Pomocník na všechno: Bio Aloe vera olej od Saloos


Jestliže doma ještě nemáte nic z Aloe vera (ani samotnou rostlinu), pak je na čase to změnit. Aloe si u mě získává čím dál větší respekt a pomalu a plíživě se zabydluje mezi ostatními kosmetickými produkty. Na vlasy jsem si pořídila čistý Aloe Vera gel (což je teda ehm taková vodička, takže asi zas až tak čistý nebude) a od Saloos jsem na zkoušení dostala Bio Aloe vera olej. Právě o něm si spolu dnes povíme.


Proč je Aloe tak boží? Kdo neví, co Aloe vera je, tak je to sukulentní rostlina - sukulenty jsou specifický druh, který v sobě drží vodu. Jsou to totiž kytky z pouští a aby přežily, dokáží si udělat velké zásobárny vody. Kdo doma sukulenty pěstuje a zalévá je pravidelně, riskuje jejich uhnití (a taky je šoupněte na slunce a nejlépe ven!). Díky této vlastnosti jsou kosmetické produkty z Aloe ceněny pro hloubkovou hydrataci a ochranu před ztrátou vlhkosti. Bio Aloe vera olej vám pomůže nejen s krásnou pletí, ale také jako první pomoc při spáleninám, štípancích od komárů a dalších takových malých nehodách, kdy je potřeba rychle "ochladit" pokožku a nastartovat regeneraci.

Aloe vera olej zmírňuje podráždění pokožky - já ho už mockrát použila na spáleninu prstíčku/ruky a na bodance od komárů. Věřím, že bude taky boží péčí po slunění, aloe se do poopalováků často pro své regenerační účinky přidává. Podporuje totiž obnovu kůže a pomáhá i s jizvami.


Olej má takovou čistou a nijakou vůni, což je fajn, protože se netluče s jinými produkty. Nejčastěji ho používám jako zklidňující péči po holení, taky do olejových zábalů na vlasy (míchám si různé oleje, třeba ricinový, aloe, mandlový, olivový, kokosový...), občas přidám kapku i do denního či nočního krému, pokud chci něco výživnějšího, ale nemám náladu použít na pleť pouze olej. Toto jsem si poslední měsíce zamilovala a mažu se tak skoro denně.
 

Pokud doma z Aloe vera ještě nic nemáte a chcete si doplnit zásoby o nějaký univerzál, který si můžete namazat od hlavy až k patě, pak je Bio Aloe vera olej od Saloos volbou číslo jedna. Jsem s ním moc spokojená a i když ho beru do ruky každý týden už od léta, tak jsem teprve ve třetině lahvičky. 

Máte rádi produkty s Aloe vera?

Komentáře