem podědila po babičce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože! Ta švestková je naprosto luxusní, miluju marcipán <3

      Vymazat
  4. Ahoj, mě se moc líbí balení, tak krabička je úžasná. Konzistence a i účinky, jen ta parfemace, já růže prostě příliš nemusím. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krabička je rozkošná, moc se jim povedla. Už přemýšlím, na co ji využiju, až máslo dopotřebuji :) Je zajímavé, kolik z vás růži nemusí :D Naprosto to chápu, je k ní dlouhá cesta :)

      Vymazat
  5. Tak teď si mě na něj docela nalákala. :) Na zimu se mi bude hodit. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥