Masážní váleček na pleť JADEIT


Pokud ještě pořád nevíte, co mamce, kámošce nebo sobě k Vánocům - pak je to TOTO. Ta moje (maminka) už ho taky má, tak boží TO je. Co? Masážní váleček přeci! Tak dlouho jsem ho obhlížela, obdivovala a slintala nad ním, až jsem si ho vybrala na testování z eshopu Krásná každý den. Měla jsem trochu obavu, abych ho dvakrát nevyzkoušela a jen mi neležel v koupelně. Ale nestalo se tak - miluju ho vroucně! Čtěte dál a dozvíte se proč.


Masážní váleček jadeit je kosmetická pomůcka na masáže pleti (a všeho dalšího, co se vám chce masírovat). Je od slovenské značky přírodní kosmetiky Kvitok, která nedávno změnila název z Navia. Vyrobený je ze dvou jadeitových válečků a středové tyče - ta je také z tohoto drahého kamene. Váleček je docela těžký (respektive na to, jak jemně působí, je v rukou těžký) a do ruky padne jako ulitý. 


Drahému kameni jadeitu je přisuzována moc léčit. Prý také přitahuje lásku, prodlužuje život, uvolňuje emoce a podrážděnost, uklidňuje mysl. Je také symbolem čistoty, vyrovnanosti, hloubky duše. V zelené barvě uklidňuje nervový systém. Upřímně, ona ta masáž samotná rozhodně splňuje všechny tyto účinky. :D 


Jak se používá? Válečky jemně válcujete pleť, krk, dekolt... Dobře se protáčí, nezadrhávají se. Ráda ho používám na zapracování krémů - nanesu krém, vmasíruju prsty a následně masíruju obličej válečkem. Ten menší slouží k masáží v očním okolí a kolem rtů, ten větší na zbytek pleti. Doporučený směr masáže a postup je popsaný na vnitřním víku krabičky. 


K čemu je masážní váleček z drahého kamene dobrý? Krom toho, že krásně vypadá jako dekorace, je úplným zázrakem na rozproudění cirkulace krve, uvolnění svalů a napětí. Podporuje lymfatický systém, pomáhá s redukcí otoků, váčků a kruhů pod očima, stimuluje produkci kolagenu, revitalizuje a zpevňuje pokožku. Kdybych to všechno měla říct jednoduše, řeknu, že po masáži je pleť jak čerstvě vyasfaltovaná silnice - vyhlazená, rovná, hebká. Někdy si u masáže vzpomenu na takový ten stroj s obřím válcem, který válcuje horký beton - a silnice je pak čerstvá, rovná, zpevněná. Dokonce jsem se jednou snažila vyfotit rozdíl mezi pravou namasážovanou půlkou obličeje, a tou levou před masáží, protože rozdíl je viditelný a obrovský (ale marně, nepovedlo se, mobil rozdíl neviděl, ale já v zrcadle ano).


Za prvé - masáž je neskutečně příjemná. Miluju váleček "na studeno". Mám ho na parapetu u okna, kde je hezky vychlazený a pleť příjemně chladí, uklidňuje a zbavuje horkosti. Jako by do sebe kámen vytahoval všechno špatné. Během léta je to neskutečné osvěžení. Super je i varianta "teplo", kdy lze masážní válečky nahřát třeba fénem. To je příjemné teď na zimu večer před spaním.


Za druhé - efekt je vidět okamžitě. Kdybych nevyzkoušela, sama tomu neuvěřím. Pleť je vážně jak po botoxu :D nebo nějakém jiném vyhlazování. Mizí i vrásky!!! Hlavně kolem očí mi efekt přijde největší a nejsrovnatelnější. Při pravidelné masáží se postupně pleť obnoví, je pružnější, prokrvenější a víc vypnutá. 

Za třetí - skvěle se s ním zapracovávají krémy a séra. To mi poradila sama Míša (kdo neví - majitelka eshopu Krásná každý den). Krémy se do pleti masáží opravdu skvěle zapracují a přijde mi, že je pak pokožka mnohem hebčí a jemnější.


Masážní váleček na pleť je pro mě naprosto nadčasovým vynálezem, který mi (doufám) zajistí mladou pleť až do sta. Tuhle jsem si s hrůzou prohlížela první známky vrásek a ztráty kolagenu kolem očí. Hlavně to oční okolí teď začínám s větší péčí ošetřovat a neznám (a nemám) jinou kosmetickou pomůcku, která by mi s tím pomohla. Váleček je navíc 100 % bezpečný, nezávadný, nemá žádné vedlejší efekty a ošetření s ním je bezbolestné - ba dokonce slastné a velmi příjemné. 

Čím dál tím víc si uvědomuji, jak důležité je se opravdu zastavit a vychutnat si tu přítomnou chvíli. Jinak pořád spěchám a čas mi proklouzává pod rukama. Vždyť tento víkend už je Advent! Proto si užívám takových pečujících pomocníků, které mi pomohou se na pár minut uvolnit, zklidnit a naprosto se ponořit do přítomnosti. Doporučuji to všem uspěchaným duším jako povinný balzám na pleť i na duši. A jako dárek tím potěšíte své blízké, váleček je samozřejmě unisex - pro muže i ženy. Takže se, milé dámy, nedivte, až přistihnete svého chlapa v koupelně, jak si taky válcuje pleť. :D Protože TAK moc příjemná tato masáž je. :) 



Komentáře

  1. Nějaký váleček bych ráda zkusila, věřím, že pleti to jen prospěje.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. U mna by asi nenasiel uplatnenie. Vsetky pomocky na tvar u mna vzdy skoncili zabudnute a nepouzivane. Som leniva ...

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥