Chceš být magická BOHYNĚ? Stačí přivonět k jasmínovému zázraku od Almy


Dobrotivý bože! TOTO!!! Už jsem toho vyzkoušela hodně, ale tohle je opravdu ve sférách nebeských. Přísahám na holý pupík, na kočičí svědomí! Přírodní olejový parfém BOHYNĚ prostě musíte mít! 

Doteď jsem neuznávala a nepoužívala žádná jiná vonítka než ta, co mají rozprašovač. Taková ta mazací na pulzní body, to nebylo nic pro mě. Jednak jsem pořádně nevěděla, co to pulzní body jsou (jakože vím, že se dávají vonítka za uši a uklidňující olejíčky na předloktí, ale jestli je to správně, to nevím), druhak mi to přišlo nepraktické a nevěřila jsem, že to provoní celé tělo. Jenže když jsem si prohlížela, co má Míša v obchůdku Krásná každý den za produkty od české značky přírodní kosmetiky Alma, zamilovala jsem se skoro do všeho, nejvíc to těch magických vůní, které kombinují aromaterapii a sílu drahých kamenů. Vybrala jsem si Bohyni. Teda jinak - vybrala jsem si BÝT Bohyní!


Co mě zaujalo na první dobrou je obsidián - kulička parfému je vyrobená z tohoto drahého kamene, vonění je proto celé zahalené pod roušku spirituality. Vůně je popsána jako meditativní, harmonizační a povznášející. Vůni dominuje olej z jasmínu arabského, ve složení najdeme také jojobový olej, santalové dřevo, geranium a grapefruit. Pro mě je to vůně nadpozemská, je velmi silná, uhrančivá a magická. Míša v popisku k parfému píše, že po aromaterapeutické úrovni nás vůně přenáší do svého nitra, je báječná pro ženy, podporuje reprodukční orgány, ulevuje při menstruaci, harmonizuje hormonální rovnováhu, otevírá hluboká témata, podporuje intuici, představivost, prohlubuje smysl pro bezpečí a stabilitu. A všechno je to absolutní pravda.


Když jsem si k parfému poprvé čuchla, věděla jsem, že na to jsem celý život čekala. Miluju vůni jasmínu a v kombinaci se santalovým dřevem je to vůně zemitá, silná, ochranná a plná stability. Jako by to byl kouzelný plášť, díky kterému jsem superžena, nepřemožitelná a silná. Vůně mi pomáhá se sebevědomím a otevírá témata, kterým jsem se radši vyhýbala - jenže teď mám chuť se s nimi vypořádat. Co se týče těch holčičích věcí, o těch jsem za měsíc, kdy k parfému skoro denně čuchám, moc nepřemýšlela - ale teď mi přijde, že na tom něco bude. S hormonální disbalancí bojuju už několik let a ráno jsem si zrovna říkala, jak dobře se cítím, jako by se to pomaličku začínalo srovnávat. Nevěřím, že to je jen náhoda.


Balení je absolutně nádherné, minimalistické a papírové. Co mě potěšilo byl i kusanec obsidiánu, který se mi v této neopracované a přírodní formě líbí, je takový divoký a magický. Je to druh sopečného skla, proto je přiřazený elementu ohně. Je to ochranný kámen před vším zlem, ale zároveň pomáhá špatným lidem v nekalostem, má v sobě takovou dvojitou moc. Přisuzuje se mu moc prolomit bloky a povzbudit logické myšlení. 


Do sféry magična nikoho nutit nebudu, pro mě je to ale něco přirozeného. Odmala jsem milovala drahé kameny, dostávala jsem je od babičky a nosila jako talismany. Vždycky ale zapomenu, jak se jmenují a k čemu slouží :D Takže je nosím podle pocitů a potřeby. Čím dál víc kolem sebe vidím, jak je teď moderní být ezo, ale jak podivně se to vykládá a prezentuje. Loni jsem se svým ezo hodně bojovala, protože jsem měla pocit, že když se neoblékám do béžového lnu, ruce nemám ověnčené náramky a ve vlasech nemám listy, tak vlastně ani taková být nemůžu. Jenže to není o tom, jak se oblékáme, ale jací jsme uvnitř. Možná, že ti s těmi vizážemi sami bojují se svou identitou. Chtěla jsem tím říct, že je to hlavně o vás, o vašich pocitech v nitru. Pokud léčíte neduhy bylinkami, vykládáte si karty, milujete drahé kameny, jste "napojení" na vesmír, ale stejně máte rádi rtěnky, podpatky a vitonky, tak je to úplně v pořádku. Jste to vy a to je nejdůležitější!

Parfém Bohyně pro mě není jen další věcí, kterou jsem otestovala, je pro mě kusem duše, magickou pomůckou na cestě k návratu do nitra a pozvednutí svého ušlápnutého JÁ na světlo. Dává mi sílu a pomáhá cítit se dobře. Nádherná nasládlá vůně jasmínu tomu napomáhá. Aplikace kuličkou mi vůbec nevadí, naopak si to užívám (dávám za uši a na předloktí). Nosím ho v kabelce všude s sebou, velikostí je jako balzám na rty, takže se opravdu nepronese. Díky své konzistenci a pidi množství, které je k navonění potřeba, ale vydrží snad deset let! :D Je to můj talisman a hodně ho miluju. Časem bych ráda doplnila i další roll-on parfémy od Almy - varianty Magická a Láska jsou něco, co hodně potřebuju!

Všechny seženete na eshopu Krásná každý den. Míše bych tímto chtěla moc poděkovat - Bohyně od Almy je opravdu božská!

Máte rádi olejové roll-on parfémy, nebo dáváte přednost těm klasickým?




Komentáře

  1. Já jsem raději za klasiku. Co jsem zatím měla možnost zkusit olejové, tak dost lepkaly a špinily oblečení. Ale tohle vypadá jako velmi zajímavá vůně.

    Blog - Hevi a Luci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olejové lepkají? :-O Tak takový jsem zatím ještě nikdy neměla, naštěstí. Možná jsou ty přírodní prostě lepší - tento se hezky vstřebá, nelepí. A ta vůůůně!!! :)

      Vymazat
  2. Já jsem pro klasiku, ale olejové znám. Hlavně v Egyptě to nutí na každém rohu, tak jsem to vyzkoušela a ta výdrž byla až do druhého dne, ani smýt to nešlo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že jsi recenzi pojala opravdu originálně až božsky. :) Moc se mi líbí i olejíček. :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥