Pyžamo, podprda a ponožky z Trenýrkárna.cz

Víte, jak někdy stačí na něco jen pomyslet a ono se vám to splní? Pomýšlela jsem si takhle začátkem podzimu na dvě věci - kvalitní pyžamo a jednoduchá podprsenka. Když se mi ozvali z Trenýrkárny s nabídkou možnosti něco vyzkoušet, váhala jsem jen chviličku. Eshop Trenýrkárna.cz znám z reklam a myslela jsem, že se zaměřuje pouze na veselé pánské trenýrky. Když jsem si nabídku v klidu prošla, zjistila jsem, že se posunuli mnohem dál a na výběr je také dámské spodní prádlo, pyžama nebo třeba ponožky s obrázky. Na zkoušení jsem si vybrala tři produkty.

Barevné pyžamo Gina
Řeknu vám, že sehnat kvalitní pyžamo mi přijde čím dál tím těžší. Nebo takhle, asi týden před objednávkou z Trenýrkárny jsem si koupila pyžamo, které je chlupaté, huňaté a teplé. Začala mi být v noci zima a hledala jsem nějakou vyhřívanou alternativu k nošení tří vrstev (běžně nosím košilku a klidně dvě trika s dlouhým rukávem na spaní. Kocourek má totiž rád zimu a i mně se tak lépe spí, ale musím být pořádně zateplená :D). Protože všechno před prvním nošením hned peru, šupla jsem chlupaté pyžamo do pračky a... a zděšená vytáhla ochlupacené ÚPLNĚ VŠECHNO. Po prvním vyspání jsem ochlupatila taky postel a sebe!!! Dost mi to pyžama znechutilo a zároveň jsem se cítila v úzkých, protože zima přichází... Obšírným úvodem jsem chtěla říct, jak to s pyžamy není vždycky jednoduché a jak jsem si na Trenýrkárně vlastně spravila chuť.

Vybrala jsem si pyžamo české značky Gina s oranžovým vrškem a taky ho hned šupla do pračky, abych v něm mohla brzy spát a rovnou vyzkoušela, jak se bude materiál po vyprání chovat. Kalhoty jsou úzké a vršek volnější, z čehož má obrovskou radost - nesnáším, když se mi v noci nohavice vyhrnou a pod tričko nosím ještě další vrstvy. Jsem překvapená, jak jemný a hebký svršek je - ve složení je 92 % bavlna a 8 % elastan. Bavlnu na spaní vyhledávám, je příjemná a dýchá. Jsem z pyžama nadšená a spí se mi v něm báječně.

Bambusová podprsenka Gina
Od stejného českého výrobce jsem si vybrala i jednoduchou černou natahovací podprsenku. Vyrobená je z bambusu (viskóza 70 %, 22 % polyamid, 8 % elastan) a je moc příjemná. Jediné, co mi nevyhovuje, je nemožnost nastavit/prodloužit ramínka, podprsenka mi "vylézá" nahoru. Vzala jsem si Mko, což mi přes obvod vyhovuje, jen ta ramínka bych potřebovala tak o dva centimetry delší. I tak se to ale dá zvládnout. Mám tento typ podprsenek teď hodně v oblibě a nosím je na všemožná pobíhání (tedy když se může vylézt z karantény, že), ale i na celodenní práci v kanceláři. Vyhovuje mi to absolutní pohodlí, skoro o ní nevím, nikde netlačí, neškrtí. Je hebká, jemná a příjemná. A třeba se ta ramínka ještě časem vytáhnou, kdo ví. 

Veselé ponožky Dot Socks 
Do třetice všeho dobrého jsem k objednávce přihodila ještě ponožky s obrázkem. Ponožek totiž není nikdy dost, těch veselých obzvlášť. Ale řeknu vám, spotřebovat takovou ponožku mi trvá děsně dlouho - některé už jsou vydřené, mají průsvitné paty a pamatují ještě mou středoškolskou docházku, ale mám je tak ráda, že je mi líto je vyhodit. Abyste věděli, jsem na ponožky dost náročná - nesmí být moc tenké ani tlusté, nesmí mít moc silnou gumu nahoře, která škrtí, nesmí být moc vysoké ani nízké... Tyhle jsou fajn, uměla bych si je představit o krapítek tlustší (zvlášť pro mé promrzlé nohy), jinak mi ale padnou jako ulité. Obrázky se mi na nich líbí moc, vybírala jsem z obrovského množství vzorů a barev a do modré s rybkami a medúzkami jsem se zamilovala. Teď už nezbývá než doufat, že mi vydrží taky tak dlouho!

Eshopu Trenýrkárna moc děkuji za skvělé produkty! Udělaly mi velkou radost - hlavně tím, že všechny skvěle padnou, jsou příjemné a posloužily. :)



Komentáře

  1. Ty ponožky jsou super. Taky jsem si myslela, že nabízí jen spodní prádlo pro muže.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. To pyžamo vypadá dost pěkně a taky podprda vypadá skvěle a hlavně takové mám já nejraději, protože jsou pohodlné a nikde netlačí. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem nakupovala na trenýrkárně a taky vybrala pyžamo....vlastně dvě :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥