Kurz základů aromaterapie se Saloos


Miluju vůně! Dokáží ovlivnit mou náladu i celý můj den. Dokáží přetočit emoce, vrátit vzpomínky, vzbudit hlad, uklidnit nás, povzbudit nás... Umí toho spoustu a jejich kouzelné vlastnosti ukrývá aromaterapie. Díky spolupráci se Saloos jsem měla možnost zúčastnit se celodenního webináře základů aromaterapie. Kurz probíhá online, trvá 5 hodin (s přestávkami, nebojte) a je naprosto boží! Aktuálně jsou vypsané termíny, z čehož dva už jsou vyprodané a poslední zatím otevřený je na 14. 3. 2021. Je dobré se přihlásit včas, protože před kurzem dostanete balík s 15 vzorky esenciálních olejů (jsou nakapané v origoš velkých lahvičkách), skripta (ta nejdůležitější část :), olejovou směs pro vytvoření vlastního masážního oleje, certifikát o absolvování kurzu a spoustu brožurek a vzorečků. O čem tedy online kurz Základy aromaterapie je?


Od začátku do konce je kurz nabitý informacemi. Dozvíte se vše od historických počátků éterických olejů, jejich výrobu a zpracování, rozdíly v kvalitě, jednotlivé účinky, na co se který olej hodí a používá a na konci pak přijde chvíle, kdy si vyberete vůně, které vás nejvíc oslovují, a vyrobíte si svůj vlastní masážní olej. Celou dobu se můžete ptát na všechno, co vás k tomu napadne. Mě zajímalo, jaký olej by pomohl při bolesti hlavy z nízkého tlaku - odpověď se mi velmi líbila. Pan školitel mi doporučoval sledovat příznaky už předem - třeba počasí :D Když má přijít změna tlaku, tak o tom vědět už dopředu a připravit se na to, protože často pozdě bycha honit a v akutní migréně mi už nemusí být pomoci. Doporučovaný olejíček je například Rozmarýna.


Pro mě byla nej část s účinky jednotlivých éterických olejů, to jsem horlivě zapisovala a ke každému si dělala poznámky. Díky tomu jsem si zamilovala jedli a mandarinku - po absolvování kurzu jsem tyto dva vypotřebovala jako první a chystám se je koupit. Jedle je báječný čistič vzduchu, pomáhá s dýcháním. Mandarinka je zase "dětský olej", má moc uklidňovat dětičky, proto je vhodný třeba do dětských pokojíčků v přiměřené koncentraci - i to všechno se dozvíte, protože oleje lze používat na spoustu způsobů, ne jen do araomalampy nebo difuzéru.


Pár lákadel z kurzu - naučíte se, jak správně čichat k vůním (ne pouze jednou nosní dírkou, ale projíždět pod oběma, protože každá cítí jinak). Dozvíte se, jaké množství éterických olejů a jakým způsobem používat. Poznáte ty, které jsou vhodné přímo na kůži, a ty, které nikoli. Díky skriptům získáte návod na domácí lékárničku a první pomoc třeba při nízkém a vysokém tlaku. Během kurzu jsem se taky celkem pobavila, pán školitel házel vtípky - třeba u olejíku levandule nám řekl, že teď už si zasloužíme certifikát o absolvování, protože levandule je prakticky na všechno :D


Jediné obavy, které jsem na začátku měla, byly ohledně toho, zda budu muset mít zapnutou kameru - nemuseli jsme nikdo (ale načančala jsem se), takže jsem mohla být během poslouchání a sledování prezentace v klidu a nikdo na mě nekoukal (vím, hloupost, ale tato pohoda je pro mě hodně důležitá). Druhou věcí byly přestávky - bylo jich dost, včetně půl hodinky na oběd v poledne. 


Kurz se mi velmi líbil, byl užitečný a přinesl TOLIK informací! Cena mi přijde vzhledem k délce, vzorečkům a vlastní výrobě oleje až "směšně" nízká. Líbilo se mi, že jsme každý z jiného oboru, kurzu se účastnily také kosmetičky, aromaterapeutky, masérky... tedy i profesionálové a profesionálky, kteří oleje a vůně v práci také využívají. Kurz se bude moc líbit i všem babičkám bylinkářkám, které se mohou doptat úplně na cokoli, i maminkám, které mají kosmetiku a vůně rády. Nebo kamarádkám, kterým chcete nadělit dárek, který jim poslouží na věky věků.


Nesmím zapomenout na zábavnou tvořící část, kdy jsme si do rostlinného základu podle vlastního výběru nakapali několik kapek éterických olejů a vytvořili si vlastní originální masážní olej. Dostali jsme přesný návod a bylo vtipné pak poslouchat, komu všemu ujela ruka (ehm, mně taky :D). Moje kombinace bergamot, jedle, mandarinka a rozmarýna voní jako mandarinky v lese a miluju to! Díky tomu jsme si všichni vyzkoušeli výrobu vlastní přírodní kosmetiky :)


Za mě je online kurz Základy aromaterapie od Saloos naprostá pecka a must have/must do. Pokud vůně milujete a chcete získat nálož znalostí, které využijete skoro denně ve všech situacích navždy, pak je toto kurz pro vás. Budu ráda, když mi dáte vědět, pokud se zúčastníte a jak se vám kurz líbil! Sama budu vyhlížet, zda se nevytvoří nějaké pokračování pro "pokročilé", protože bych v této skvělosti ráda pokračovala. Společnosti Saloos srdečně dekuji za možnost být u toho a kurzu se účastnit. ♥



Komentáře